برخی از دوچرخه سواران در ویندزور می گویند که اقدامات کافی برای رسیدگی به دسترسی و کیفیت مسیرهای دوچرخه سواری در شهر انجام نشده است.
سعید انگجی میگوید دغدغه اصلی او هنگام دوچرخهسواری، ثابت نبودن مسیرهای دوچرخه است.
«این واقعیت که مسیر دوچرخهسواری به پایان میرسد و اکنون در جاده اصلی هستید و به ماشینها خیلی نزدیک هستید، مخصوصاً جایی مانند ریورساید. [Drive]انگاجی گفت.
“این کاملا خطرناک است.”

رابرت مورین با اشاره به منطقه ای از ریورساید درایو با آنگاجی موافق است.
مورین گفت: “بخشی وجود دارد که می توانید در طول مشخصی در کنار آن رانندگی کنید، اما بخش دیگری وجود دارد که در آن خط دوچرخه یا چیز دیگری وجود ندارد.”
وقتی میرم اون پایین مثل جهنم عصبیم– دوچرخه سوار رابرت مورین
“شما باید در امتداد آنجا رانندگی کنید و جاده ها واقعاً بد هستند. چند مایل وجود دارد و بسیار خطرناک است.
“وقتی به آنجا می روم مثل جهنم عصبی هستم.”
فرد دیگری که تازه وارد دوچرخه سواری در ویندزور شده است، می گوید که وضعیت خطوط دوچرخه برای جاده های مشترک دوچرخه سواران و رانندگان نامناسب است.
وارسیل شاه، دانشجوی دانشگاه ویندزور، گفت: «جاده ها باید تعمیر شوند، نه فقط برای دوچرخه.
دوچرخهها را میتوان در مسیر پیادهروی کرد، اما اتوبوسها و ماشینها این گزینه را ندارند.
شاه می گوید خیابان ویاندوت در ضلع غربی شهر “واقعا” نیاز به تعمیر دارد.
شاه گفت: «وقتی در اتوبوس مینشینیم، وقتی اتوبوس در جاده حرکت میکند، سروصدا است.
این جاده نیاز به تعمیر دارد و باید تعمیر شود تا رفت و آمد آسان شود و سروصدا کمتر شود.»
به دلیل شرایط بد جاده و نبود خطوط دوچرخهسواری، دوچرخهسوار دین فاکا میگوید که گاهی اوقات با اکراه در پیادهرو سوار میشود و سر راه عابران پیاده قرار میگیرد.
او گفت: “اما اگر در جاده بروم، بوق می زنم زیرا جایی برای دوچرخه سواری برای من وجود ندارد.”
یکی از مدافعان برجسته دوچرخه سواری در ویندزور می گوید که با همه این نگرانی ها آشناست.
لوری نیوتن می گوید زباله ها و توری های فاضلاب در مسیرهای دوچرخه سواری نیز پتانسیل ایجاد آسیب به دوچرخه را دارند.
مدیر اجرایی Bike Windsor Essex گفت: «ما میتوانیم یک دانشجوی مکانیک را هر روز در تمام طول روز مشغول نگه داریم و فقط به تعمیر آپارتمان میپردازیم.
ما افرادی داریم که وارد لاستیک شدهاند و در این فصل سه یا چهار پنچر کردهاند. وقتی لاستیک را در میآورید، میبینید که یک میخ یا چیزی در لاستیک فرو رفته است و میتواند لاستیک را خراب کند. و لوله.”
طبق قانون ترافیک بزرگراه انتاریو، زمانی که رانندگان و دوچرخه سواران جاده را به اشتراک می گذارند، رانندگان باید هنگام سبقت گرفتن از دوچرخه سوار حداقل یک متر فضا بگذارند.
نیوتن میگوید برخی از رانندگان ویندزور به آسیبپذیری دوچرخهسواران احترام نمیگذارند و به طور بالقوه اوضاع را خطرناکتر میکند.
“شما رانندگانی دارید که احساس میکنند باید آنقدر سریع جلوتر از شما حرکت کنند که در کنار شما وزوز میکنند و شاید پای شما بین آنها باشد. آیا آنقدر عجله دارید که نمیتوانید به کسی دوچرخه بدهید. [room]?
طرح شهر برای ترویج دوچرخه سواری
گزارشی در این شهر گنجانده شده است طرح جامع مفهومی Esplanade مدنی ویژگی هایی است که برخی از ساکنان درباره شرایط دوچرخه سواری در ویندزور فکر می کنند.
این شهر از آخرین جلسه خود در دسامبر، تنها دو ماه پس از انتخابات شهرداری، کمیته دوچرخه سواری نداشته است.
سی بی سی نیوز درخواست مصاحبه با کارن کادور، هماهنگ کننده کمیته در شهر ویندزور کرده است.
دانشگاه ویندزور در ماه مارس به مدت دو هفته از دانشجویان، کارکنان و اساتید خود در مورد پیشرفت هایی که می خواهند در شبکه حمل و نقل شهر مشاهده کنند، نظرسنجی کرد.
نادیا هاردوار، افسر پایداری مدرسه، میگوید در حالی که دادهها هنوز به طور کامل سازماندهی نشدهاند، نظرات دوچرخهسواران مانند اضافه کردن مسیرهای دوچرخهسواری و بهبود مسیرهای موجود رایج بود.
هاردوار همچنین برخی از پاسخ های دوچرخه سواران را به اشتراک گذاشت.
یکی از پاسخدهندگان نظرسنجی گفت: «من در امتداد Wyandotte دوچرخهسواری میکنم و فاصلهای بین کمبل و ولینگتون وجود دارد که مانند سوار شدن بر روی یک مزرعه شخمزده است.
هاردوار می گوید امیدوار است گزارش کامل در تابستان منتشر شود.