با افزایش قیمت مواد غذایی، Harvest Bucks کمی کمک می کند

خبر

جاز والمزلی در نقش خود در یک سازمان محلی که غذا را برای لندنی‌هایی که برای تامین هزینه آن تلاش می‌کنند فراهم می‌کند، داستان‌های تلخ زیادی شنیده است، به‌ویژه از زمان همه‌گیری COVID-19.

در طی یک ماه سخت، زنی به والمسلی گفت که تصمیم گرفت بیمه وسیله نقلیه خود را تمدید نکند تا بتواند قبض غذای خود را پوشش دهد.

والمسلی گفت: «در لحظه‌ای که به تدارکات فکر می‌کرد، او فکر می‌کرد، «اول، من باید غذا بخورم و سقفی بالای سرم بگذارم.

Walmsley سرپرست تیم پروژه Good Food است که توسط مرکز منابع اجتماعی Glen Cairn اداره می شود.

سازمان او تعدادی خدمات را اجرا می کند که به مردم کمک می کند تا غذا را روی میز تهیه کنند. برنامه بازار باز به‌عنوان یک نوع بانک غذای پیشنهادی عمل می‌کند و غذای تازه و کنسرو شده را برای نیازمندان فراهم می‌کند. آنها همچنین جعبه های غذای خوب را می فروشند که هر کدام با حدود 25 دلار مواد غذایی بسته بندی شده است به قیمت 14 دلار.

والمزلی گفت که نیاز به کمک برای قبوض مواد غذایی افزایش یافته است زیرا لندنی‌ها با تورم بالا، افزایش اجاره بها و اقتصادی که هنوز در حال تلاش برای سازگاری با همه‌گیری کووید-19 هستند، افزایش یافته است.

بسیاری از “من نمی توانم آن را بپردازم”

والمسلی می گوید: «در مورد غذا، چیزی که اکنون زیاد می شنوم این است که «نمی توانم آن را بپردازم». با تورم، حتی برای یک خانوار دو درآمدی نیز بسیار دشوار است که انتخاب های غذایی سالم برای خانواده خود فراهم کند.»

گزارشی که به جلسه روز پنجشنبه واحد بهداشت میدلسکس-لندن (MLHU) ارائه می‌شود، تأیید می‌کند که افراد بیشتری در منطقه احساس افزایش قیمت مواد غذایی را دارند.

این گزارش با استفاده از یک ابزار نظرسنجی استاندارد به نام سبد غذایی مغذی نشان می‌دهد که از هر پنج خانوار محلی یک نفر با ناامنی غذایی مواجه است. واحد بهداشت این موضوع را از نزدیک نظارت می کند زیرا دسترسی به غذای تازه مقرون به صرفه به عنوان یک شاخص سلامت کلی برای یک جامعه در نظر گرفته می شود.

همان گزارش MLHU می گوید که هزینه غذا بین سال های 2022 تا 2023 حدود 10 درصد افزایش یافته است.

والمزلی گفت بخشی از مشکل این است که غذای فرآوری شده ناسالم اغلب ارزان ترین گزینه به نظر می رسد.

والمسلی می گوید: «بسیاری از مردم می گویند که من می توانم به فروشگاه دلار بروم و یک کیسه چیپس یا یک کیسه نودل رامن بخرم، زیرا این کار مقرون به صرفه تر است.

برنامه Harvest Bucks راه دیگری است که سازمان Walmsley به دنبال کمک به لندنی‌ها برای تامین هزینه‌های غذایی خود است.

مرکز منابع جامعه با استفاده از یارانه واحد بهداشت، کوپن ها را تحویل می دهد. آنها در قیمت های 5 دلاری عرضه می شوند و می توان از آنها برای خرید غذای تازه در خرده فروشی هایی که بخشی از این برنامه هستند استفاده کرد.

این برنامه با مشارکت شبکه کودک و نوجوان لندن، واحد بهداشت، مشاغل محلی و سایر سازمان های اجتماعی است.

والمزلی گفت Harvest Bucks نه تنها به بودجه کمک می کند، بلکه به آموزش اعضای جامعه برای خرید و تهیه غذای سالم کمک می کند.

او گفت: «آنها به سواد غذایی و ترغیب مردم به پیروی از دستور العمل ها و ایجاد وعده های غذایی سالم کمک می کنند.

یک مشکل کلیدی شناسایی شده در گزارش واحد بهداشت این است که کسانی که از کمک های اجتماعی استفاده می کنند احساس ضعف می کنند زیرا نرخ های Ontario Works و سایر برنامه های کمک های اجتماعی از تورم و اجاره عقب مانده است.

این گزارش می‌گوید با قیمت‌های فعلی، غذا و اجاره در مجموع 145 درصد از درآمد یک فرد مجرد جمع‌آوری کننده انتاریو ورکز را به همراه دارد.

نتایج، چاک لازنبی، مدیر اجرایی پروژه وحدت، پناهگاهی در Old East Village را شگفت زده نمی کند.

او گفت که نرخ های ثابت کمک های اجتماعی به خوبی از هزینه های واقعی لوازم ضروری روزمره عقب تر است.

او گفت: «افزایش‌هایی که آنها در دهه گذشته داشته‌اند به اندازه هزینه‌های زندگی نیست.