با ادامه رسیدگی به پرونده 20 مورد جدید COVID-19 در منطقه لندن

خبر

تعداد پرونده ها در میدلکس-لندن روز دوشنبه پس از اوج آخر هفته که رکورد زد ، دوباره دو رقمی شد.

در این منطقه 20 مورد جدید امروز و 37 مورد در روز یکشنبه شمارش شده است که مورد دوم یک رکورد روزانه است. همه به جز دو فرد آلوده امروز از لندن بودند و ده نفر در 20 سالگی یا کمتر بودند.

این افزایش در موارد مثبت در سراسر انتاریو دیده می شود که استان روز دوشنبه 1224 مورد را ثبت کرده است.

واحد بهداشت عمومی جنوب غربی شش مورد جدید را ثبت کرد که آیلمر همچنان مهمترین تعداد را در حوزه قضایی ثبت کرد. این شهر محل برگزاری تجمع ضد ماسک در آخر هفته گذشته بود که تخمین زده می شد 2000 نفر را به خود جلب کند.

خانه های مراقبت طولانی مدت شیوع بیماری را گزارش می کنند ، اگرچه امکانات سالمندان منطقه لندن در حال بهبود است.

در حال حاضر دو خانه با عفونت های ساکنین یا کارمندان وجود دارد ، یکی در Henley Place و دیگری در Chartwell Royalcliffe Retirement Residence. این را با اواخر ماه اکتبر مقایسه کنید که 10 خانه محلی با عفونت ها سروکار دارند.

در شهرستانهای هورون و پرت اوضاع متفاوت است. محل بازنشستگی Cedarcroft در استراتفورد با شیوع بیماری روبرو است که سه کشته برجای گذاشته است. Knollcrest Lodge در Milverton و خانه سالمندان میچل نیز در شرایط شیوع قرار دارند.

عفونت ها بر مدارس تأثیر می گذارد

موارد بیشتری نیز در مدارس گزارش می شود.

از روز یکشنبه ، مدارس زیر کلاسها را لغو کردند:

  • Westminister – 2 کلاس
  • Lambeth – 2 کلاس
  • Banting – 1 کلاس
  • South Ridge – 1 کلاس
  • Northbrae – 1 کلاس

هیئت مدرسه کاتولیک منطقه لندن نیز یک مورد جدید را روز یکشنبه در مدرسه ابتدایی کاتولیک سنت نیکلاس گزارش می کند. بر اساس داده های استانی ، یک عضو کارمند در athcole élémentaire catholique Sainte-Jeanne-d’Arc نیز آزمایش مثبت کرده است.