آنچه در مورد آناتومی سینه و ارتباط آن با مشکلات قلبی و عروقی بدانید

خبر

در این بخش به بررسی آناتومی دقیق سینه و ارتباط آن با مشکلات قلبی و عروقی خواهیم پرداخت! البته اگر این موضوع برایتان مفید و مناسب است حتما تا انتها با ما در این بخش همراه باشید تا اطلاعات کافی ای در این زمینه به دست آورید.

سینه ها به اندام غده ای موجود در قفسه سینه اشاره دارند. سینه ها در بالای دیواره قفسه سینه و روی ماهیچه های سینه ای قرار می گیرند. هم زن و هم مرد سینه دارند. با این حال، آنها در ماده ها به خوبی رشد کرده اند.

 

 

 

هر سینه حاوی بسیاری از غدد و ساختارهای دیگر است که به آنها اجازه می دهد وظایف خود را انجام دهند. یعنی وظیفه بیولوژیکی اولیه سینه تولید شیر برای تغذیه نوزادان است. با این حال، سینه همچنین می تواند نمادی از زنانگی باشد و در جذابیت و لذت جنسی نقش داشته باشد.

سرطان سینه نوعی سرطان است که از سینه شروع می شود. به غیر از سرطان پوست، شایع ترین سرطان منبع مورد اعتماد در زنان آمریکایی است، و در حالی که منبع معتبر بسیار نادرتر است، می تواند در مردان نیز رخ دهد. آگاهی از علائم و نیاز به غربالگری راه های مهمی برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه است.

در این مقاله به بررسی اجزای مختلف سینه های مردانه و زنانه می پردازیم. همچنین در مورد اینکه چگونه یک فرد می تواند خودآزمایی سرطان سینه را انجام دهد، بحث خواهد شد.

جنسیت و جنسیت در طیف ها وجود دارد. برای اهداف این مقاله، ما از «مذکر» و «مونث» برای اشاره به جنسیت فرد در هنگام تولد استفاده می‌کنیم. بیشتر بدانید.

 

تعریف سینه

سینه ها اندام های غده ای هستند که در بالای دیواره قفسه سینه و ماهیچه های سینه ای قرار دارند. سینه ها در هر دو جنس وجود دارد. با این حال، سینه زنان توسعه یافته تر است. سینه ها نیز جزء مهمی از دستگاه تناسلی زنان هستند.

 

هنگامی که بلوغ اتفاق می افتد، سینه های زن به دلیل تأثیر استروژن و سایر هورمون ها با سرعت بیشتری رشد می کنند. اینها منجر به ایجاد بافت چربی (چربی) می شود که به سینه های زن شکل نیمکره ای می دهد و همچنین بافت غده ای و سیستم مجرای ایجاد می کند.

 

عملکرد سینه ها

عملکرد اصلی منبع مطمئن سینه های زن تولید شیر برای شیردهی است. در دوران بارداری، هورمون پرولاکتین تولید شیر را تحریک می کند، در حالی که هورمون اکسی توسین ترشح شیر از غدد را تحریک می کند. سینه زن همچنین عملکرد جنسی دارد، زیرا تحریک سینه ها یا نوک سینه ها ممکن است لذت را افزایش دهد.

 

در مردان، سینه ها نقش عملکردی ندارند. با این حال، آنها همچنین ممکن است لذت جنسی را پس از دستکاری سینه و نوک سینه افزایش دهند.

 

آناتومی سینه

 

ساختار سینه

ساختارهای مختلفی سینه ها را تشکیل می دهند، از جمله ساختارهای زیر پوست. این ساختارها شامل منبع قابل اعتماد هستند:

 

دیوار سینه

دیواره قفسه سینه شامل استخوان ها، پوست، چربی، ماهیچه ها و بافت های مختلف دیگری است که از اندام های بین گردن و شکم محافظت می کند.

 

استخوان هایی که دیواره قفسه سینه را تشکیل می دهند شامل دنده ها، استخوان سینه (که فرد می تواند بین سینه ها احساس کند) و ستون فقرات است. همچنین به حمایت از تنفس و حرکت بازوها و شانه ها کمک می کند.

 

جمع بندی:

از این رو پس از کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله https://www.pendaronline.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/3899-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%82-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF مراجعه کنید و اطلاعات کامل تری نیز به دست آورید. با این حال توصیه می کنیم حتما مقاله مربوط را مطالعه کنید.