امسال برای دانش آموزان دبیرستان های دولتی روزهای برفی وجود ندارد

خبر

روز سه شنبه اولین روز برفی بود که در ویندزور-اسکس نبود ، زیرا حمل و نقل در مدرسه لغو شد اما دانش آموزان متوسطه در هیئت مدرسه دولتی هنوز مجبور بودند یک روز کامل از راه دور یاد بگیرند.

هیئت مدارس منطقه Greater Essex County (GECDSB) هفته گذشته این سیاست را اعلام کرد و گفت که دانش آموزان انتظار می رود یک روز کامل یادگیری از راه دور را برای سال تحصیلی 2020-21 انجام دهند حتی اگر حمل و نقل منتفی باشد

در خبر منتشر شده ، “برای سال تحصیلی جاری (21-2020) ، در صورت لغو حمل و نقل دانش آموزان در شهر و یا شهرستان ، همه دانش آموزان متوسطه به طور انحصاری در آن روز در آموزش از راه دور شرکت می کنند” می گوید

شلی آرمسترانگ ، ناظر تجارت و خزانه داری در GECDSB ، گفت که هیئت مدیره احساس می کند این تصمیم با توجه به این که دانشجویان سیستم یادگیری از راه دور “کوادمستر” امسال استفاده می کنند ، منطقی است.

وی گفت: “واقعاً مهم است كه ما بهترین كاری را كه می توانیم برای حمایت از یادگیری آنها در كلاس ها انجام دهیم ، انجام دهیم و اگر روزی از دست رفته باشد انجام آن چالش برانگیز است.” “ما واقعاً می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که با آموزش آنها به بهترین وجه از آنها حمایت می کنیم.”

مدارس هنوز برای کارمندان و دانش آموزان دبستان باز است. اما از دانش آموزان ابتدایی که در خانه می مانند انتظار نمی رود که کارهای آنلاین انجام دهند.

آرمسترانگ می گوید که هیئت مدیره فقط برای امسال تصمیم گرفته است و او چند روز برفی را برای دانش آموزان متوسطه در معرض نابودی نیست.

وی گفت: “من لزوماً نمی دانم که چنین باشد.”

آرمسترانگ افزود که اگر کسی در مورد سیاست جدید سالی داشته باشد ، می تواند با مدیران مدارس تماس بگیرد.

وی گفت: “اگر کسی س specificالات خاصی در این باره داشته باشد ، مطمئناً می تواند با دفتر هیئت مدیره یا مدیر مدرسه تماس بگیرد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در مورد هر گونه س questionsال به آنها کمک کنیم.”