افسر OPP و راننده اتوبوس مدرسه بر اثر تصادف در نزدیکی ووداستاک، اونت کشته شدند.

خبر

یک افسر پلیس استان انتاریو (OPP) و راننده یک اتوبوس مدرسه بر اثر برخورد خودروهایشان در شمال وودستاک صبح دوشنبه جان باختند.

Det. Const. استیون تورانژو، 35 ساله، از واحد جرایم خیابانی جامعه هورون-پرت OPP در حال حرکت در یک رزمناو بدون علامت بود که خودروی او و یک اتوبوس مدرسه کمی قبل از ساعت 7:00 صبح در تقاطع بزرگراه 59 و جاده آکسفورد کانتی 33 در شرق زورا- با هم برخورد کردند. پلیس گفت شهرستان تاویستوک.

پلیس استان در بیانیه ای که به رسانه ها منتشر شد، گفت: “به طرز غم انگیزی هر دو راننده بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند. هیچ دانش آموزی در اتوبوس و هیچ مسافری در هیچ یک از خودروها وجود نداشت.”

پلیس گفت که هویت راننده اتوبوس مدرسه را به احترام خانواده فاش نمی کند. CBC News دریافته است که راننده اتوبوس برای Langs Bus Lines Limited کار می کرد.

کوین لانگز، معاون شرکت اتوبوسرانی گفت: عمیق ترین تسلیت ما به خانواده هر دو راننده درگیر در تصادف صبح امروز است.

تورانژو ششمین افسر پلیس انتاریو است که در سالی غم انگیز برای سازمان های اجرای قانون در استان جان خود را از دست می دهد.

افسران ویکی لین ویلسون، اندرو هانگ، مورگان راسل، دوون نورتروپ و گرزگورز پیرزچالا – که همگی در لباس فرم در سال جاری جان باختند – در مراسم یادبود بنیاد پلیس انتاریو در اوایل ماه جاری مورد تقدیر قرار گرفتند.

اسکات میلز، یکی از سخنگویان، گفت: “همه ما بسیار غمگین هستیم، همیشه از دست دادن یک افسر پلیس در حین انجام وظیفه بسیار غم انگیز است و همچنین برای خانواده غیرنظامی که در این تراژدی جان خود را از دست داده است، ناراحت هستیم.” برای انجمن پلیس استان انتاریو.

«بیشتر بوده است [line of duty deaths] امسال نسبت به سال‌های گذشته، و ما امیدواریم که متوقف شود.» میلز افزود: «درد و آسیبی که همراه با آن برای خانواده‌ها و اعضای ما همراه است، هرگز از بین نمی‌رود.»

میلز نمی‌توانست تأیید کند که تورانژو چند سال در OPP بوده است، اما گفت که او بسیار مورد احترام همسالانش است.

میلز تورانژو را “مرد خانواده بسیار فداکار” توصیف کرد، اما اطلاعات بیشتری ارائه نکرد و به این اشاره کرد که خانواده تورانژو در حال حاضر درخواست حفظ حریم خصوصی کرده اند.

تغییرات در تقاطع

بسته شدن جاده پلیس
پلیس بزرگراه 59 و جاده 33 آکسفورد را در پی برخوردی که منجر به کشته شدن یک افسر و راننده اتوبوس مدرسه در 29 می 2023 شد، بسته است. (Isha Bhargava/CBC)

تقاطع بزرگراه 59 و جاده آکسفورد 33 یک نگرانی برای جامعه محلی بوده است زیرا حجم ترافیک در چند سال گذشته افزایش یافته است. هر دو جاده دارای محدودیت سرعت 80 کیلومتر در ساعت هستند، با علائم ایست فقط برای رانندگان شرق و غرب در جاده 33 آکسفورد.

مارک جیکاک، یکی از مالکان کمپ گرین ویلو لیک و پارک RV در بزرگراه 59، گفت: «این تقاطع مدت زیادی است که یک مشکل شناخته شده بوده است.

“در تمام مدتی که ما در اینجا زندگی کرده ایم، این یک مشکل بوده است، زیرا بزرگراه 59 علامت توقف ندارد. بنابراین با عبور از (جاده آکسفورد) 33، گاهی اوقات مردم از آن علائم توقف عبور می کنند و توسط کسانی که در (بزرگراه) 59 هستند مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.”

به گفته فیل شفر، شهردار شهرک شرقی زورا-تاویستوک، این تقاطع قرار است در هفته های آینده به یک ایستگاه تمام راه تبدیل شود.

شفر گفت: روز بسیار غم انگیزی در شهرک است، این را به شما می گویم. “تاریخ نشان می دهد که باید کاری در آنجا انجام شود. بنابراین شورا در ژانویه آن را برای بهبود تقاطع تصویب کرد.”

به روز رسانی این تقاطع در ماه آینده شامل علائم توقف برای رانندگان در بزرگراه 59، کاهش محدودیت سرعت به 60 کیلومتر در ساعت نزدیک شدن به تقاطع، نوارهای غوغایی و چراغ های قرمز چشمک زن در بالای تقاطع خواهد بود.

بزرگراه 59 از جاده آکسفورد 17 به Braemar Sideroad بسته شد و جاده آکسفورد 33 از خط 11 به خط 13 بسته شد در حالی که پلیس در حال بررسی برخورد بود. جاده ها از آن زمان بازگشایی شده اند.

OPP گفت که سرویس پلیس لندن در تحقیقات کمک خواهد کرد.