آمازون Echo Pop را با قیمت 5000 روپیه با طراحی نیمه کره و رنگ‌های پاستلی در هند عرضه می‌کند – اخبار فناوری، فرست پست

خبر

آمازون یک محصول جدید به خانواده Echo خود به نام Echo Pop معرفی کرده است که طراحی تازه و منحصر به فردی را به میز ارائه می دهد. پیش از این آمازون پیک هاکی و طرح‌های کروی را معرفی کرده بود، اما اکنون از Echo Pop با شکل نیمه‌کره‌ای رونمایی کرده است.

آمازون Echo Pop را با قیمت 5000 روپیه با طراحی نیمه کره و رنگ‌های پاستلی در هند عرضه کرد.
آمازون جدیدترین محصول از سری دستگاه های آمازون خود را با نام Echo Pop در هند با قیمت 5000 روپیه عرضه کرده است. Amazon Echo Pop از پردازنده جدید AZ2 Neural Edge آمازون پشتیبانی می‌کند که پاسخ‌های سریع‌تری را از الکسا ممکن می‌سازد.

جدا از طراحی جذاب، Echo Pop طیف وسیعی از ویژگی های جالب را ارائه می دهد. می‌تواند امتیازات کریکت را ردیابی کند، چراغ‌ها و دوشاخه‌های هوشمند را کنترل کند، آلارم‌ها، یادآوری‌ها و موارد دیگر را تنظیم کند. منبع تغذیه این دستگاه، پردازنده جدید AZ2 Neural Edge آمازون است که پاسخ‌های سریع‌تری را از الکسا ممکن می‌سازد.

پاراگ گوپتا، مدیر و مدیر کشور آمازون دستگاه‌های هند، در مورد Echo Pop اظهار داشت: «Echo Pop ترکیبی از صدای قدرتمند، قابلیت‌های کامل الکسا و طراحی شیک است. با این جدیدترین بلندگوی هوشمند، نوآوری در طراحی را تقویت کرده ایم تا گزینه های بیشتری را به مشتریان ارائه دهیم. زیبایی شناسی امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از انتخاب های ما تبدیل شده است و مشتریان همواره از تجربه صوتی بلندگوهای هوشمند اکو قدردانی کرده اند. ما مشتاقانه منتظر نظرات مشتریان در مورد طراحی و صدای جدید اکو پاپ هستیم و امیدواریم که رنگ، سرگرمی و سرگرمی بیشتری به خانه‌های آن‌ها اضافه کند.»

Amazon Echo Pop: ویژگی ها و مشخصات
اسپیکر Echo Pop دارای یک بلندگوی جلویی است که صدا را به سمت کاربر هدایت می کند و از موسیقی و صدای واضح اطمینان می دهد. با الکسا، کاربران می‌توانند از بلندگو درخواست کنند آهنگ‌های برنامه‌های موسیقی مختلف، از جمله Amazon Prime Music، Hungama، Spotify، JioSaavn، Apple Music و موارد دیگر را پخش کند (برخی برنامه‌ها ممکن است به اشتراک نیاز داشته باشند).

علاوه بر این، با اتصال گوشی های خود به Echo Pop از طریق بلوتوث، کاربران می توانند موسیقی مورد علاقه خود را از دستگاه های خود گوش دهند.

علاوه بر پخش موسیقی، کاربران می توانند چندین دستگاه خانه هوشمند را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنند. این شامل چراغ‌های هوشمند و لوازم الکتریکی از برندهای معروف مانند Wipro، Syska، Xiaomi و دیگران می‌شود. به سادگی بگویید «الکسا، چراغ‌های اتاق نشیمن را کم کن» یا «الکسا، AC را روشن کن». برای وسایل غیرهوشمند، کاربران می توانند از دوشاخه های هوشمند (فروش جداگانه) برای به دست آوردن کنترل و ایجاد یک محیط دلپذیر استفاده کنند.

Echo Pop به عنوان یک دستگاه عالی برای یادگیری و سرگرمی کودکان بدون اتکا به صفحه نمایش عمل می کند. تعامل با الکسا می تواند کنجکاوی و مهارت های ارتباطی را در کودکان تقویت کند. والدین می‌توانند از الکسا بخواهند که داستان‌های قبل از خواب، قافیه‌های مهد کودک، بازی‌ها، آزمون‌ها، حقایق سرگرم‌کننده، درس‌های انگلیسی را بازی کند و به مجموعه‌ای از ویژگی‌های آموزشی دسترسی داشته باشد. فقط بگویید “الکسا، چرا آسمان آبی است؟” یا «الکسا، 1-2-3 ریاضی را باز کنید» برای شروع.

Amazon Echo Pop: قیمت و در دسترس بودن
قیمت Echo Pop 4999 روپیه است و می توانید آن را از وب سایت رسمی آمازون خریداری کنید. در رنگ های سبز، بنفش، مشکی و سفید موجود است. مشتریان همچنین می‌توانند این بلندگوی هوشمند جدید را در فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین مانند کیوسک‌های دستگاه‌های Croma، Reliance Digital، Poorvika و Amazon در سراسر هند بیابند.