بنیانگذار گروه مبارزه با استثمار کودکان در میان دریافت کنندگان مدرک افتخاری

خبر

او تنها 17 سال داشت که تصمیم گرفت به سریلانکا برود تا به عنوان قربانی قاچاق جنسی کودکان برای گرفتن شکارچیان ظاهر شود.

مرتکب عملیات نیش زدن شریل پررا در نهایت این اتهام را شکست داد، اما این او را از ادامه جنگ صلیبی برای محافظت از کودکان آسیب پذیر در سراسر جهان منصرف نکرد.

او اکنون بنیانگذار و رئیس OneChild است، آژانسی در تورنتو که آموزش و آموزش را برای کمک به کودکان برای جلوگیری از قربانی شدن ارائه می دهد.

او در 23 کشور با کودکان در نواحی چراغ قرمز و فاحشه خانه ها مصاحبه کرده است، به مأموریت های اجرای قانون ملحق شده و به صدها کودک قربانی در آسیا سرپناه و مراقبت طولانی مدت ارائه کرده است.

پررا گفت: “ما همچنین از بازماندگان حمایت می کنیم تا بتوانند زندگی خود را بازسازی کنند. و همچنین می توانند مدافعان این جنبش شوند و علیه این مسائل صحبت کنند.”

اما پررا می گوید که مشکل فقط در کشورهای در حال توسعه نیست. او می‌گوید قاچاق جنسی کودکان دقیقاً اینجا در خانه اتفاق می‌افتد.

یک مقاله روزنامه شریل پررا از OneChild را نشان می دهد.
یک مقاله روزنامه شریل پررا از OneChild را نشان می دهد. (سی بی سی نیوز)

او گفت: “این در مدارس ما اتفاق می‌افتد. در خیابان‌ها اتفاق می‌افتد، آپارتمان‌ها در خیابان از ما دور می‌شوند. این در هر جایی اتفاق می‌افتد. این اتفاق به صورت آنلاین، هر جایی که بچه‌ها جمع می‌شوند، مردم سعی می‌کنند آنها را هدف قرار دهند.”

پررا یکی از چهار دریافت کننده مدرک افتخاری در گردهمایی بهاری در دانشگاه ویندزور خواهد بود.

این مرد 37 ساله گفت: «این کاری است که از نوجوانی شروع کردم. “بنابراین افتخار آفرینی در این راه فوق العاده و باورنکردنی است.”

زنی خندان با ژاکت بنفش.  تنه درختان در پس زمینه عکس قرار دارند.
Myrna Kicknosway، مسن ساکن در دانشگاه ویندزور، در بهار امسال دکترای افتخاری را از دانشگاه دریافت می کند. (دانشگاه ویندزور)

همچنین میرنا کیکنوسوی، بزرگ ساکن دانشگاه، مدرک افتخاری دریافت کرده است. او به دانشجویان، کارکنان و اساتید برای نیازهای سلامت روانی، روحی، عاطفی و جسمی مشاوره می دهد.

کاری که من انجام می‌دهم این است که به مردم کمک می‌کنم بفهمند چه کسانی هستند، از کجا می‌آیند و به کجا می‌روند. زیرا در حال حاضر ما در آشفتگی زیادی در جهان هستیم. بی‌تعادل‌های زیادی وجود دارد و این وظیفه ماست که بازگردانیم کیکنوسوی که در جزیره والپول زندگی می‌کند، گفت: این هماهنگی و تعادل است.

در حالی که Kicknosway در دریافت مدرک افتخاری متواضع است، او می گوید که این گام مهمی در جهت دستیابی به آشتی است.

کیکنوسوی گفت: «عدم شناخت و درک مردم بومی وجود دارد. او گفت: “و زمان آن فرا رسیده است که تمام جهان در مورد مردم بومی بدانند. این کشور در داشتن مردم اصیل این سرزمین تنها نیست.”

Kicknowsay مدرک دکترای افتخاری خود را در تاریخ 2 ژوئن دریافت خواهد کرد. Perera مدرک خود را در 31 می دریافت خواهد کرد.

جو کومارتین، نماینده سابق پارلمان و سرکنسول کانادا در دیترویت و شناگر پارالمپیک، دانیل کامپو مک‌لئود، در 30 می مدرک دریافت خواهند کرد.