برش لیزر مولتی استایل

خبر

نام، لوگو و یا هر دوی آنها با استفاده از لیزر و با دقت بالایی حک میشود. همچنین هر دوی این بجها خاصیت ضدآب دارند و مقاومت خوبی دارند. شرکت حک مهر آماده ارائه هر گونه خدمات چاپ روی مولتی استایل به مشتریان و شرکت ها است.چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل,چاپ روی مولتی استایل.

باید توجه داشته باشید که مولتی استایل مقاومت کمتری نسبت به فلز دارد. یکی از پرکاربردترین متریال ها که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد ورق های فروش ورق مولتی استایل پامنار مولتی استایل است. مورد استفاده قرار میگیرد. بسته به سفارش مشتری بج از طریق سنجاق یا آهنربا روی لباس قرار میگیرد. همچنین نسبت به بج فلزی وزن کمتری داشته و سبکتر هستند. همچنین ضایعات آنها را تا حد زیادی کاهش داده و مورد استقبال بسیاری از شرکت های تبلیغاتی قرار گرفته است. این ورق ها در صنعت کاربردهای زیادی دارند.

ورق مولتی استایل در حقیقت ورق پلاستیکی طرح فلز است که با ورق پلاستیکی شفاف تفاوت دارد و به خاطر شباهت زیاد با فلز اشتباه گرفته می شود. امروزه استفاده از دستگاه های لیزری در صنعت و به ویژه در صنعت حکاکی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است و از آنجا که حک مهر در نظر داشته است که برای تسهیل ارایه کار و انجام کار با دقت و سرعت بیشتر از جدید ترین تکنولوژی و فن آوری در صنعت حک لیزری استفاده کند، ضمن استفاده از روش های سنتی و دستگاه های کلاسیک، از دستگاه های حک لیزری پیشرفته در این امر بهره می برد.

عموما پلاک مولتی استایل را برای جایگزین کردن استیل استفاده میکنن، چرا که وضوح نوشته و طرح بر روی این پلاک ها بسیار بالاتر از استیل است. اما اگر پشت آنها چسب دار نباشد برای استفاده از مولتی استایل بر روی سطوح از چسب های دو طرفه سلولزی استفاده می کنند . سطح پشت پلاک های چسبدار تماما چسب دو طرفه شفاف داشته و با جداسازی روکش چسب به راحتی می توانید آنها را بر روی سطوح نصب بنمایید. ورق مولتی استایل در واقع یکی از مشتقات خانواده پلکسی گلاس و طلق که از دو لایه مختلف تشکیل شده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مولتی استایل تبریز وب سایت خود باشید.