افزایش تقاضا برای درختان کریسمس باعث کمبود زودهنگام کشاورزان محلی می شود

خبر

میلت آگات ، پرورش دهنده درخت کریسمس از سال 1990 در تجارت درخت کریسمس کار کرده است ، اما گفت امسال آخرین سال او خواهد بود.

مزرعه 34 هکتاری وی در ایلدرتون ، حدود 30 دقیقه شمال غربی لندن ، انتها ، یکی از کالاهای اصلی خریداران درخت کریسمس بوده است. ده ها سال است که خانواده ها برای چیدن درخت خود و لذت بردن از یک فنجان گرم شیرین و کلوچه از آنجا بازدید می کنند.

طی چند سال گذشته ، او شاهد کاهش فروش بوده است. در کمال تعجب ، تقاضا در سال جاری زیاد بود – که باعث افزایش سرسام آور فروش شد.

آگات گفت: “این سال بسیار عجیبی بوده است ، مردم فقط برای تزئین خارش دارند.” “خانواده ها می خواهند دور هم جمع شوند و این همان چیزی است که آنها را دور هم جمع می کند.”

وی گفت ، اکنون ، مردم انتظارات بیشتری نیز از “فقط یک مزرعه سنتی درخت کریسمس” دارند.

“آنها سوار واگن می خواهند ، باغ وحش نوازش ، دستباف کریسمس را می خواهند.”

آگات گفت که با توجه به مقدار زمین ، نیروی انسانی و پولی که برای کار نیاز دارد ، توانایی پرداخت هزینه های ساده را ندارد. این او را وادار به ترک بازار می کند.

وی گفت: “هنگامی که بخشی از تجربه را اضافه می کنید ، باید به دنبال نیروی انسانی باشید.” “که من ندارم.”

آگات می گوید که مزرعه درختی او می تواند خانواده ها را هر ساله دور هم جمع کند تا بیرون بیایند و درختی را به عنوان بخشی از سنت انتخاب کنند ، به همین دلیل است که مزرعه چنین تقاضای زیادی را تجربه کرده است زیرا مردم “برای تزئین خارش دارند” و این فعالیت ها را ادامه می دهند. (ارائه شده توسط: Milt Agate)

درختان مزرعه مشخص شده و هر قطعه 35 دلار فروخته می شوند ، زیرا او به دنبال بستن برای همیشه است و به همه چیز نیاز دارد. با افزایش تقاضا ، آگات گفت که باید به جای آنها علامت گذاری را در نظر می گرفت.

آخر هفته گذشته یک روز شلوغ بود و بیشتر تأمین آن از بین رفته است.

وی گفت: “بسیاری از مردم می خواهند قبل از ماه دسامبر بیرون بیایند و درختان خود را بگیرند.”

آگات می گوید که او حتی در تورنتو با افرادی تماس گرفته است که می خواهند برای برداشتن یک درخت رانندگی کنند اما مجبور است آنها را برگرداند زیرا سواری واگن و فعالیت های دیگر را به دلیل COVID-19 متوقف کرد. به همین دلیل ، هیچ واگن سواری ، سیب داغ یا کلوچه ارائه نمی شود.

به عنوان یک کشاورز ، آگات گفت که یکی از بزرگترین مسائل برای او طبیعت مادر است.

در اوایل دهه 2000 مزرعه دو سال خشکسالی را تجربه کرد و همین امر باعث شد که عقیق 25 درصد محصول خود را از دست بدهد.

مسئله دیگر مدت زمان لازم برای رشد درختان است.

آگات گفت که رشد یک درخت کریسمس در “شرایط ایده آل” ممکن است 10 سال طول بکشد ، و این امکان را برای کشاورزان فراهم نمی کند که با این افزایش ناگهانی که عمدتا توسط بیماری همه گیر ایجاد می شود ، عرضه خود را افزایش دهند.

مسافرت کمتر ، مشتری بیشتر

شرلی برنان ، مدیر اجرایی کشاورزان درخت کریسمس در انتاریو ، گفت: “مردم مایل به بیرون رفتن هستند ، و مایلند درختان را بدست آورند. آنها برای کریسمس در خانه بمانند و نه مسافرت – و بنابراین ما شاهد افزایش تعداد هستیم.” .

وی گفت ، مزارع سراسر استان طی چند سال گذشته کمبود درخت را تجربه کرده اند ، اما میزان تقاضا در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

برنان به CBC لندن گفت که COVID-19 به دلیل انزوایی که بسیاری از افراد امسال احساس کرده اند و تمایل به ورود به روحیه تعطیلات ، تقاضا برای درختان را به ویژه در این فصل افزایش داده است.

وی گفت: این انجمن 25 درصد افزایش فروش در سراسر هیئت مدیره داشته است.

درختی که بیشترین تقاضا را دارد صنوبر فریزر است که برنان می گوید “همه به دنبال آن می روند” و کمبود آن وجود دارد.

امسال حتی به اندازه و گونه ها نیست ، [people] فقط تجربه را می خواهم.– شرلی برنان ، مدیر اجرایی کشاورزان درخت کریسمس انتاریو

وی گفت: به ویژه زوج های نسل جوان که اخیراً خانه های خود را خریده اند این سنت را به عنوان راهی برای گردهم آوردن خانواده هایشان در یک زمان سخت پذیرفته اند.

برنان گفت: “این فقط یک چیز دیگر است که به پویایی خانواده می افزاید. با داشتن آن درخت کریسمس واقعی و داشتن چنین تجربه ای ، مردم واقعاً آن را امسال پذیرفته اند.”

با این حال ، برنان گفت صنعت درخت کریسمس هر ساله به طور پیوسته در حال افزایش است.

برنان گفت: “صنعت ما در سراسر کانادا از سال 53 به 53 میلیون دلار به یک صنعت 100 میلیون دلاری تبدیل شده است ، بنابراین طی سالهای گذشته به طور مداوم در حال افزایش است.” “و از آنجا که پرورش یک درخت 10 سال طول می کشد ، ما فقط نمی توانیم برای سال آینده درختان بیشتری را در زمین قرار دهیم و بنابراین فقط پیش بینی بود که حتی نمی توانستیم حدس بزنیم که قرار است اتفاق بیفتد.”

وی گفت که “نگران کننده” است که تعدادی از مزارع در حال حاضر درختانی را که برای امسال در دسترس داشتند فروخته اند.

وی گفت: “من با صاحبان مزرعه صحبت کرده ام که گفته اند سال رکوردشکنی است.” “اما امسال حتی از نظر اندازه و گونه نیست ، [people] فقط این تجربه را می خواهم. “