خرید کتاب پزشکی زبان اصلی

خبر

این کتاب یک نقطه عطف و یک نوآوری عمده در درمان افسردگی دوران کودکی و پیشگیری از عود است.
کتابی که یک نقطه عطف و یک نوآوری بزرگ در درمان افسردگی دوران کودکی است
راضیه جواهری رنانی ، مترجم کتاب درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در کودکان و نوجوانان: راهنمای پیشگیری از عود ، در مصاحبه با خبرگزاری کتاب ایران (خرید کتاب پزشکی زبان اصلی) برای این کتاب توضیح داد: RP-CBT) تنها شواهد را ارائه می دهد. مداخله فعلی برای جلوگیری از عود / عود در کودکان و نوجوانان مبتلا به افسردگی. این مداخله کوتاه تر ، ساده تر و اختصاصی تر از درمان استاندارد شناختی-رفتاری است.

وی افزود: این کتاب یک نقطه عطف و یک نوآوری بزرگ در درمان افسردگی دوران کودکی خرید کتاب زبان تخصصی پزشکی و پیشگیری از عود است. درمان شناختی-رفتاری برای ارائه خدمات بهتر به کودکان تغییر کرده است. سلامت ، روانشناسی مثبت و در نهایت پیشگیری از عود به این درمان اضافه می شود تا نتایج برجسته ای داشته باشد. هر فصل نکات بسیار مهمی را برای انطباق استراتژی ها با سن و سطح رشد مشتریان ارائه می دهد. این راهنما یک طرح بسیار واضح با ایده ها و کاربرگهای زیادی ارائه می دهد که قطعاً از درمان های سنتی شناختی-رفتاری بالاتر است.

وی افزود: مخاطبان اصلی کتاب همه متخصصان و دانشجویان روانپزشکی و روانشناسی بالینی هستند که در زمینه ارزیابی و درمان اختلالات روانی دوران کودکی و نوجوانی فعالیت می کنند. و نوجوانان تمرکز خاصی روی پیشگیری از عود ندارند.این کتاب با استقبال خوب متخصصان خرید کتاب زبان تخصصی پزشکی روانشناسی بالینی کودک مواجه شده است.

جواهری رنانی گفت: “انسان تمایلی به دانستن همه چیز ندارد و ما انسانها همیشه در پیشگام خبر در تلاش هستیم تا اطلاعات و آگاهی بیشتری از اسرار و اسرار جهان پیرامون خود بدست آوریم. دوام و ثبات زندگی فردی و اجتماعی ما تا حد زیادی به ارتباطات و تعاملات اجتماعی هر یک از ما بستگی دارد. اصلی که از قدیم حاکم بوده و به امروز رسیده است. ارتباط در ابتدا به عنوان یک نیاز نهفته در بدن انسان تلقی می شد. سپس ، پس از برآوردن این نیاز ، فرد راه حل مناسب را پیدا کرد و به تدریج تعاملات بین فردی شکل گرفت.

به گفته جواهری رنانی ، روانشناسی می تواند کتاب زبان تخصصی پزشکی ابزاری مفید برای تقویت سلامت کلی ما باشد. از راه های تحریک ورزش کتاب زبان پزشکی و تغذیه سالم گرفته تا درمان افسردگی ، حوزه روانشناسی سلامت راهبردهای بسیار مفیدی را ارائه می دهد که به ما کمک می کند زندگی سالم تر و شادتری داشته باشیم. اگرچه هر یک از ما بخشی از توانایی ایجاد روابط شخصی و اجتماعی خوب را داریم ، اما محدوده این امر به گونه ای است که هرچه جلوتر می رویم ، اطلاعات جدیدتری در اختیار ما قرار می گیرد. به همین دلیل است که می توانیم از کتاب هایی که سلامت روانی ما را تضمین می کنند ، کمک بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه درمان های م effectiveثری برای افسردگی در کودکان و نوجوانان وجود دارد ، اما میزان عود در این جمعیت همچنان بالا است. اما او هنوز علائم باقیمانده ای دارد. هر جلسه درمان شناختی-رفتاری برای پیشگیری از عود (RP-CBT) در مراحل مختلف ارائه می شود و شامل تکنیک های هدفمند برای ارتقاء و حفظ سلامت ، استراتژی های اضافی برای انطباق درمان با نیازهای هر فرد و مشارکت والدین در درمان است. این کتاب شامل 51 کاربرگ و فرم است.

درباره کتاب
انتشارات افتخاری کتاب درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در کودکان و نوجوانان (راهنمای پیشگیری از عود) ، تالیف بتسی کنارد ، جنیفر هوگ ، الکساندرا فاکسول و ترجمه راضیه جواهری رنانی ، پانته آ احادیان فرد ، منتشر شده است. عبتیبی.

علیرغم وجود درمانهای م effectiveثر برای درمان افسردگی در کودکان و نوجوانان ، متأسفانه میزان عود آن زیاد است. به عبارت دیگر ، حتی زمانی که افراد تحت درمان قرار می گیرند و پیشرفت قابل توجهی نشان می دهند ، باز هم کتاب زبان پزشکی به مراقبت و پیگیری نیاز دارند تا از عود بیماری و علائمی که پس از درمان باقی می مانند رهایی یابند.

این راهنما یک درمان کوتاه و مبتنی بر شواهد را برای افراد 8 تا 18 ساله که به درمان حاد پاسخ داده اند اما هنوز علائم باقی مانده را نشان می دهند ، ارائه می دهد. هر جلسه درمان شناختی-رفتاری با رویکرد پیشگیری از عود ، گام به گام با کاربرگ های مفید و خرید کتاب پزشکی زبان اصلی مناسب تشریح می شود و شامل تکنیک هایی است که بر ارتقاء و حفظ سلامتی ، راهبردهای اضافی برای تطبیق درمان با نیازهای هر فرد و راه هایی برای افزایش مشارکت والدین تمرکز دارد. این کتاب شرح جامعی از درمان شناختی-رفتاری با رویکرد پیشگیری از عود و تنها مداخله اثبات شده در این زمینه در زمینه افسردگی در کودکان و نوجوانان است و کوتاهتر ، ساده تر و کاربردی تر از درمان شناختی-رفتاری استاندارد است. این کتاب ابزارهای مفیدی را برای پزشکان بالینی که با کودکان و نوجوانان افسرده سروکار دارند ارائه می دهد.

به گزارش آژانس اطلاعات کتاب ایران (خرید کتاب پزشکی زبان اصلی) به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ، در صفحه شخصی سید عباس صالحی آمده است:

«برای 17 فصل کتاب در کتابفروشی های کشور ، حدود 202 میلیارد جلد و بیش از 6.5 میلیون نسخه به فروش رسیده است.

در سه روز سه ماهه هجدهم حدود 12 میلیارد تومان و بیش از 200 هزار نسخه به فروش رسید.

کتابفروشی ها باشگاه فرهنگ و اندیشه ایرانی هستند. با بازدید و خرید کتاب زبان تخصصی پزشکی، می توانیم رونق آنها را جدی تر بگیریم. »