«این روش من برای مقابله با تغییرات آب و هوایی است:» مرد ویندزور پارک گیت‌وی را تمیز می‌کند

خبر

برای الکس کانروی، مقدار زباله در فضای سبز همسایه او – Gateway Park – بیش از آن بود که نادیده گرفته شود.

تابلویی به یک خط سبز که می گوید
آل کانروی فکر می‌کند که بسیاری از زباله‌هایی که به پارک گیت‌وی ختم می‌شوند، از فروشگاه دلار در همان نزدیکی می‌آیند. (مایک ایوانز/سی بی سی)

کانروی حدود چهار سال است که زباله جمع‌آوری می‌کند، اما فعالیت اخیر او در این پارک مقدار زیادی زباله به بار آورده است.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «دوشنبه گذشته کارم را با حدود 35 کیف شروع کردم… اکنون به 50 کیف رسیده است.

گیت وی پارک یک فضای سبز خطی است که از ریورساید درایو تا خیابان ویاندوت ادامه دارد. در سال 2021، شهر قراردادی 99 ساله با شرکت تونل رودخانه دیترویت منعقد کرد که باعث حفظ و احیای شهر در منطقه می شد.

بیرون رفتن

از زمان همه‌گیری، کانروی گفت که بیرون رفتن برای هوای تازه برای او سخت‌تر و سخت‌تر شده است.

او گفت: “با کل کار از خانه، احساس می کنم بیرون رفتن سخت تر است.”

در نتیجه تلاش‌هایش، حمایت‌هایی از جامعه پیدا کرد.

“شما از طرف جامعه حمایت می کنید، چون مردم از کنار شما می گذرند، آنها تمایل دارند شما را تشویق کنند… به نوعی آرامش بخش است، عبور از اینجا خوب است.”

مردی با ژاکت مشکی به دوربین نگاه می کند
جیم لیتر، مدیر قراردادها و عملیات جمع‌آوری زباله در شهر ویندزور، از داوطلبان جمع‌آوری زباله می‌خواهد که در هنگام کمک به جامعه خود ایمن باشند. (مایک ایوانز/سی بی سی)

جیم لیتر مدیر قراردادها و عملیات جمع آوری زباله برای شهر ویندزور است. او به اجرای برنامه پاکسازی شهر کمک می کند، برنامه ای که می خواهد افراد را تشویق کند تا جوامع خود را پاکسازی کنند.

وی گفت: پس از برداشته شدن محدودیت های کووید-19، استقبال بیشتری از این برنامه صورت گرفته است.

“این یک برنامه عالی است. ما شاهد یک جهش در تعداد از سال گذشته تا امسال بوده ایم [and] لیتر گفت: این یک راه عالی برای بیرون رفتن و لذت بردن از آب و هوا و شرکت در اجتماع است.

دستکش و کیسه زباله در بالای یک جعبه مقوایی.
کیسه های زباله و دستکش تنها بخشی از وسایلی هستند که برنامه سالانه Clean Sweep می تواند فراهم کند. (مایک ایوانز/سی بی سی)

این برنامه سالانه همچنین کیسه‌های زباله، دستکش و توصیه‌های ایمنی را ارائه می‌کند – به‌ویژه هنگام پیمایش در تنظیماتی که ممکن است اشیایی تیز یا بیش از حد سنگین وجود داشته باشد.

من واقعا نمی دانم در مورد تغییرات آب و هوا چه کار دیگری انجام دهم و این نگران کننده است– الکس کانروی

اما، لیتر گفت که ساکنان همیشه باید در هنگام جمع‌آوری زباله مراقب باشند و در صورت شک، باید هرگونه زباله خطرناک را به شهر گزارش دهند، که همیشه می‌تواند به دفع آن کمک کند.

آگاه به آب و هوا

برای کانروی، جمع‌آوری زباله راهی است که او می‌تواند از بحران‌های مختلف محیطی آگاه بماند.

او گفت: “من واقعا نمی دانم در مورد تغییرات آب و هوا چه کار دیگری انجام دهم و این نگران کننده است.” جمع آوری زباله واقعاً چیزی را در مورد قطعات در میلیون در جو تغییر نمی دهد که من فکر می کنم مردم باید خیلی بیشتر از آنچه که هستند نگران آن باشند… این فقط روش برخورد من با آن است.

اما به زودی کانروی با گروه محلی غیرانتفاعی آب و هوای Windsor for Change به نیروها می پیوندد تا در جمع آوری زباله در 27 آوریل شرکت کند.

او گفت: “من چهار سال است که این کار را انجام می دهم، اما این اولین بار است که با Windsor of Change همکاری می کنم و آنها اطلاعات گسترده تری در مورد تغییرات آب و هوا دارند.”

یک تلاش گروهی واقعاً راه درازی خواهد داشت.»

تماشا | گذراندن یک ساعت تمیز کردن با کانروی چگونه است

مردی از ویندزور 50 کیسه زباله را از پارک گیت‌وی بیرون می‌کشد

الکس کانروی حدود چهار سال است که زباله جمع‌آوری می‌کند، اما فعالیت اخیر او در این پارک مقدار زیادی زباله به بار آورده است.