اتوبوس تونل رویداد ویندزور به دیترویت دوباره در خدمت است

خبر

با شروع فصل لیگ برتر بیسبال، Transit Windsor می‌گوید که اکنون برای اتوبوس خدمات رویداد ویژه خود به دیترویت رزرو می‌کند.

طبق گزارش رسانه‌های شهری، استفاده از این سرویس برای کنسرت‌های انتخابی یا رویدادهای ورزشی در Comerica Park، Little Caesars Arena یا Ford Field برای هر نفر سفر رفت و برگشت ۱۵ دلار هزینه دارد.

همه سفرها باید از قبل به صورت آنلاین رزرو شوند.

اتوبوس رویداد ویژه در طول مسابقه جایزه بزرگ شورولت دیترویت از 30 می تا 4 ژوئن تردد نخواهد کرد.

در یک عکس بدون تاریخ ارائه شده توسط Olympia Development of Michigan، Little Caesars Arena، پیش‌زمینه، در دیترویت با فورد فیلد و پارک کامریکا در پس‌زمینه دیده می‌شود.  کریس ایلیچ نزدیک به دو ساعت مانند یک راهنمای تور هیجان‌زده به نظر می‌رسید و به آسوشیتدپرس نگاهی انحصاری به داخل سالن کوچک سزارز می‌داد.  خانه آینده دیترویت رد وینگز و پیستونز جواهر یک توسعه 1.2 میلیارد دلاری با 55 بلوک است که منطقه دیترویت نامیده می شود.
Ford Field، Comerica Park و Little Caesars Arena نشان داده شده است. اتوبوس تونل رویدادهای ویژه 15 دلار برای هر نفر رفت و برگشت هزینه دارد و فقط می توان از قبل آنلاین رزرو کرد. (Rob Kohn/Olympia Development of Michigan از طریق AP)

در ماه فوریه، تایسون کرگ، مدیر اجرایی Transit Windsor به احتمال بازگشت اتوبوس اشاره کرد.

کرگ در یک پیام گفت: “ما در حال کار بر روی یک راه حل فناوری برای تهیه بلیط و پرداخت برای خدمات رویداد ویژه هستیم، که می دانید، ما فکر می کنیم کل روند را برای مسافران ما بسیار راحت تر و لذت بخش تر می کند.” مصاحبه با رادیو سی بی سی صبح ویندزور.

در حالی که سرویس اتوبوس تونل در پاییز به دنبال یک وقفه همه گیر از سر گرفته شد، خدمات برای رویدادهای ویژه تا کنون به حالت تعلیق باقی مانده است.