رول بار و استرس بار چیست و چه کاربردی دارند؟

خبر

شما در خرید استرس بار 207 و 206 پژو با 3 نوع مختلف مواجه میشوید: آبکاری رنگی، سوپر اسپرت و ساده (معمولی). براساس اعلام این روانشناس، اضطراب و افسردگی از شایعترین عوارض بیماری کروناست: «در مبتلایان شاهد دو نوع افسردگی هستیم که یکی ناشی از ترس است و دیگری ناشی از مرگ. حداکثر سرعتی که لاستیک میتواند تحمل کند، با یک حرف از A تا Z بیان میشود.برای مثال روی جداره تایر خودروی پراید، نماد H برای سرعت درج شده که نشان می­دهد هنگامی که تایر دارای فشار بار و بارگذاری مناسب است، حداکثر توان حرکت ۲۱۰کیلومتر در ساعت را داراست. استرسبار علاوه بر نصب بر روی خودروهای تیونینگ شده که به هندلینگ بهتر این خودروها در سرعت بالا کمک فراوانی میکند . در هنگام رانندگی در سرعت بالا مخصوصا هنگام گذشتن از پیچ ها با فشاری که استرس بار بر روی کمک فنر ها می آورد لاستیک خودرو بسیار چسبنده تر از قبل نسبت به سطح زمین میشود و خودرو شما را از سطح زمین بلند نمی کند.این عمل به صورتی است که کمک فنر ها و شاسی خودرو به صورت اضلاع مربع هستند و با بستن استرس بار بر روی اتاقک کمک فنر ها شما یک شکل هندسی ماثر روی ماشین درست کرده اید که فواید بسیاری همچون موارد فوق را برای شما به ارمغان می آورد البته لازم به ذکر است که مقداری فرمان خودرو نسبت به حالت فابریکی سفت تر میشود.

استرس بار فابریک ۲۰۶ اکنون که با نحوه عملکرد استرس بار بیشتر آشنا شدیم، شاید این سوال پیش بیاید که چرا استرس بار بصورت فابریک توسط کارخانه روی خودرو قرار داده نمی شود؟ دوستانی که قصد تهیه استرس بار رو دارند با توجه به قیمت استثنائی (هر 365 روز تنها 1 روز کالا با این شیوه فروش عرضه میگردد) لطفا از روزهای قبل تماس حاصل نماییند تا ترتیبی داده گردد که کالا در روز والنتاین درب منزل یا محل کار دوستان تحویل گردد. بی اساس و قاعده ای که هیچ چیزی رو نمی رسونه و فقط به خراب شدن اتومبیل کمک می کنه ! از دیگر مزایای استرس بار تعادل بهتر برای خودرو است در مقابل شاید این سئوال پیش بیاید که چرا به طور استاندارد این قطعه در تمامی خودروها نصب نمی شود؟ لازم به ذکر است که خودرو مورد بررسی ما یک پژو ۲۰۶ کوپه معمولی است که توسط مالک به کیت بدنه RC مجهز شده است، اما اثری از نصب موتور RC بر روی آن دیده نمی شود. دور موتور اسپرت داريم. بازسازی شده بود و یک موتور توربو آلپین داشت و کلا بگم خیلی لوازم داشت و 3 سال هم جمع کردن این استرس بار پراید ماشین طول کشید. میانگین قیمت استرس بار در سال 1399 تا اویل 1400، 350 الی 500 هزار تومان بود.

قیمت: جفتی 25 هزار تومان (قیمت حراج : 22 هزار تومان) مدت محدود. لامپ زنون جفتی از 28 تا 40 . اگر چند تا فروم الماني مربوط مباحث تيونينگ در محيط نت سرچ بفرمايين متوجه خواهيد گرديد كه هيچ يك از برندهاي زيمنس و بوش و فيليپس و.. سانروف از 600-700 تومن داريم تا 4 ميليون تومان. اما اصل مطلب اینکه من دیروز از نمایندگی استرس بار hp design در رشت(آقای ترتیبی) یه استرس بار خریدم که خوشون نصب کردن به قیمت 65 تومن با گارنتی یک سال در صورت شکستن که موضوع از اینجا شروع میشه که آیا احتمال شکستن این استرس بار هست( علیرغم اینکه به نظر میرسه میله توپر ضخیم و از جنس آلیاژ مخصوص هم هست )؟ آیا این شکستن ممکنه که باعث رسوندن آسیب شدید به کاپوت بشه؟ در مجموع ۷ درصد از کسانی هم که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بودند، در ۶ ماه سکته مغزی کردند. وی درباره استفاده از داروی اگزما برای درمان عفونت کووید ۱۹ نیز گفت: اگزما یک انتی بیوتیک است و هیچ تاثیری بر ویروس کرونا ندارد و هیچ ضرورتی ندارد بیماران کرونایی از این دارو استفاده کنند و تنها استفاده از مسکن ها و مایعات گرم برای بیماران تجویز و توصیه می شود.

بار اول که سوار 206 می شوید، هیچ ایده ای درباره ی نقاط جلویی خودرو ندارید! با این حال در کشور ما علاقمندان زیادی به خودروی 206 وجود دارد و نمونه های تبدیل شده 206 معمولی به آرسی به تعداد قابل توجهی قابل رویت هستند. واریانت دو با قابلیت تنظیم ارتفاع و سفتی و نرمی می تواند هم در شهر و هم در پیست استفاده شود که کار تنظیماتش به راحتی با ابزارهایی که برای آن وجود دارد انجام می شود. این قطعه فلزی محکم است و به راحتی نصب می شود. شامل چه قطعه هایی میشه ؟ این تیپ 4 هایی که به ایران وارد شدند، مخصوص عرضه به جانبازان بودند. از برند ها را وارد کشور کردیم. جالب است بدانید که این شرکت بظاهر کوچک توانسته است محصول خود را به کشورهای مختلف دنیا صادر کند و بیش از 450 نمایندگی فروش در سرتاسر دنیا دارد . جنس استرس بارهای پژو که در تیونیکس به فروش میرسد آلومینیوم و ورق روغنی فولادی است که در عین انعطافپذیری، مقاومت مناسبی در برابر فشارهای وارده دارد. هزينه باربري سنگين بابت ارسال ان به داخل كشور و..) همه و همه باعث ميگردد كالا چند برابر قيمت جهاني به دست مصرف كننده ايراني برسه.