ارقام جدید نشان می دهد که استخدام تنوع RCMP همچنان راکد است

خبر

رئیس RCMP قول داده است که تلاش های خود را برای تقویت تنوع در میان افسران خود “دو برابر” کند – اما آمارهای جدید موجود نشان می دهد که این تلاش ها در دهه گذشته نتیجه ای نداشته است.

آمار تنوع اخیراً منتشر شده در حالی است که نیروی پلیس ملی با یک بحث شدید درمورد نژادپرستی سیستمی در صفوف درگیر می شود و ادعا می کند که کانادایی های نژاد پرست را به گونه دیگری سیاست گذاری می کند.

طبق ارقامی که اواخر هفته گذشته به صورت آنلاین منتشر شد ، از اول آوریل سال 2020 ، تقریباً کمتر از 12 درصد از 20،000 عضو ردیف RCMP ، اقلیت قابل مشاهده هستند این رقم طی چند سال گذشته تغییر چشمگیری نکرده و کمتر از میزان عمومی نیروی کار در سراسر کشور باقی مانده است.

درصد اعضای منظم RCMP که خود را بومی معرفی می کنند ، بیشتر از سهم بومی نیروی کار گسترده تر است ، اما این تعداد طی 9 سال گذشته اندکی کاهش یافته است.

بر اساس ارقام جدید منتشر شده در وب سایت RCMP ، امسال 7.2 درصد از اعضای عادی بومی شناخته شده اند – این در حالی است که 7.8 درصد در سال 2011 کمتر است.

این نیرو گفت که داده های دقیق مربوط به حقوق صاحبان اشتغال را ردیابی نمی کند ، به این معنی که مشخص نیست چند افسر ذکر شده به عنوان “اقلیت قابل مشاهده” نیز به عنوان مثال سیاه یا جنوب آسیا معرفی می شوند.

Akwasi Owusu-Bempah ، استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه تورنتو که در زمینه نژاد و پلیس تحصیل می کند ، گفت که این یک مشکل است.

“سازمان ملل متحد بیرون آمده و این گروه را فراخوانده است [of visible minority] وی گفت: “ذاتاً نژاد پرستانه برای گروه بندی گروههای متنوعی از افراد با تجربیات بسیار متفاوت در گذشته و حال و همچنین خدمت در سایر کارها”. “بنابراین هر کسی که سفید پوست نباشد ، بومی نباشد ، همه با هم جمع می شوند …”

اووسو-بمپاه گفت که ، برای نشان دادن اینکه افسران RCMP “نماینده جوامعی هستند که آنها خدمت می کنند” ، سرویس پلیس باید شماره های جمعیتی خود را تقسیم کند “بر اساس مناطق ، بنابراین نمایندگی در RCMP می تواند با مناطق درون آنها پلیس می کنند. “

کمندر ، برندا لوکی قول داده است که خدمات پلیس متنوع تری ایجاد کند.

وی در ماه ژوئن گفت: “بگذارید بگویم ، ما متعهد هستیم كه انواع نژادپرستی و تبعیض را در سازمان خود جستجو و از بین ببریم.”

“ما واقعاً باید عضویت متنوع تری را استخدام کنیم زیرا می خواهیم تنوع بیشتری برای انعکاس جوامعی که به آنها خدمت می کنیم ، داشته باشیم.”

این اظهارات پس از آن صورت گرفت که لوکی پس از تلاش برای آشکار کردن “نژادپرستی سیستمی” در RCMP به دنبال تعدادی از حوادث بحث برانگیز که درگیر کانادایی های بومی شده بود ، توسط دوربین گرفت.

“مسئله مداوم نژادپرستی:” نماینده مجلس

از آن زمان ، او با سوالاتی در مورد واکنش RCMP به اختلاف مداوم بین برداشت کننده خرچنگ میکماو و ماهیگیران تجاری غیر بومی در نوا اسکوشیا روبرو شده است.

گری آنانداسانگاری ، نماینده لیبرال ، روز دوشنبه در جلسه کمیته مجلس عوام گفت: “ما یک مسئله مداوم نژادپرستی را دیده ایم که در RCMP نفوذ می کند.”

“یکی از گفتگوهایی که طی چند هفته گذشته انجام داده ام این است که چرا یک سری قوانین برای افراد نژادی ، بومی یا سیاه وجود دارد و چرا یک سری قوانین خاص دیگر. و ما این را به وضوح دیدیم به روشی که RCMP به موضوع شیلات در نوا اسکوشیا رسیدگی کرد. “

این تابستان ، نماینده کمیسیون RCMP ، برندا لوکی گفت که او معتقد است نژادپرستی سیستمی در نیروی پلیس او هدایت می شود – پس از این هفته به چندین رسانه گفت که او برای تعریف این اصطلاح “در تلاش” است. (آدریان وایلد / مطبوعات کانادایی)

اووسو-بمپاه گفت که تغییر ساده درصد به معنای “راه حل جادویی” نژادپرستی در پلیس نیست.

وی گفت: “پلیس یک نهاد است. فرهنگ پلیس نیروها و عواملی بسیار واقعی است و به راحتی قرار دادن لباس غیر سفید پوستان در لباس یکپارچه به مسئله عمیق و طولانی مدت نژادپرستی در پلیس نمی پردازد. ما این را می دانیم.”

“اما آنچه که ما می دانیم نیز این است که فوایدی دارد ، چه صرفاً با توجه به ادراک ، از داشتن بوروکراسی نمایندگی و اینکه با گذشت زمان ، امید این است که رفتارها و رفتارها تغییر کنند نمایندگی افزایش می یابد. “

تغییرات در برنامه استخدام

سخنگوی RCMP گفت این نیرو اهداف خاصی در زمینه اشتغال داخلی ندارد اما در حال تهیه یک استراتژی جدید برای عدالت ، تنوع و شمول است که شامل اقدامات عملکردی باشد.

Cpl گفت: “ما تلاش قابل توجهی انجام می دهیم تا لنزهای متنوع و گنجانده شده را در همه کارهایی که در نظر بگیریم ، لحاظ کنیم. RCMP متعهد است اطمینان حاصل کند که سیاست ها ، روش ها و استانداردها کاملاً شامل می شود و فرصت های عادلانه ای را در اختیار کارمندان قرار می دهد.” کارولین دوال

“RCMP متعهد است که در هر قسمت از کشور از نظر فرهنگی دارای صلاحیت فرهنگی باشد که بتواند با احترام و احترام به تمام جوامع کانادایی خدمت کند.”

RCMP همچنین برای جذب اعضای جدید در روند استخدام خود تغییراتی ایجاد کرده است.

از ماه مه سال 2020 ، اقامت دائم که از پنج سال گذشته سه سال در کانادا زندگی کرده اند ، می توانند به RCMP مراجعه کنند.

دووال گفت: “این تغییر بخشی از تلاش های مداوم RCMP برای مدرن سازی روند استخدام ما و استخدام متقاضیان واجد شرایط از طیف وسیعی از زمینه ها برای انعکاس بهتر واقعیت کانادایی ما است.”

“زمینه های متنوع فرهنگی و مهارت های زبانی که متقاضیان ممکن است به شما ارائه دهند ، درک بیشتری از موضوعات فرهنگی و چشم انداز را فراهم می کند که به ما کمک می کند حتی با جوامعی که خدمت می کنیم همکاری نزدیکتر داشته باشیم.”

اووسو-بمپاه گفت که RCMP همچنین به دنبال اتهامات اعضای خدمت و بازنشسته در مورد هدف آزار و اذیت و تبعیض توسط همکاران مونتی خود ، باید به مسئله نژادپرستی در صفوف رسیدگی کند. وی گفت: سرویس پلیس باید تلاش کند تا درک کند که چگونه سیاست ها و تاکتیک های پلیس بر جوامع تأثیر می گذارد.

وی گفت: “من فکر می كنم كه ما شواهد كافی در مورد چگونگی وقوع آن داریم. بی احترامی و آسیبی كه به مردم بومی وارد شده است ، به نظر من نمونه موردی خواهد بود.”

“افرادی وجود دارند که باید برای چنین رفتاری مورد بازخواست قرار گیرند. افسران فردی باید پاسخگو باشند. ناظران آنها باید پاسخگو باشند. در نهایت ، کمیسار RCMP باید پاسخگوی این رفتار باشد.”

تعداد افرادی که نشان می دهند دارای معلولیت هستند نیز کاهش یافته است: از 2.5 درصد در سال 2014 (اولین سال جمع آوری داده ها) به 1.4 درصد در سال 2020 رسیده است.

تعداد زنانی که سرژ قرمز دارند ، اندکی افزایش یافته است ، از 20 درصد در 9 سال گذشته به تقریباً 22 درصد در سال جاری.

تاکنون ، سطح متقاضیان بهبود ناچیز در تنوع را نشان داده است.

بین اوت 2019 و ژوئیه 2020 ، تعداد درخواست های اعضای اقلیت های قابل مشاهده تقریباً کمتر از سه درصد و تعداد متقاضیان بومی کمتر از یک درصد به سمت بالا افزایش یافته است.