با انتقال ویندزور-اسکس به گروه COVID-19 زرد در این استان محدودیت های جدیدی روبرو می شود

خبر

این استان ویندزور-اسکس را بعد از ظهر جمعه بعد از آنکه در اوایل این هفته رستوران ها و بارها در این منطقه محدودیت های شلتری را پذیرفتند ، به زرد یا “محافظت” COVID-19 گروه خود منتقل کرد.

منطقه از گروه COVID-19 سبز به زرد تغییر مکان داد زیرا تعداد موارد فعال محلی به 185 جمعه افزایش یافت. دکتر وجید احمد ، مسئول پزشکی ویندزور-اسکس ، جمعه در جلسه توجیهی COVID-19 واحد بهداشتی ، این تغییر را در گروه ها پیش بینی کرد و افزود که اگر این اتفاق نیفتد ، او آماده است که بالاتر از توصیه های استانی قرار گیرد و محدودیت های دقیق تری را نیز خود اعمال کند.

احمد گفت: “پرونده ها شروع به افزایش می کنند … این یک روند نگران کننده برای جامعه ما است … همه در این همه گیری به اندازه کافی رنج برده اند و وقت آن رسیده است که مسئولیت خود را بپذیریم و کار درست را انجام دهیم و اقدام کنیم.”

پس از اعلامیه استان در روز جمعه ، احمد با انتشار یک محدودیت محدودیت های اضافی را برای منطقه که قرار است “بالاتر و فراتر از” مقررات استانی باشد. الزامات جدید برای ساکنان و صاحبان مشاغل منطقه در نظر گرفته شده است و از تاریخ 16 نوامبر تا اطلاع ثانوی اجرا می شود.

الزامات جدید WECHU از تاریخ 16 نوامبر اعمال می شود

اکنون محدودیت های جدید برای ساکنان شامل تحمل صفر در مورد کلیه اقدامات پیشگیری از COVID-19 است و قرار است در اجتماعات اجتماعی ده نفر در داخل خانه و 25 نفر در فضای باز محدود شوند. واحد بهداشت همچنین از ساکنان می خواهد تماس نزدیک با اعضای خانه را به حداقل برسانند و از مراجعه به خانه های دیگر خودداری کنند.

اکنون فروشگاه های مواد غذایی در منطقه قرار است ساعت خاصی از فروشگاه ها را برای سالمندان تعیین کنند که هیچ سیستم پشتیبانی دیگری برای نیازهای اساسی مواد غذایی ندارند.

خدمات مراقبت شخصی که به برداشتن ماسک یا پوشش صورت نیاز دارند ، دیگر طبق شرایط جدید مجاز نیستند. جکوزی ها ، حمام ها ، استخرهای شناور و غلاف های محرومیت حسی باید بسته شوند ، مگر اینکه از آنها برای یک هدف درمانی استفاده شود که توسط یک متخصص بهداشتی تنظیم شده است یا توسط آنها کنترل نمی شود.

واحد بهداشت همچنین دستورالعمل های جدیدی را برای سالن های ورزشی و مراکز تناسب اندام ارائه کرده است که اکنون محدودیت های تماشاگران را نیز شامل می شود.

در این خبرنامه منتشر شده از طرف احمد

شهردار ویندزور ، درو دیلکنز گفت: محدودیت های استانی و دستورالعمل های جدید WECHU “کاملاً مناسب” است زیرا منطقه شاهد بروز هفتگی 19.1 مورد در هر 100000 ، همراه با میزان مثبت و میزان تولید مثل ویروس بالاتر از یک درصد است.

Dilkens در مصاحبه ای با CBC گفت: “مسئله این است كه موج دوم اینجاست و همه ما خسته هستیم. و بنابراین وقتی شما خسته می شوید ، احتمال دارد كه مراقب خود را كنار بگذارید.”

دیلکنز گفت که نزدیک شدن به فصل تعطیلات واقعاً “یک دستورالعمل برای نگرانی” است زیرا ممکن است بیشتر ساکنان منطقه تمایل به جمع شدن با دوستان و خانواده ، به ویژه در خانه داشته باشند. وی افزود مهم است كه ساكنان به دستورالعمل های جدید عمل كنند و از اجتماع با هر كس از خارج از خانه خود پرهیز كنند.

در یک کنفرانس خبری جمعه ، وزیر بهداشت انتاریو ، کریستین الیوت ، ویندزور-اسکس را به گروه COVID-19 زرد استان منتقل کرد ، این بدان معنی است که منطقه با محدودیت های جدیدی روبرو است. (ناتان دنت / مطبوعات کانادایی)

“این یکی از بهترین راه ها برای حفظ امنیت یکدیگر خواهد بود ، این بدان معناست که اوضاع متفاوت خواهد بود. این احساس به اندازه معمول این فصل تعطیلات که عادت داریم با یکدیگر جمع شویم ، احساس خوبی نخواهد داشت. و جشن گرفتن و تشویق یکدیگر و فقط لذت بردن از شرکت یکدیگر “، او گفت.

به گفته Dilkens ، شهر و خدمات پلیس ویندزور با همکاری “یک روش هماهنگ و همکاری” برای تقویت اجرای پروتکل های COVID-19 در پاسخ به اقدامات به روز شده توسط بهداشت عمومی همکاری خواهند کرد.

“زمان آموزش به پایان رسیده است. اکنون زمان آموزش حساب های بانکی است و این دقیقاً همان کاری است که این تیم از افراد می خواهند انجام دهند. آنچه که آنها قصد داشتند بیرون بروند و شروع به صدور بلیط برای افرادی می کنند که قوانین جدید را رعایت نمی کنند ،” او گفت.

مشاغل تحت تأثیر ادامه تغییرات

روز سه شنبه ، ویندزور-اسکس فقط رهنمودهایی را در گروه سبز استان یا “جلوگیری” تصویب کرد ، که شامل ساعتهای طولانی کار برای رستوران ها و بارها بود.

اکنون ، در گروه جدید ، آنها باید یک بار دیگر مقیاس بندی کنند.

رستوران ها و بارها اکنون باید نیمه شب بسته شوند ، با تماس در ساعت 11 شب. علاوه بر این ، در گروه زرد جدید ، بیش از شش نفر در میزها مجاز نیستند و تمام اطلاعات تماس باید از هر مهمان جمع آوری شود ردیابی تماس

جان اوکان ، مالک مشترک John Max Sports and Wings ، که دارای سه مکان در سراسر شهر است ، گفت: “اگر اقدامات محافظت از زرد ثابت باقی بماند … ما با آن مشکلی نداریم. ما می توانیم با آن کار کنیم.”

شهردار ویندزور ، درو دیلکنز می گوید: “زنگ های هشدار به صدا در می آیند” به صورت محلی و در اثر جهش موارد COVID-19. (کاترینا جورجیوا / CBC)

“کد رنگ بعدی ، محدودیت یا اندازه گیری میانی ، که دقیقاً نمی دانیم ، آیا همان محدودیت هایی است که هفته گذشته داشتیم … آنجاست که با کاهش فروش می دانید همه چیز تنگ می شود” اوکان

چه مواردی در گروه زرد وجود دارد؟

در زیر گروه زرد ، در اینجا برخی از تفاوت های اساسی از گروه سبز وجود دارد:

  • تأسیسات باید نیمه شب بسته شوند.
  • مکانهایی که الکل می فروشند یا می توانند از آن استفاده کنند فقط بین ساعت 9 صبح تا 11 شب می توانند این کار را انجام دهند
  • بین ساعت 12 تا 9 صبح مصرف الکل مجاز نیست
  • اطلاعات تماس باید برای مراجعه کنندگان به رستوران ها یا بارها جمع آوری شود.
  • شش نفر مجاز به نشستن با هم در یک م establishmentسسه هستند.
  • برنامه های تفریحی 10 نفر در هر اتاق در داخل خانه و 25 نفر در فضای باز محدود است.