انواع لوله های آبرسانی کشاورزی ساختمانی و جمع آوری فاضلاب را بشناسید

خبر

وصل کردن آنها از طریق فیتینگهای آهن گالوانیزه رزوهدار انجام میگردد. تولید لوله سفید با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا انجام میگیرد. مانیسمان درواقع نام برادران آلمانی بود که در سال 1880 برای اولین بار روشی برای تولید لولههای بدون درز معرفی کردند. پایپهای درزدار یا جوشی، در زمان شروع تولید ورقههایی با ضخامتهای متفاوت هستند که با در نظر گرفتن سایز نهایی برای لولهها، برش داده میشوند، سپس به دستگاه نورد انتقال مییابند.

به همین دلیل از تیوپهای PVC برای انتقال آب داغ استفاده نمیشود. با وجود این مزایا، لوله های پلیمری اشتعال پذیر هستند، تحمل چندانی در مقابل دما و فشار ندارند و اتفاقا برخی از این مقاطع، به دلیل کاهش کیفیت در حرارت بالا، تنها در زمینه انتقال آب سرد کاربرد دارند.

این نوع لوله به دلیل مقاومت بالایی نسبت به سایر انواع مقاطع پلیمری، در سیستم آب رسانی گرم و سرد، هر دو، کاربرد دارد اما در صورت قرار گرفتن در برابر نور خورشید دچار شکنندگی می شود. 4. لوله آب گرم خروجی از منبع آب گرم همراه لوله وارد سرویس ها شده و وسایل بهداشتی را تغذیه می کند. افت فشار کمتر، انعطاف پذیری بالا، نارسانای الکتریسیته، داشتن خواص بهداشتی و مقاومت در برابر حملات میکروبیولوژی و رسوب پذیری ناچیز، از دیگر مزیت های این مقاطع به حساب می آید.

این مقاطع در بازار به لوله های آهنی سفید مشهور هستند و چندان تفاوتی بین آنها مطرح نمی شود. برای رفع این محدودیت، در برخی از مقاطع، ترکیبی از پلیمر و فلز استفاده شده که بر اساس نوع کاربری آن، خواص فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی لوله را تعیین می کنند. علاوه بر دو نوع یاد شده که در سیستم فاضلاب کاربرد دارند، لوله های داکتیل از دیگر انواع لوله های چدنی با کاربرد متفاوت تر هستند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لوله بدون درز آلومینیوم لطفا از صفحه ما بخواهید.