بادهای شدید باعث قطع برق ، تعطیلی مدارس ، آسیب می شود

خبر

وزش باد شدید باعث شده تا 200،000 نفر در سراسر انتاریو روز دوشنبه بدون برق بمانند و سه مدرسه روستایی در منطقه لندن را پس از طوفان شدید یک روز قبل تعطیل کنند.

خدمه Hydro One از روز یکشنبه در تعمیر سیم ها و فرستنده های خراب کار می کنند. آنها تخمین می زنند که ممکن است چهار روز آینده قبل از بازیابی مجدد برق کار کنند.

مدارسی که روز دوشنبه به دلیل قطع برق تعطیل شدند ، مدرسه دولتی هیکسون مرکزی ، مدرسه دولتی پورت بورول و مدرسه دولتی پلاتسویل و منطقه هستند.

روز دوشنبه هیچگونه خاموشی در لندن گزارش نشده است ، اما در منطقه اطراف شهر ، خدمه Hydro One با شرایط مختلفی روبرو شده اند ، از جمله در بخشهایی از سنت توماس ، استراتروی ، پورت استنلی و وودستاک.

وزش باد شدید در خیابان بردلی و جاده پاند میلز در جنوب لندن یکشنبه شب برق را از بین برد و باعث خسارت شد. (ارائه شده توسط نعیم کراسنقی)

سی بی سی نیوز با خدمه ای در Southwold Township صحبت کرد که گفتند مدتهاست چنین خسارتی را ندیده اند.

بعد از ظهر یکشنبه ، محیط زیست کانادا هشدار باد را برای لندن ، پارکهیل ، استراتوری ، کوموکا و مناطقی از شهرستان میدلکس صادر کرد.

بادهای آسیب رسان بخشی از یک جبهه سرد بود که از جنوب غربی انتاریو عبور می کرد. پیش بینی می شد که سرعت وزش باد 90 تا 110 کیلومتر در ساعت باشد.

یکی از خدمه Hydro One در روز دوشنبه ، 16 نوامبر 2020 برای تعمیر خطوط در Southwold Township کار می کند. (کالین باتلر / اخبار CBC)

محیط زیست کانادا هشدار داد: “ممکن است خساراتی به ساختمانها مانند زونا و پنجره های سقف وارد شود. وزش باد شدید ممکن است اجسام سست را پرت کند یا باعث شکسته شدن شاخه های درخت شود.”

پیش بینی امروز شامل 30 درصد احتمال غرقاب ، با ترکیبی از خورشید و ابر در بعد از ظهر ، و بالای چهار درجه است. احتمال وقوع مواج در اواخر عصر امروز و یک شب افزایش می یابد و 70 درصد احتمال وقوع مواج برای روز سه شنبه پیش بینی می شود.