انتاریو امروز نرخ برق بسیار پایینی را ارائه می‌کند – اما فقط برای یک نفر از هر 5 خانوار

خبر

امروزه، یک میلیون خانوار می‌توانند از نرخ جدید برق بسیار پایین ارائه شده توسط وزارت انرژی استفاده کنند، اما این تنها بخشی از مشتریان در انتاریو است.

تنها هشت شرکت از 61 شرکت برق استانی نرخ جدید را در تاریخ راه اندازی 1 می ارائه خواهند کرد. بقیه تا شش ماه فرصت دارند سوار شوند.

وزارت نیرو به سی‌بی‌سی نیوز تأیید کرد که این بدان معناست که 20 درصد از پنج میلیون مشترک برق استان در دسترس خواهد بود.

قیمت گذاری یک شبه جدید دولت فورد به عنوان صرفه جویی در پول برای مردم انتاریا مطرح شد و نرخ یک شبه فعلی آن را از 7.4 به 2.4 سنت در هر کیلووات ساعت کاهش داد. هر دو نرخ توسط هیئت انرژی انتاریو (OEB) تعیین می شود.

مایک هریس جونیور به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «بدیهی است که ما می‌خواستیم آن را تا جایی که می‌توانیم در اختیار افراد زیادی قرار دهیم. این شرکت‌ها آماده حرکت بودند و ما به کار با ارائه‌دهندگان محلی خود ادامه می‌دهیم تا مطمئن شویم که همه می‌توانند مهلت 1 نوامبر را رعایت کنند.»

Enova Power – که به Kitchener، Waterloo، Woolwich، Wellesley و Wilmot خدمات می دهد – تا پاییز نرخ کاهش یافته یک شبه را ارائه نمی دهد.

ادغام Enova پذیرش را متوقف می کند

این شرکت برق محصولی است که اخیراً Kitchener-Wilmot Hydro و Waterloo North Hydro ادغام شده اند.

جف کوینت، مدیر نوآوری و ارتباطات گفت: ادغام در 1 سپتامبر دلیل اصلی عدم ارائه نرخ بسیار پایین Enova power در کنار موج اول شرکت های برق است.

کوینت گفت: “در رابطه با ادغام ها، کارهای زیادی روی آنها انجام می شود. تعدادی سیستم و فرآیند وجود دارد که ما باید آنها را ارزیابی، ادغام و ادغام کنیم.”

ما معتقدیم که در غیر این صورت احتمالاً می‌توانستیم جدول زمانی 1 می را تنظیم کنیم.»

این وزارتخانه گفت که قیمت گذاری عطف به ماسبق در دسترس نخواهد بود و هریس گفت که انتظار ندارد استان برای مشتریان شرکت هایی که این نرخ ها را دیرتر از اول ماه مه معرفی می کنند، تخفیفی صادر کند.

“این سازمان‌ها می‌توانند زودتر به راه‌اندازی چیزها نگاه کنند. بدیهی است – اگر به Toronto Hydro، لندن، Center Wellington، Hearst، Renfrew نگاه کنید – طیف بسیار پویایی از ارائه‌دهندگان در مقیاس بزرگ و کوچک‌تر وجود دارد، و من بسیار خوب هستم. هریس گفت: امیدواریم که مردم منطقه واترلو بتوانند تلاش کنند و این کار را در اسرع وقت انجام دهند.

انتخاب کردن به معنای نرخ های پایین تر و بالاتر است

مشتریان برای دسترسی به نرخ‌های پایین‌تر برق شبانه، که برخلاف نرخ‌های فعلی زمان استفاده از تابستان به زمستان تغییر نمی‌کند، باید در این برنامه شرکت کنند.

تماشا | آنجی رئیس باشگاه مالکان تسلا در آلبرتا می‌گوید خودروهای الکتریکی را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که در ساعات کم بار شارژ شوند:

Enmax Power یافته های حاصل از مطالعه جدید روی خودروهای الکتریکی را فاش می کند

Enmax می‌گوید یکی از راه‌های همگام شدن با تقاضای فزاینده برق می‌تواند ارائه نرخ‌های پایین‌تر در ساعات کم مصرف باشد. آن‌ها اخیراً یک پروژه آزمایشی انجام دادند که مشوق‌های مالی را برای دارندگان وسایل برقی الکتریکی که در شب شارژ می‌کنند، ارائه کردند و شرکت می‌گوید که این یک موفقیت‌آمیز بود. کالین آندروود از CBC جزئیات را در اختیار دارد.

با پذیرش نرخ جدید بسیار پایین یک شبه، مشتریان با نرخ های بالاتر در اوج ثبت نام می شوند. 24 سنت در هر کیلووات ساعت در مقابل نرخ موجود 15.1 سنت در هر کیلووات ساعت.

در اطلاعیه خود در 11 آوریل، وزارت نیرو اعلام کرد که ارائه نرخ پایین تر یک شبه راهی برای تشویق مردم انتاریا به استفاده از ظرفیت مازاد در آن زمان از روز است.

«تغییر مصرف برق به این ساعات به استان این امکان را می‌دهد تا از شبکه برق پاک انتاریو استفاده بهتری داشته باشد، کارایی شبکه را افزایش دهد، که منجر به صرفه‌جویی در هزینه ظرفیت بالقوه برای سیستم برق تا 5.7 میلیون دلار در سال می‌شود و به کاهش هزینه‌ها برای همه نرخ‌پردازان انتاریو کمک می‌کند. ” در اطلاعیه دولت آمده است.

همچنین با توجه به اینکه تعداد فزاینده‌ای از انتاریایی‌ها وسایل نقلیه الکتریکی خریداری می‌کنند که نیاز به شارژ منظم دارند، اتفاق می‌افتد. این رفتارهای مصرف کننده جدید باید در شبکه های برق که نشانه هایی از رسیدن به حداکثر ظرفیت در ساعات اوج روز را نشان داده اند، به حساب بیایند.