برج نوک Point Pelee همچنان بسته است و هیچ جدول زمانی برای بازگشایی وجود ندارد

خبر

یک سال از بسته شدن برج دیدبانی Point Pelee برای تعمیر می‌گذرد و پارک‌های کانادا می‌گوید هیچ جدول زمانی برای بازگشایی آن وجود ندارد.

در ماه مه 2022، مقامات گفتند که به دلیل یک مشکل ایمنی در سیستم گارد ریل تعطیل شده است. در ماه ژوئن، یک بولتن ایمنی بیان کرد که برج در حال بازرسی مهندسی است.

الیزابت سانچز، ساکن کینگزویل، گفت که خانواده او در مارس 2022 یک مجوز به Point Pelee خریدند.

سانچز گفت: “پارک زیبا است، ما از سواحل لذت می بریم، از مرداب لذت می بریم، ما کایاک سواری می کنیم.” “ما هنوز لذت می بریم [the park] بسیار زیاد است، اما واقعاً ناامید کننده است که چنین برج زیبایی دیگر قابل دسترسی نیست.”

من واقعاً ناامید شدم زیرا آنها به تازگی برج را باز کردند.»

برج نوک Point Pelee با ارتفاع 24 متر در سال 2020 به عنوان بخشی از ارتقاء پارک که شامل جایگزینی 500 متر پیاده روی بود افتتاح شد. بودجه این پروژه به مناسبت صدمین سالگرد پارک در سال 2018 اعلام شد.

بازرسی سازه در پاییز انجام شد: پارک های کانادا

طبق گفته پارک های کانادا، یک مشکل احتمالی ساخت و ساز در سیستم ریلی محافظ تیپ تاور در می 2022 شناسایی شد. بازرسی دیگری در اواسط اردیبهشت انجام شد.

یک بازرسی بصری توسط یک شرکت مهندسی مسئول طراحی برج در 12 می 2022 انجام شد.

جولیا گرچویچ، مسئول روابط عمومی و ارتباطات پارک‌های کانادا، می‌گوید که بازرسی نگرانی‌ها در مورد جوشکاری سیستم گارد ریل را تأیید کرد.

این زمانی بود که گرچویچ در بیانیه‌ای به سی‌بی‌سی نیوز گفت که برج به دلیل “احتیاط فراوان” به روی عموم بسته شده است.

Grcevic گفت که بازرسی دیگری توسط یک شرکت شخص ثالث در سپتامبر 2022 انجام شد و افزود که Parks Canada در تلاش است تا مشکلات را اصلاح کند و “بهترین ارزش را برای دلارهای مالیات دهندگان تضمین کند.”

او گفت: “کارهای برنامه ریزی شده شامل طراحی مجدد و تعمیر نرده های ایمنی است. متأسفانه، ما نمی توانیم در حال حاضر جدول زمانی برای بازگشایی برج ارائه دهیم زیرا در حال مذاکره با طرف های مربوطه هستیم.”

ساخت این برج در ابتدا نزدیک به 1.2 میلیون دلار هزینه داشت و پارک های کانادا از آن زمان 24000 دلار اضافی برای مطالعه این موضوع هزینه کرده است.

بسته شدن برج نزدیک به جشنواره پرندگان پارک ملی پوینت پله است که قرار است از اول ماه مه آغاز شود و تا 22 می ادامه یابد.