تراتل را به اندازه ۳۰ درصد بالا ببرید

خبر

براي تنظيمات راديو بايد دوتا تراتل متفاوت در فرستندتون تعريف كنيد بدين صورت كه براي چرخش هاي متفاوت تراتل هاي متفاوت تعريف شود. وظیفه آن، این است که بتوانیم ترمز بگیریم، وقتی که هواپیما در حال تاکسینگ کردن یا در حال حرکت بر روی باند هست و هرکدام از ترمزها به صورت مجزا به چرخ های سمت راست یا چپ را باعث ایستادن میکند. داشتن یک تبلت یا حتی یک تلفن همراه هوشمند میتواند به ما کمک کند تا برنامه های جانبی و حتی برخی نشاندهندههای هواپیما را اگر فضای محدودی در در نمایشگر کامپیوتر دارید ، بخشی از نشاندهندهها را در دسترس ما قرار بدهد و ما آنها را ببینیم و مورد استفاده قرار دهيم. یوک هواپیما یا استیک که ما در هواپیماهای بزرگ و کوچک یا در هواپیماهای آکروباتیک و نظامی به آن ساید استیکها میگوییم و اگر در کنار ما باشد به آن سنتراستیکها میگوییم. بدترین اتفاق ها در هنگام سقوط کوادکوپتر شکستن ملخ ها و یا ایرفریم است. پنج سال پیش در ۱۹ دی ماه، سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ ایران ایر، آسمان برفی ایران را عزادار کرد؛ سقوطی وحشتناک در شبی برفی به درون روستایی در حوالی ارومیه روستاییان آن منطقه را متاثر کرده بود. ساعت حدود ۱۷ باز هم دیسپچ دید ارومیه را به کاپیتان اعلام می کند.

پسر نازنین فریدون دادرس(حسین) دیگر پدر فداکار خود را نمی بیند. محمد رضا قره تپه ای (کمک خلبان پرواز) که تنها حدود یک سال است به استخدام ایران ایر درآمده و کمتر از ۵۰ ساعت پرواز در کارنامه خود دارد، به همراه کاپیتان فریدون دادرس و مهندس پرواز با تجربه (مرتضی رستگار) بعد از چک اطراف هواپیما(walk around) وارد کاکپیت می شوند. البته بهدلیل تعدد خودروهای آمریکایی در ایران آن روزگار، این خودروها نیز از شرکتکنندگان در تراتل خودرو این مسابقات بودند. 3- ارتقا سیستم زیرا در بسیاری از لیفتراکهای برقی و پالت تراکها و استاکرهای برقی و نیز ریچ تراکها سیستم حرکت یا کنترل حرکت یا بالابری از تکنولوژی پایینی برخوردار بوده و بسیاری از قابلیت های امروزی این ماشین آلات فاکتور گرفته شده مانند درایورهای المنتی یا مقاومتی – درایورهای تریستوری مخصوصا نسلهای نخست آن لذا یک متد اصلی در تعمیر لیفتراک برقی و تعمیر ریچتراک برقی و تعمیر استاکر برقی همان رتروفیت میباشد. یکی از جذابیت های ماشین های رادیو کنترل یا ماشین های RC در حقیقت بی سیم بودن آن ها میباشد.

رادیو کنترل: رادیو کنترل تمام آن چیزیست که باعث میشود دستورات شما به عنوان خلبان به کوادکوپتر یا مولتی روتور شما برسد. اگر این دو وسیله یعنی یوک یا استیک را نداشته باشیم که در کامپیوتر به آن جوی استیک میگوییم، میتوانیم آموزش پرواز به وسیله شبیهساز را فراموش بکنیم. دستگاه دیگر، دستگاه رادیوهای ما هست که شامل دو رادیو بالا و پایین است که به وسیله آن میتوانیم کانال های مختلف را را تنظیم کنیم. غیر از اینها همانطور که اینجا میبینید، ما میتوانیم از تبلت ها استفاده کنیم. همونطور که از نام این دسته پیداست اون ها شبیه به اسلحه دستی هستند و در این نوع رادیوکنترل ها که در ماشین ها و قایق ها رایج هستند عموما به شکل زیر تولید میشن. ضمنا حرکت این نوع سرووها نرمتر و سریعتر است. آیا این کار می کند ؟ تغییراتی که ما بعد از خریداری خودرو بر روی ستآپ و ECU صورت دادیم باعث شد این خودرو شخصیت جدیدی پیدا کند.

تغییر شمع­های معمولی با شمع­های سوزنی و ایردیوم می­تواند به احتراق درون سیلندرها کمک کند تا مقاومت کمتری دربرابر جرقه داشته باشند. هواپیمای بوئینگ خطوط هوایی ایران تا ارتفاع حدود ۹۰۰۰ پا هم اوج می گیرد ولی در اینجا حادثه جرقه می خورد. داشبورد در تهران ساخته شده و حتی سیمکشی هم در ایران طراحی شده و چراغها کاملا فعال هستند. همچنین یک جفت اگزوز دایره ای شکل از قسمت مرکزی پروفیل عقب بیرون آمده و در دو سمت آن دیفیوزرهای بزرگی طراحی شده است. نوع تک بادامکیدر طراحی های متفاوتی وجود دارند. نوعی از تعمیرات که برای لیفتراک به کار برده میشود از نوع تعمیر شامل تعویض بخشی است. اگر خریداری یوک برای ما مقدور نباشد، چون قیمت آن نسبتا بیشتر هست میتوانیم از جوستیک استفاده کنیم؛ حتی هواپیماهایی که دارای یوک هستند در واقعیت به هر حال میشود با جوستیک میتوان هدایت کرد. به سراغ قسمت دوم مقاله که معرفی تک تک سختافزارهایی هست که میتوانند به شبیهساز های پرواز متصل بشود و در آموزش پرواز مورد استفاده ما قرار گیرد میرویم.