بهترین قیمت و خرید گوشی آیفون

خبر

این گوشی هوشمند با بهرهگیری از ویژگیهای منحصر به فرد مثل صفحه نمایش 120 هرتزی Super Retina XDR، بدنه مستحکم، تراشه قدرتمند A15 Bionic و اتصالات 5G نیاز شما به یک گوشی هوشمند فوقالعاده را برطرف میکند. صفحه نمایش این گوشی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی تجربهای لذت بخش هنگام بازی برای شما فراهم می کند. تجربهای لذت بخش هنگام وب گردی، بازی و … کیفیت این محصول در یک بخش خلاصه نمیشود و از نظر سختافزاری و نرمافزاری در نوع خود بینظیر است؛ برای مثال کیفیت دوربین، سرعت پردازشگر، قدرت باتری همه از برتریهای آیفون هستند.

گوشی های آیفون اپل از با کیفیت ترین و در عین حال گران قیمت ترین گوشی های بازار هستند. آیفون در هر مدلی که معرفی میکرد و نسخه S نام داشت قابلیت جدیدی را به مدل قبلی می افزود.به مرور زمان آیفون کیفیت دوربین های خود را ارتقا داد و به حافظه داخلی آنها افزود. همانطور که گفتیم طراحی این گوشی شبیه به آیفون 8 است بنابراین یک دکمه در قسمت پایین صفحه نمایش قیمت گوشی های ایفون در افغانستان وجود دارد. بسیاری از افراد این طراحی را قدیمی میبینند. این مدل از گوشی اپل با داشتن صفحه نمایش OLED به جای LCD تصاویری با کیفیت، روشن و وضوح بالا در اختیار کاربران قرار میدهد.

بهتر است بدانید آیفون SE با داشتن قیمت مقرون به صرفه عملکردی ایدهآل دارد. این گوشی با قیمت کمتر و امکانات فوقالعاده نیاز شما را برای داشتن گوشی آیفون برطرف میکند. ظاهر آیفون 13 نسبت به سری قبل، آیفون 12، تغییر چندانی نکرده، تنها اندازه ناچ روی صفحه اندکی کاهش یافته و همچنین چینش مورب دوربین در دو مدل مینی و 13 تفاوتهایی پیدا کرده است. آیفون صفحه کلید ندارد و پس از رونمایی توجه بسیاری از افراد در سراسر دنیا را به خود جلب کرد. حالت تاریک industry-leading، لنز اولترا واید، قابلیت زوم کردن و بزرگنمایی فوقالعاده از ویژگیهای دوربین آیفون پرومکس است.

دوربین پشتی با سه لنز متفاوت و پیشرفتهتر فرصت خوبی برای گرفتن عکسهای بینظیر در اختیار شما قرار میدهد. مدل جدید iPhone 12 دارای صفحه نمایش خیره کننده Super Retina XDR است که رنگها را روشن و جزئیات را به وضوح نمایش میدهد. به لطف وجود پردازنده A13 Bionic، این گوشی عملکردی سریع و روان ارائه میدهد. این مدل از گوشی اپل همان مشخصات آیفون 12 را دارد اما در ابعادی کوچکتر ارائه میشود. لوازم جانبی آیفون بسیار زیاد است، اما از آیفون ۱۲ به بعد دیگر نباید انتظار دیدن شارژر در جعبه آیفونها را داشته باشید. آیفون ۱۰ آر قیمت بسیار معقولتری را نسبت به آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس داشت و با وجود همین قیمت کمتر، عملکردی نزدیک به همین مدلهای گرانتر را گوشی آیفون خرید داشت.