بانک غذایی ویندزور با استفاده از تسمه نقاله برای برداشتن مانع ایمن در میان موج دوم COVID-19

خبر

هنگامی که COVID-19 آغاز شد ، بانکهای محلی غذا شروع به رزرو قرار ملاقات یا استفاده از وانت از طریق رانندگی کردند تا با خیال راحت غذا را در اختیار مردم قرار دهند. اما ورود هوای سرد به این معنی است که آنها مجبور شده اند دوباره خلاقیت به خرج دهند.

دو هفته پیش ، مرکز راهنمایی بیکاران (UHC) شروع به راه اندازی نوار نقاله برای توزیع “مانع غذا” به مردم کرد تا کارکنان بتوانند بدون تماس با مشتریان باقی بمانند.

این انتقال ، مدیر عامل UHC ژوئن مویر به سی بی سی نیوز گفت ، به این معنی است که کارکنان نیازی به انتظار در سرما یا تعامل مستقیم با مشتریان ندارند.

“ما احساس می کنیم که یک تنظیم کاملاً ایمن انجام داده ایم و هنوز جایی نیست که شما باید وقت خود را تعیین کنید ، زیرا وقتی مجبور به انجام این کار هستید ، زمان بیشتری می برد. بنابراین خیلی سریع پیش می رود. و ما امیدواریم که چه زمانی بهار فرا می رسد ، ما می توانیم به آن مدل درایو از طریق عملکرد بسیار خوب برگردیم. ”

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، مویر گفت که بانک های غذایی به 113000 خانواده خدمات ارائه داده اند که بیش از 6000 نفر اولین کاربر هستند.

در “مانع غذا” ، مویر گفت آنها به مردم صبحانه ، ناهار و شام غذا از جمله غلات ، گوشت های کنسرو شده ، نان و سبزیجات می دهند.

و در حالی که غذا به وفور یافت شده است ، مویر گفت که او مردم را به ادامه کمک های مالی تشویق می کند زیرا می داند لوازم کم می شود.

جون مویر ، مدیرعامل مرکز راهنمایی بیکاران ، می گوید آنها به بیش از 100000 خانواده خدمات ارائه داده اند و انتظار می رود که با موج دوم بیماری همه گیر در ویندزور-اسکس ، خدمات بیشتری به آنها ارائه دهند. (دیل مولنار / CBC)

“ما می دانیم که پس از کریسمس کمک های مالی بسیار کم خواهد شد ، بنابراین غذایی که ما دریافت می کنیم سعی در دوام آن داریم. انجمن بانک غذایی Windsor-Essex ، مرکز 15 بانک مواد غذایی ، ما در حال گرفتن آن هستیم آن غذا ، ما سعی می کنیم هر ماه آن را تقسیم کنیم تا تخصیصی که تقسیم می کنیم یک ماه طول بکشد و امیدواریم بتوانیم آن را دریافت کنیم. “

“ما می دانیم که داریم به موج دوم برخورد می کنیم ، تعداد بیشتری از افراد اخراج خواهند شد … ما می خواهیم برای حمایت از مردم آنجا باشیم.”

برای کمک به کمک های غذایی ، دو مکان ویندزور لوو 27000 دلار از برنامه Heroes خود اهدا کردند.

مدیر فروشگاه لو ، لینو تسولین به سی بی سی نیوز گفت: “ما موفقیت های زیادی در جامعه خود پیدا کردیم ، و در جامعه ما زندگی می کنیم و کار می کنیم و همه باید بسیار افتخار کنیم.”

آتش نشان دریک بول به سی بی سی نیوز گفت: 500 دلار اضافی از طریق صندوق مزایای آتش نشانی ویندزور به UHC اهدا شد.

مدیر فروشگاه لو ، لینو تسولین می گوید که دو مکان در ویندزور 27000 دلار به انجمن بانک غذایی ویندزور-اسکس کمک کردند. (دیل مولنار / CBC)

“من نمی دانستم که این چقدر بزرگ است [UHC] تسهیلات است و آنچه آنها در آنجا انجام می دهند. آنها در حال پخت و پز برای مردم ، آماده کردن وعده های غذایی هستند. آنها یک منطقه مواد غذایی دارند که می توانید در آنجا وارد شوید ، مواد غذایی و مواد غذایی کنسرو شده خود را انتخاب کنید. این یک عمل شگفت انگیز است که آنها در آنجا انجام می دهند. ”

اما به دلیل COVID-19 ، این نوع اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیماری به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

برای کسانی که قادر به تهیه آن به بانک غذا نیستند ، مویر گفت که آنها می توانند تحویل دهند.


Sounds of the Season جمع آوری کمک مالی سالانه ما در حمایت از انجمن بانک غذایی ویندزور-اسکس است. همچنین فرصتی است تا از نزدیک به دلایل نیازمندی مردم منطقه و مراحل انجام شده برای کمک به آنها نگاهی بیندازیم.

Sounds of the Seeds به دلیل COVID-19 امسال کمی متفاوت به نظر می رسد. در حالی که نمی توانیم شخصاً جمع شویم ، اما می توانیم برای مبارزه با گرسنگی در جامعه خود دور هم جمع شویم.

  • در طول هفته از 7 دسامبر، Tony Doucette از Windsor Morning و اخبار Windsor در ساعت 6 با Windsorites صحبت می کنند که در این مدت به آنها کمک می کنند – و با مشکل روبرو هستند. CBC Windsor همچنین تجربیات و داستان های زندگی و اجتماع را برجسته می کند.

همچنین می توانید ما را در فیس بوک دنبال کنید ، توییتر و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی ها.

برای اطلاع از نحوه اهدای غذا در منطقه خود ، اینجا را کلیک کنید.

درباره گرسنگی در جامعه ما بیشتر بیاموزید یا به گزارش گرسنگی 2020 فید انتاریو در اینجا دسترسی پیدا کنید.