نحوه مطالعه دروس عمومی کنکور از نظر دانشجوی دندانپزشکی

خبر

این دروس را می توان راحت تر از دروس اختصاصی میتوان به درصد های 90 به بالا رساند. لغات ، گرامر و کلوز تست درس زبان انگلیسی را با تست زنی و مطالعه می توان پاسخ داد ولی قسمت درک مطلب به دامنه لغات زیاد ، مهارت و تکنیک های درک مطلب بستگی دارد که جز قسمت مهارتی و مهم زبان انگلیسی محسوب می شود و داوطلبانی که سطح زبان انگلیسی آن ها پایین است با این قسمت مشکل دارند. برای لغات هم علاوه بر حفظ کل لغات دبیرستان باید از کتاب های کمک آموزشی تست زنی هم استفاده کنید تا تکنیک جواب دادن به این سوالات را بیابید و بتوانید به آنها در کمترین زمان پاسخ دهید. در اول درس عربی 8 تست ترجمه و تعریب عربی وجود دارد. در این بین ادبیات به دلیل ضریب بالای 4 از اهمیت بیشتری برخوردار است همچنین دینی دارای ضریب 3 و در درس عربی و زبان انگلیسی دارای ضریب 2 می باشند.

دومین نکته هم در رابطه با برنامه ی راهبردی زمان و حجمم مطالب میباشد. برای برنامه ریزی برای دروس عمومی کنکور باید بهترین راهکار رو داشته باشید این راهکار تو مقاله دیگه بنده به طور کامل شرح داده شده است. آزمون های سنجش تا چند سال قبلی تطابق خیلی خوبی با سؤالات کنکور داشت. ولی با وجود این خیلی از داوطلبان به آنها کم لطفی می کنند و در پایان هم نتیجه خوبی نمی گیرند. اما دقیقا در آزمون های سنجش در چند سال قبل اولین بار سؤالات ترجمه ی عربی با عنوان ” عین الخطا ” در اولین آزمون جامع سنجش طرح شد و اتفاقا در همان سال هم سؤالات ترجمه ی کنکور با این عنوان طرح شد. اولین درس ادبیات است که به ترتیب شامل 3 تست لغت و معنا ، 3 تست تاریخ و ادبیات ، 3 تست املا و لغات و 3 تست آرایه، 5 تست زبان فارسی و 9 تست قرابت معنایی در آخر می باشد.

دوستان هرچه دایره لغات شما در این دو قسمت قوی تر باشد به همان مقدار موفقیت شما بیشتر خواهد بود چون که دیگر نیازی به ریسک در پاسخ به سوال نیست و همچنین لازم نیست تا مدتی را برای حدس لغت مربوطه صرف کنید. اگر کمی دقت کنید می توانید این سوالات را براحتی پاسخ دهید مشاوره کنکور 1400 . قسمت املا هم که دو تست دارد و بیشتر از املا های زبان فارسی سوال می دهند که براحتی می توان یک تست از دو تست را پاسخ دهید و اگر زیاد هم مطالعه کنید می توانید هر دو تست پروژه ۶۰۴۰ را پاسخ دهید. در ادامه آزمون های آزمایشی مطرح کشور و نقاط ضعف و قوت آن ها را بررسی میکنیم تا با دید بهتری بتوانید بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کنید. تعدادی سؤال از آزمون قبلی طرح میشود و در بعضی از آزمون ها هم دو سری سؤال طرح میشود که در یکی فقط سؤالات سراسری طرح میشود. آزمون های گزینه دو مانند آزمون های سنجش هر سه هفته یکبار برگزار میشود و مناسب افراد کند خوان میباشد که نمیتوانند حجم مطالب را در دو هفته تمام کنند.

در نظر داشته باشید در هر بازه ای از کنکور که قرار دارید و دروس عمومی را شروع نکرده اید حتما شروع کنید و اگر تلاش لازم را انجام دهید حتماً نتیجه می گیرید . از اشتباهات رایج داوطلبان در کنکور این است که وقتی با کلوز تست و به خصوص درک مطلب مواجه می شوند بلافاصله به سراغ متن رفته و شروع می کنند تک به تک جملات را می خوانند غافل از اینکه زمان دارد سپری می شود و شما تایم بسیاری از تست ها را از دست داده اید چرا که زمان لازم برای پاسخگویی به هر سوال زبان فقط و فقط 48 ثانیه است پس باید زمان را مانند طلا بدانیم و آن را به درستی موسسه حرف آخر مدیریت کنیم. امروز بنده در موسسه حرف آخر در این مقاله می خواهم اهمیت دروس عمومی و تاثیری که بر رتبه شما می گذارد و همچنین اهمیت مطالعه این دروس را خدمتتان عرض کنم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لیست قیمت محصولات حرف آخر.