با اهالی لندن که قصد دارند در تمام طول زمستان دوچرخه سواری کنند دیدار کنید

خبر

زمستان به لندن رسیده است ، این بدان معناست که برخی از دوچرخه سواران در حال آماده شدن برای جاده های برفی ، سستی و یخبندان و دمای سردتر هستند.

سی بی سی لندن می خواست علت و چگونگی رفت و آمد آنها در ماه های زمستان را بفهمد و آنچه برخی از آنها به ما گفتند در اینجا است.

سدریک ریچاردز

(ارائه شده توسط سدریک ریچاردز)

چرا: من تمام زمستان دوچرخه سواری می کنم زیرا رانندگی نمی کنم و از حمل و نقل فاصله می گیرم (گرچه من G1 خود را برای اهداف اضطراری دارم). من قسمتهایی از 10 زمستان گذشته را دوچرخه سواری کرده ام ، از جمله کل زمستان 1392-1330 که در مدرسه بودم.

چگونه: من قصد دارم برای اکثر مناطق رفت و آمدم با دوچرخه سواری دوچرخه سواری کنم تا بتوانم به من در دسترسی به حومه بیرونی شهر کمک کنم. برای اولین زمستان تاکنون ، من توانسته ام یک دوچرخه رفت و آمد با لاستیک های گلدان زمستانی و گلگیرهایم را تهیه کنم. برای انجام این کار با خیال راحت ، ابتدا با کندی و بدون ترمزگیری سخت لاستیک ها را می شکنم.

چالش ها: رانندگان تند و سریع من را پاشیده اند. عجله چیست؟

شادی کامرون

(ارائه شده توسط جوی کامرون)

چرا: من قبلاً از ماههای تاریک زمستان متنفر بودم ، اما دوچرخه سواری در تمام طول سال دیدگاه من درباره زمستان را تغییر داده است. این سرگرم کننده ، توانمند کننده و بسیار مفید برای سلامت روان من است. دوچرخه سواری عصرگاهی با برف که روی زمین خیره کننده است ، ماه درخشان ، دانه های برف به آرامی می بارد ، (و اگر یک شانس اضافی داشته باشید یک گوزن را می بینید!) بهترین کاری است که می توانم تصور کنم در زمستان انجام دهم. در اولین سواری زمستانی که در پارک وی دره تیمز انجام دادم ، حتی در فاصله چند متری زمین قرار گرفتم! این چهارمین سال دوچرخه سواری فراست من خواهد بود. هرگز به عقب نگاه نخواهم کرد

چگونه: لباس های لایه ای ، لاستیک های پر شده و با سفر در خیابان های فرعی آرام و پارک وی دره تیمز. رانندگی در زمستان یک انفجار مطلق است و با داشتن لاستیک های پر شده ایمن تر از پیاده روی در “پیاده روهای” لندن است. من بسیار خطرپذیر هستم ، اما چند سال پیش با تردید تصمیم گرفتم مسافرت های دوچرخه زمستانی را امتحان کنم. هرگز به گذشته نگاه نخواهم کرد و در واقع اکنون از زمستان لذت می برم.

چالش ها: به عنوان یک فرد معلول ، تلاش اضافی مورد نیاز برای رفت و آمد در مسیرهای پاک نشده مانع قابل توجهی است. این به معنای یافتن راه حل های خلاقانه برای مدیریت انرژی من است. من از ترانزیت چند حالته با دوچرخه معمولی (قفسه های مخصوص دوچرخه!) ، دوچرخه کمک الکترونیکی و در سنگین ترین روزهای برف (کمتر از 10 در هر فصل) استفاده کردم و تاکسی می گیرم.

جسی کابلک

(ارائه شده توسط جسی کابلک)

چرا: چرا که نه؟ من دوچرخه سواری را در بهار امسال به عنوان راهی برای ورزش و انتخاب های اقتصادی و زیست محیطی بهتر انتخاب کردم و این فقط به دلیل از بین رفتن گرمای هوا لازم نیست متوقف شود. من در تمام طول سال در فضای باز کار می کنم ، بنابراین دلیلی ندارد که بتوانم در طول سال نیز دوچرخه سواری کنم. این اولین زمستان من است! (خوب ، از زمانی که من کودک بودم و از گلبرگ ها به عنوان سطح شیب دار استفاده می کردم)

چگونه: تاکنون روی دوچرخه با لاستیک های گل میخ شده در غیر این صورت ، به دلیل ظرفیت بار و آماده بودن برای روزهای بارانی ، قفسه ها و گلگیرها به هر حال یکی از پایه های اصلی دوچرخه من است. من برای گرفتن بهتر پدال های گل میخ نصب کردم. همچنین ، چراغ ها. چراغ های روشن. مطمئن شوید که دیده شده اید! در مورد خودم – لایه ها. برای سرم ، من باید دستشویی ، عینک اسنوبرد و ماسک های صورت (به زودی یک بالک نیز داشته باشم). من یک کت بارانی خوب تهیه کردم و لباس گرم خود را زیر آن لایه بندی کردم که در صورت گرم شدن برای هر سفر برگشت به خانه ، می توانم یک لایه را بردارم. من همچنین دستکش های ‘خرچنگ دریایی’ خریداری کردم تا بتوانم گرما را در دست خود حفظ کنم. اگر سرماخوردگی آن را تأیید کند ، بعداً می بار میتس را در نظر بگیرم. شلوار باران و لایه زیر آن را نیز گرفتم. من از محل کار گتر ساق پا دارم که به کمک آن کفش ضد آب (معمولاً چکمه های زمستانی) به مهر و موم کردن کمک می کند.

چالش ها: قائم ماندن! لاستیک های گل میخ به این منظور کمک می کنند. بارش شدید برف ممکن است کمی بیشتر یک چالش باشد و تنظیم زمان برای سرعت پایین تر و احساس اینکه در حال دوچرخه سواری بر روی شن هستید. پاکسازی برف در شهر چالش بزرگی خواهد بود (از طریق گاوآهن و ساکنان) ، زیرا با رانندگی با لغزش و برف به سمت کنار ، و یخ زدگی در یک شب ، از وسایل نقلیه جمع خواهد شد.

لوئیز پاتریشیو

(ارائه شده توسط لوئیس پاتریشیو)

چرا: به همان دلایلی که در بهار / تابستان دوچرخه سواری می کنیم: این باعث صرفه جویی در هزینه می شود ، برای محیط زیست مفید است و سالم تر است. ما در زمستان انواع فعالیت های فضای باز را انجام می دهیم ، دوچرخه سواری فقط یک فعالیت دیگر است. این چهارمین سال من است.

چگونه: راستش را بخواهید ، به همان روشی که قصد پیاده روی را دارم. من فقط این کار را می کنم تنها تفاوت این است که یک لاستیک میخی روی چرخ جلوی من قرار دارد ، یک بالک برای من و چراغ های خوب برای روزهای تاریک تر است.

چالش ها: زیرساخت و نگهداری دوچرخه سواری ضعیف. تمیز کردن تمام نمک از دوچرخه!

لورا وال

(ارسال شده توسط توییتر)

چرا: راهی سریع ، کم هزینه و کم آلایندگی برای رسیدن به جایی که باید بروم. و وقتی پیاده روها به خوبی بیل نمی شوند ، دوچرخه سواری از پیاده روی راحت تر است. این دومین زمستان من است.

چگونه: آماده سازی ساده: بررسی وضعیت آب و هوای پیش رو برای اینکه بدانید چه مدت ممکن است لازم باشد آماده شوم و کدام مسیر را طی کنم. لاستیک های زمستانی – فقط سال گذشته در جلو اما امسال هر دو – چراغ ، عینک و لایه های خوب.

چالش ها: کیفیت و زمان برف روبی برای زمان نیاز به سوار شدن. و همیشه رانندگانی وجود دارند که به دلیل پاک نشدن برف یا یخ از وسایل نقلیه خود ، دید آنها ضعیف است. زمستان زمانی است که برای احساس امنیت خطوط دوچرخه جداگانه واقعاً مورد نیاز است.

اندرو مک کلناغان

(ارائه شده توسط Andrew McClenaghan)

چرا: بسیاری از عوامل: سلامتی ، ورزش ، محیط زیست ، صرفه جویی در هزینه و واقعا جالب است! من در ابتدای COVID یک دوچرخه الکترونیکی خریداری کردم ، بنابراین این یک ادامه طبیعی برای من است.

چگونه: با حمایت جامعه محلی دوچرخه سواری و چند دستکش گرم. برنامه ریزی مسیر ، لباس و تجهیزات مناسب لایه ای. به عنوان مثال: چراغ ها و لاستیک های توکار.

چالش ها: یافتن مسیرهای ایمن که از برف پاک نباشد و حمل و نقل آنها توسط خودروها کمتر باشد. نبود خطوط محافظت شده باعث می شود در مسیری که می توانم سفر را طولانی تر کنم ، خلاقیت ایجاد کنم.

روآن ویک

(ارائه شده توسط سارا میدلتون)

چرا: سریعتر است و ترجیح می دهم مجبور نباشم 30 دقیقه به خانه راه بروم. این چهارمین زمستان من است.

چگونه: سعی می کنم کمی زودتر از حالت معمول بروم. من اطمینان دارم که هر روز صبح دوچرخه من در لاستیک هوا دارد. من هم گرم لباس می پوشم و اگر برف یا باران می بارد روی کیفم را می پوشانم.

چالش ها: بزرگترین چالش یخبندان در جاده یا پیاده رو خواهد بود. و افرادی که دوست ندارند من در پیاده رو یا مسیر دوچرخه سواری دوچرخه سواری کنم و می گویند که من باید در جاده دوچرخه سواری کنم.

دیوید آیزاک

(ارائه شده توسط دیوید آیزاک)

چرا: من به همان دلایلی که در تابستان دوچرخه سواری می کنم دوچرخه سواری می کنم – این برای محیط زیست مفید است ، برای سلامتی من مفید است و اغلب سریعترین راه برای جابجایی در شهر است. این سومین سالی است که در زمستان دوچرخه سواری می کنم.

چگونه: من در دوچرخه مسافرتی خود لاستیک هایی پر کرده ام و امسال اخیراً پوششی برای دوچرخه حمل بار تهیه کردم تا کودک نوپای من بتواند در حالی که بیرون از خانه هستیم گرم باشد. من هم چون زود تاریک می شود از چراغ های بیشتری استفاده می کنم. دستکش گرم نیز یکی از موارد ضروری است.

چالش ها: بزرگترین چالش دوچرخه سواری زمستانی معمولاً اتومبیل است. با استفاده از لاستیک های مملو می توان به خوبی روی برف و یخ مانور داد ، اما ماشین ها اغلب در توقف و چرخش مشکل دارند که می تواند ترسناک باشد.

مایک ویکت

(ارائه شده توسط مایک ویکت)

چرا: من باید دخترم را هر روز به مدرسه ببرم و نمی خواهم سوارکاری را کنار بگذارم. ما با شرایط اضطراری آب و هوایی روبرو هستیم و بنابراین هر کیلومتری که بتوانم بدون سوزاندن سوخت های فسیلی بروم خوب است. من ورزش رایگان می کنم ، و می توانم از وقت با دخترم در بیرون لذت ببرم. و این فقط سرگرم کننده است! این اولین زمستان بازگشت من پس از سالها است ، من یک دهه پیش با دوچرخه رفت و آمد می کردم تا کار کنم.

چگونه: سوار دوچرخه من شوید پدال به شوخی کنار ، من مسیرم را بر اساس شرایط متفاوت برنامه ریزی می کنم. من همچنین تشخیص می دهم که روزهایی وجود دارد که من رانندگی را انتخاب می کنم ، و این اشکالی ندارد. من لاستیک های گلدان زمستانی دارم و در صورت لزوم لایه های اضافی می پوشم. من عینک اسکی مخصوص روزهای سرد دارم.

چالش ها: شرایط جاده و مسیر بسیار متغیر و غالباً ضعیف است. شهر لندن در حمایت از حمل و نقل فعال با نگهداری در زمستان کار بدی انجام می دهد بنابراین انعطاف پذیری مسیر کلیدی است. بیشتر TVP نگهداری نمی شود و مسیرهای دوچرخه رنگ شده (که به هر حال تقریباً بی فایده هستند) اغلب به خطوط ذخیره برف تبدیل می شوند. رانندگان عجول و غیر دوستانه زیادی نیز وجود دارند ، بنابراین من باید بیش از حد هوشیار باشم.

مت باری

مت باری و همسرش اما بادووسکی. (ارائه شده توسط مت باری)

چرا: من تمام زمستان دوچرخه سواری را شروع کردم زیرا از پرداختن به هزینه و دردسر رانندگی در زمستان خسته شده ام ، اما همچنین دوست ندارم در سرما منتظر اتوبوس باشم. من وقتی نمی خواستم منتظر اتوبوس بمانم ، قدم زدن در خانه را شروع کردم و بعد فهمیدم که دوچرخه سواری خیلی سریعتر است. حدود 5 سال است که در زمستان دوچرخه سواری می کنم و از دو سال گذشته همسرم به من پیوسته است.

چگونه: مهمترین چیز داشتن یک مسیر ایمن است. من زمان زیادی را صرف دیدن نقشه می کنم تا مسیرهایی را که کم بازدید هستند قبل از تعیین مکان جدید ، پیدا کنم. لاستیک های مملو بسیار کمک می کنند ، زیرا خیابان های کم شلوغ نیز شخم کمتری می خورند. لباسی که برای اسکیت روی یخ یا اسکی روی کراس می پوشید برای دوچرخه سواری نیز مناسب است. من پشم زیادی می پوشم!

چالش ها: بزرگترین چالش این است که بیشتر مسیرهای خوب دوچرخه سواری در لندن در زمستان حفظ نمی شود ، و من را مجبور می کند بین جاده های پرتردد یا مبارزه با برف و برف یکی را انتخاب کنم.

دانیل هال

(ارائه شده توسط دانیل هال)

چرا: دوچرخه سواری ورزش من را در برنامه روزمره من می سازد و مرا به بیرون از خانه می کشاند. در زمستان برای تهیه هوای تازه و تحویل دوچرخه سواری زمستانی به دلیل بیشتری نیاز دارم! من 10 سال است که با دوچرخه در زمستان رفت و آمد می کنم.

چگونه: من یک دوچرخه اختصاصی دارم که 7 سال برای زمستان استفاده کرده ام ، بنابراین آماده می شوم. در روزهایی که جاده ها پوشیده از برف عمیق است یا اگر زیر 15 باشد ، من سوار اتوبوس می شوم ، پیاده روی می کنم یا رانندگی می کنم. من معمولاً از کت زمستانی معمولی یا کت پشمی استفاده می کنم که برای سفرهای طولانی تر نفس راحتی می کشد. من مطمئن می شوم که چراغ هایم شارژ شده و دنبال آن می روم. من برای کمک به چرخش ها و توقف روی یخ ، لاستیک های گل میخ اضافه می کنم. این به من آرامش می دهد وقتی که به آن احتیاج پیدا کنم چنگ می زنم.

چالش ها: برف در صورت ، گرم شدن بیش از حد و روزهای شل کننده بزرگترین چالش ها هستند.

چاد داوسون

(ارائه شده توسط چاد داوسون)

چرا: من در هوای گرم یک دوچرخه سوار مشتاق هستم و با COVID ما 2 ماشین داشتیم که به سختی مورد استفاده قرار می گرفتند ، بنابراین من و همسرم تصمیم گرفتیم یکی از اتومبیل ها را رها کنیم و به سفرهای دوچرخه سواری زمستانی متعهد شویم. من تمام تابستان را با پای پیاده یا با دوچرخه سوار می شدم و به محل کار خود می رفتم (حتی هنگام بازگشت به دفتر در ماه آگوست) و این یک روش عالی برای شروع و پایان روز در مقابل گرفتار شدن در ماشین ، مبارزه با ترافیک و غیره است. ما همچنین بسیار با آگاهی از تأثیرات زیست محیطی ما و داشتن یک دختر 15 ساله که احساس شدیداً در مورد تغییرات آب و هوایی احساس می کند. سال دوچرخه سواری یکی از راه های انجام وظیفه ماست.

چگونه: بدون توجه به آب و هوا روزانه بن کووی در کافه دوچرخه لندن به من در دوچرخه سواری (خرید اوایل تابستان) ، چرخ دنده ، لاستیک زمستانی ، مشاوره ، مسیرها و غیره به من کمک کرده است. من تا آنجا که می توانم در مسیر TVP و / یا جاده های دارای خطوط دوچرخه سواری (کولبورن) سوار می شوم. لاستیک های توکار کلاه ایمنی. دنده آب و هوا گرم عینک اسکی

چالش ها: هوای بسیار بد ، مانند برف سنگین یا هوای سرد و مرطوب مانند باران منجمد. شرکت من در ماه دسامبر در حال انتقال به یک دفتر جدید است و من بیشتر از طریق TVP می توانم به آنجا بروم. امیدوارم شهر TVP را شخم زده و پاکسازی کند. من به عنوان یک دونده می دانم که آنها در TVP در مقابل آنچه که با جاده ها انجام می دهند کار ضعیفی انجام می دهند. شهر باید متعهد به پاک نگه داشتن خطوط TVP و دوچرخه سواری شود ، حتی یک اولویت بالاتر از اتومبیل است زیرا بدون آن مسیرهای دوچرخه سواری گزینه ای نیست. این بدان معناست که دوچرخه سواران حمل و نقل خود را از دست می دهند یا خطر سوار شدن در کنار اتومبیل را در شرایط شلخته ، برف و لغزنده – دستور العمل فاجعه – دارند.