بهداشت عمومی می خواهد شما یک طرح انزوای COVID تنظیم کنید: در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است

خبر

از آنجا که موارد در حال افزایش منابع بهداشت عمومی ویندزور-اسکس را تحت فشار قرار می دهد ، مقامات از مردم می خواهند که برنامه های انزوا را تهیه کنند و کسانی که یا آزمایش مثبت می دهند یا فکر می کنند COVID-19 دارند ، دفترچه خاطرات COVID را شروع کنند.

واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس (WECHU) با 17 شیوع فعال در چندین بخش و بیش از 400 مورد فعال ، در جلسه توجیهی COVID-19 روز دوشنبه گفت که کارکنان تحت فشار هستند و به حمایت مردم نیاز دارند.

دکتر واجد احمد ، افسر بهداشت ، گفت که این مراحل – داشتن یک برنامه انزوا و داشتن یک دفترچه یادداشت – می تواند به طور قابل توجهی به تلاش های بهداشت عمومی کمک کند.

“اگر شما یا هر یک از اعضای خانواده خود نیاز به انزوا دارید ، در مورد یک برنامه انزوا ، برنامه های کاری ، برنامه های مواد غذایی و سایر نیازها فکر کنید. سعی کنید و یک دفترچه خاطرات از تمام فعالیت هایی که انجام می دهید ، از جمله لیست تمام افرادی که ملاقات می کنید ، حفظ کنید. برای کمک به بهداشت عمومی در شناسایی منبع احتمالی کسب و شناسایی مخاطرات پر خطر برای مهار این بیماری و جلوگیری از انتقال بیشتر “، احمد گفت.

“طرحی را آماده کنید تا بر اساس دفترچه خاطرات فعالیت های خود ، به مخاطبان نزدیک خود اطلاع دهید.”

احمد گفت اگر شما بعنوان تماس نزدیک با یک مورد تأیید شده شناخته شده اید ، نباید منتظر تماس با بهداشت عمومی باشید ، بلکه با آزمایش شروع کنید و بلافاصله برنامه های انزوا را اجرا کنید.

اما ، چه چیزی باید در یک طرح انزوا گنجانده شود؟ در صورت مثبت بودن آزمایش ، چه س questionsالاتی را باید برای پرسیدن توسط بهداشت عمومی آماده کنید؟ چگونه می توانید در کاهش سرعت گسترش فعال باشید؟

داشتن برنامه

کیت کمپلین ، استاد پرستاری دانشگاه ویندزور ، آن را با برنامه های تخلیه طوفان که به رشد در فلوریدا عادت کرده مقایسه می کند.

وی گفت: “این تقریباً معکوس است – شما تخلیه نمی کنید ، بلکه خود را منزوی می کنید.”

این به این معنی است که در مورد اینکه چگونه می خواهید تمام نیازهای اساسی خود را برآورده کنید در حالی که تماس با دیگران را به حداقل می رسانید ، فکر کنید. این شامل چگونگی تحویل مواد غذایی ، همسایه یا شخص دیگری برای کمک به شما و نحوه فعالیت بدنی است.

وی گفت: “اگر شما نیاز به بیرون رفتن برای پیاده روی دارید ، می خواهید در اطراف حیاط خانه یا اتاق نشیمن خود حلقه بزنید.”

کیت کمپلین ، استاد پرستاری در دانشگاه ویندزور ، می گوید داشتن یک برنامه شامل فکر کردن در مورد افرادی است که برای کمک به شما در دسترس هستند. (کاترینا جورجویا / CBC)

اگر شما نیاز به رفتن به محل کار خود دارید ، همچنین باید طرحی را تنظیم کنید که حداقل تماس را حفظ کند. این به معنای رانندگی یا سوار شدن به تاکسی ، Uber یا Lyft برای کار است – اطمینان حاصل کنید که در صندلی عقب و تا آنجا که ممکن است از راننده فاصله دارید. همچنین باید به این فکر کنید که چگونه اطمینان حاصل کنید که می توانید ماسک خود را همیشه یا حتی الامکان روشن نگه دارید.

كمپلین گفت: “فقط چیزهای كوچكی كه ما معمولاً به آنها فكر نمی كنیم. برخی از یادداشت ها را در تلفن خود یادداشت كنید ، با برنامه خود یك یادداشت بعد از آن بگذارید.”

هنگامی که سی بی سی نیوز از WECHU در مورد برنامه های انزوا س askedال کرد ، سخنگویی به توصیه های انزوا از سوی آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) اشاره کرد.

آژانس به شما توصیه می کند:

  • در خانه بمانید مگر اینکه برای “خدمات پزشکی حساس به زمان” نیاز به بیرون رفتن داشته باشید.
  • ترتیب دهید که مواد غذایی و مواد غذایی در محل زندگی شما کاهش یابد.
  • در یک اتاق جداگانه بمانید و در صورت امکان از یک حمام جداگانه از دیگران استفاده کنید ،
  • از دیگر اقدامات ، سطوحی را که حداقل روزانه یک بار لمس می کنید ضد عفونی و تمیز کنید.

PHAC همچنین لیستی از مواردی را که در صورت نیاز به جداسازی در منزل توصیه می کنید داشته باشید. این شامل محصولات تمیز کننده خانگی ، دارو برای کاهش تب و دماسنج است.

نگه داشتن یک دفترچه یادداشت COVID

کمپلین همچنین از ایده نگهداری یک دفترچه خاطرات COVID – سندی از تمام مکان هایی که شما حضور داشته اید و تمام تماس های نزدیک شما – پشتیبانی می کند.

ایده این است که اگر مجبور باشید اطلاعاتی برای تماس با ردیاب ها از واحد بهداشت ارائه دهید ، یک دفترچه یادداشت COVID یک ابزار مفید خواهد بود.

وی گفت: “حتی اگر در آن زمان به نظر مضحک برسد ، ما باید مایل باشیم طوری ظاهر شویم که گویا واکنش بیش از حد نشان داده ایم ، زیرا اینگونه می توان امنیت عمومی را حفظ کرد.”

کالین فورنس ، متخصص اپیدمیولوژی کنترل عفونت و استادیار دانشگاه تورنتو ، موافق است.

وی گفت: “این ایده بسیار خوبی است. و من فکر می کنم اولین توصیه من این است که صبر نکنید تا ممکن است بیمار شوید یا فکر کنید که شخصی در اطراف شماست.”

وی افزود: “من فکر می کنم بسیاری از مردم تعجب می کنند که چگونه می توانند مفید باشند ، چگونه می توانند در این زمان وحشتناک مفید واقع شوند ، و من فکر می کنم این یک نمونه کامل از توانایی تلاش و کوشش در ذهن است.”

فورنس می گوید مهمترین اطلاعاتی که باید در اختیار شما قرار دهد این است که شما در یک فضای بسته چه در خانه بوده اید ، با چه کسی بوده اید ، چه مدت آنجا بوده اید و آیا افراد ماسک زده اند یا نه.

اگر فردی هستید که مجبورید شغلی را کار کنید که ارتباط زیادی با مردم داشته باشد ، مسائل پیچیده تر می شوند. او می گوید در این حالت به خصوص مهم است که زمان را یادداشت کنیم – چه اتفاقی می افتد چه زمانی.

وی گفت: “زمان قرار گرفتن در معرض همانطور که ما آن را می نامیم در واقع بسیار مهم است.”

كمپلین و فرنسس موافقند كه استراتژی حتی بهتر از داشتن یك دفترچه یادداشت این است كه با داشتن ارتباط كمی با دیگران كمكی به این كار نكنید.

كمپلین گفت: “ردیابی تماس اگر به جایی نروید فوق العاده آسان می شود.”

فورنس می گوید ، اما نگه داشتن یک دفترچه یادداشت COVID می تواند به دلیل دیگری مفید باشد حتی اگر انتظار ندارید به زودی با یک ردیاب تماس صحبت کنید. این می تواند یک عکس فوری مستند از میزان تماس شما با سایر افراد در همه گیر در اختیار شما قرار دهد.

وی گفت: “من فکر می کنم برای ذهن آگاهی عالی است.”