درب آکاردئونی پرطرفدارترین حفاظ ساختمان به همراه لیست قیمت 26 اردیبهشت

خبر

درب آکاردئونی (Accordion door) همیشه از بین انواع درها، جزو پرطرفدارترین ها بوده است. اگر به آپارتمان های مختلف سر بزنید به احتمال زیاد با این درها روبرو خواهید شد، حفاظ آکاردئونی با قیمت بسیار مناسب خود علاوه بر راحتی که به افراد می دهد، باعث احساس امنیت بیشتر هم می شود. از این نوع در می توان هم در داخل محیط خانه و هم خارج از آن استفاده کرد. درهای آکاردئونی سبک فضای بیرونی خانه شما را تکمیل می کنند. معمولاً در محیط داخلی خانه از این نوع درها برای باز کردن قسمت كامل یک اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری یا آشپزخانه استفاده می شود. درهای شیشه ای آکوردئونی در هنگام بسته بودن طول دیوارها را می پوشانند و در هنگام باز کردن کاملاً تا یک یا هر دو طرف تا می خورند.

درب آکاردئونی

مزایای استفاده از درب آکاردئونی

1- درب آکاردئونی مناسب برای خانه های ویلایی و قیمت آن

درب آکاردئونی استفاده کنید اگر، خانه ویلایی دارید که درهای استفاده شده جلوی دید شما و لذت بردن از محیط را گرفته است؟ آیا در یک پنت هاوس مرتفع با نمای چشم انداز زندگی می کنید؟ استفاده از درهای آکاردئونی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از محیط خارجی خانه و محل سکونت خود نهایت لذت را ببرید.

2- حفاظ آکاردئونی مناسب برای آب و هوای گرمسیری و قیمت آن

حفاظ آکاردئونی مناسب برای افرادی که در آب و هوای گرم یا گرمسیری زندگی می کنند می خواهند از بیرون از منزل هم لذت ببرند. درب های تاشو و یا آکاردئونی با داشتن قیمت مناسب این امکان را به شما می دهند تا فضای بیرون از منزل شما را گسترش می دهد و از آب و هوا استفاده کنید.

3- درب آکاردئونی مناسب برای انواع میهمانی و باربیکیو 

آیا خانه شما برای باربیکیو ها و مهمانی های تابستانی کمی شلوغ به نظر می رسد؟ درب های آکاردئونی تاشو فضای سرگرمی جالب و کاربردی ایجاد می کنند. میهمان ها می تواند به راحتی از محیط داخل و خارج از خانه استفاده کنند.

4-داشتن فضای محدود

درب آکاردئونی برای بزرگتر کردن فضاهای کوچک هم استفاده می شوند. برخی از مردم به جای ساخت محیطی وسیع، درهای به سبک آکاردئون را ترجیح می دهند. دیگران نرده های آکاردئونی را بیشتر از ساختن یک محوطه اضافی ترجیح می دهند.

5-نیاز به فضای بیرون از منزل

درب آکاردئونی بسیار جذاب است برای افرادی که عاشق فضای بیرون از منزل هستند و از طبیعت لذت می برند، احتمالا بیشتر برای نرده ها سرمایه گذاری می کنند.

البته شاید درب آکاردئونی برای همه مناسب نباشد. اگر خانه شما به مرمت و بازسازی اساسی نیاز دارد، نرده های آکاردئونی احتمالاً اولین اولویت شما نخواهند بود.

در ادامه عواملی که در قیمت نهایی نرده های آکاردئونی تأثیر می گذارند را بررسی می کنیم.

لیست قیمت درب آکاردئونی به روز رسانی شده در تاریخ 26 اردیبهشت سال 1400

ردیف مدل کالا واحد تسمه 5 میلی متر
1 درب آکاردئونی طرح دو گل مترمربع 1003 هزار تومان
2 حفاظ آکاردئونی طرح سه گل (چهار خم) مترمربع 1031 هزار تومان
3 حفاظ آکاردئونی طرح چهار گل مترمربع 1099 هزار تومان
4 درب آکاردئونی طرح تسمه دوبل (پرچ مخفی) مترمربع 1390 هزار تومان
لیست قیمت درب آکاردئونی تسمه 5 میلی‌متر (به روز رسانی شده در تاریخ 26 اردیبهشت سال 1400)

مواد مورد استفاده و قیمت درب و نرده حفاظ های آکاردئونی

درب آکاردئونی می تواند از چوب، فایبرگلاس، استیل یا آلومینیوم ساخته شوند. شیشه مورد استفاده در درهای آکوردئونی می تواند استاندارد، رنگی، عایق بندی شده، کم انتشار باشد (جلوگیری از ورود اشعه به محیط داخلی)، آینه کاری، تزئینی و موارد دیگر می تواند به هزینه نهایی این درها اضافه کند.

آب و هوا

اگر در شرایط آب و هوایی خنک تری زندگی می کنید، برای کارآمد بودن درب ها به عایق اضافی احتیاج دارید. اگر در آب و هوایی بسیار آفتابی زندگی می کنید، احتمالاً باید از شیشه کم رنگ (یا E-low) استفاده کنید.

محل سکونت

اگر در یک منطقه لوکس زندگی می کنید نصب در می تواند هزینه اضافی داشته باشد. البته همیشه این مورد صادق نیست!

اما نصب درب های آکاردئونی می تواند به جذابیت و امنیت خانه شما کمک بسیاری کند.

حفاظ آکاردئونی

کاربردهای درب های آکاردئونی و قیمت آن

https://tinyurl.com/cwtbvjfu

1 درب آکاردئونی خانگی

خانه خود را به یک در آکاردئونی سفارشی مدرن مجهز کنید و از فضای اضافی ایجاد شده لذت ببرید. درهای آکاردئونی یک طرفه بی سر و صدا هستند و معمولا برای اتاق خواب ها استفاده می شوند، در حالی که درهای دو طرفه برای آشپزخانه ها یا اتاق های خانوادگی مناسب هستند.

2-اضافه کردن امکانات بیشتر به محیط

با استفاده درب آکاردئونی می توانید به راحتی محیطی کاملا ایزوله برای کنفرانس ها و جلسات کاری خود داشته باشید، درهای آکوردئونی با طراحی سبک های کار پویا و چندگانه، با قدرت و دوام هستند.

درب آکاردئونی کوره ای

برقراری امنیت با نرده حفاظ های آکاردئونی و قیمت آن

اگر قصد دارید که محیط داخلی را ایمن و عاری از هرگونه خطر حفظ کنید این نوع درب ها می توانند کار را برای شما بسیار راحت کنند. علاوه بر این ها حریم خصوصی شما نیز با این نرده ها حفظ خواهد ماند. چرا که علاوه بر داشتن امنیت بالا از انتقال صدا جلوگیری می کند بنابراین می توانید از امنیت جلسات کاری خود مطمئن باشید. برای مثال اگر به طور دائم در شرکت یا محل کار خود کنفرانس و جلسات کاری مختلفی دارید با نصب نرده های آکاردئونی و دیواره های عایق صدا محیطی بی سر و صدا و بی نظیر برای همکاران و یا کارمندان خود ایجاد کنید که بدون درهایی مطمئن و با قیمت مناسب این کار تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

https://bit.ly/2PHn9eB

امروزه کاربرد نرده آکاردئونی در زمینه های مختلف بیشتر از هر زمان دیگری خود را نمایان می کند برای مثال بیمارستان ها را در نظر بگیرید، بدون داشتن درب ها و نرده های مناسب امکان خدمات رسانی به اکثر بیماران با مکشل روبرو خواهد شد چرا که بدون استفاده از درهای مناسب باید شاهد ایجاد سر و صدای زیاد و در نتیجه ناراحتی هرچه بیشتر بیماران بود. یکی از کاربردهای درب ها و نرده های آکوردئونی دقیقا در همین شرایط می باشد چرا که این نوع درها به راحتی می تواند بیماران مختلف را از یکدیگر جدا کند و در صورت نیاز به بیماران به صورت جداگانه رسیدگی شود .

درب آکاردئونی الکترواستاتیکی

قیمت درب آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی با توجه به جنس آن ها و البته کیفیت می تواند متفاوت باشد. اگر قصد استفاده از این درها را دارید متناسب با ویژگی های مختلف قیمت نرده آکاردئونی برای هر متر مربع می تواند از 200 هزار تومان شروع شده و به 2 میلیون تومان هم برسد اما قطعا ارزش هزینه ایی که می شود را خواهد داشت چرا که با امنیت بالایی که حفاظ آکاردئونی ارائه می کند مانع از سوء استفاده از حریم شخصی شما خواهد شد. با خرید درب آکوردئونی از صنایع فلزی سندون می توانید علاوه بر افزایش زیبایی ورودی های خود از امنیت کامل درب ها و همچنین کیفیت آن ها مطمئن باشید.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی تسمه 4 میلی‌متر به روز رسانی شده در تاریخ 26 اردیبهشت سال 1400

ردیف مدل کالا واحد تسمه 4 میلی متر
1 حفاظ آکاردئونی طرح دو گل مترمربع 942 هزار تومان
2 درب آکاردئونی طرح سه گل (چهار خم) مترمربع 982 هزار تومان
3 درب آکاردئونی طرح چهار گل مترمربع 1033 هزار تومان
4 حفاظ آکاردئونی طرح تسمه دوبل (پرچ مخفی) مترمربع —————
لیست قیمت حفاظ آکاردئونی تسمه 4 میلی‌متر (به روز رسانی شده در تاریخ 26 اردیبهشت سال 1400)

نتیجه گیری

درب های آکاردئونی متناسب با کیفیت درب، می توانند تا چندین سال پاسخگوی نیازهای شما باشند. نصب این نوع درب ها قبل از درب های ورودی محل سکونت و یا آپارتمان ها، می تواند علاوه بر امنیتی که درهای ورودی ارائه می کنند یک نوع دیگر از امنیت را برای محل سکونت شما به ارمغان بیاورد که عبور از آن کار آسانی نخواهد بود.

دو خانه را فرض کنیم که یکی از آن ها درب آکاردئونی برای درب ورودی خود دارد و دیگری درب آکوردئونی ندارد، اگر شخصی قصد ورود به این خانه ها را داشته باشد مسلما خانه ای را انتخاب خواهد کرد که یک لایه امنیتی دارد، چرا که در مدت زمان کمتری می تواند وارد خانه شود. با نصب درب های آکوردئونی دو لایه امنیتی خواهید داشت و ورود به خانه را برای افرادی که قصد سوء استفاده دارند تقریبا غیر ممکن خواهید کرد و علاوه بر این می توانید هر زمانی که بخواهید درب آکوردئونی را قفل و یا در حالت باز قرار دهید، این کار به راحتی قابل انجام خواهد بود.

در صورتی که علاوه بر درب آکاردئونی نیاز به خرید درب فلزی داشتید از این قسمت اقدام کنید.

درب آکاردئونی اتوماتیک , درب آکاردئونی اراک , درب آکاردئونی ارزان , درب آکاردئونی استیل , درب آکاردئونی اصفهان , درب آکاردئونی ام دی اف , درب آکاردئونی اهواز , درب آکاردئونی با قفل توکار , درب آکاردئونی با قفل مخفی , درب آکاردئونی با قیمت , درب آکاردئونی بابل , درب آکاردئونی بالکن , درب آکاردئونی برای اتاق خواب , درب آکاردئونی برای سرویس بهداشتی

سوالات متداول

 

بهترین درب آکاردئونی برای آپارتمان کدام است؟

بهترین نمونه درب های آکاردئونی مدل چهار گل و پنج خم می باشد که به علت تعداد تسمه های بیشتر متراکم تر است و خم های طراحی شده مانع از دیلم انداختن و خم کردن درب می شود.

قیمت درب آکاردئونی بر چه اساس است؟

قیمت درب آکاردئونی بر اساس ابعاد درب شما محاسبه می شود، بنابراین شما می توانید برای اندازه گیری ابعاد درب و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

برای سفارش درب آکاردئونی باید چه کاری انجام دهیم؟

برای خرید درب آکاردئونی و گرفتن مشاوره می توانید با کارشناسان سندان با شماره 02128426179 تماس بگیرید.

آیا درخواست کارشناس برای اندازه گیری دقیق درب آکاردئونی، هزینه ای دارد؟

اعزام کارشناس در تهران و کرج کاملا رایگان است.