به دنبال ایجاد “سوپراستارها” ، NWO First Nation از راه دور مسابقات ملی آواز را برگزار می کند

خبر

مگی گیگناک ، از Mattagami First Nation در شمال انتاریو ، اجرای کمدی آواز “هنگامی که ما جوان بودیم” آدل را در استودیوی کوچکی که در اتاق خواب خود تاسیس کرده کمربند می زند.

جوان 22 ساله تمام می شود ، و سپس به صدای ضبط گوش می دهد.

آن چیزی که او می خواهد کاملاً خوب نیست ، بنابراین جیگناک خودش را جلوی میکروفن خود کاشته و دوباره از بالا شروع می کند.

Gignac فقط آهنگ را برای خودش ضبط نمی کند ، بلکه نوار تست وی برای آخرین فصل KI’s Our Voices است ، یک مسابقه ملی آواز که از Kitchenuhmaykoosib Inninuwug First Nation برگزار می شود.

تا شمال0:00مسابقه KI’s Our Voices

“The Voice” یا “American Idol” را فراموش کنید. لوگان ترنر در مورد یک مسابقه ملی آواز به میزبانی Kitchenuhmaykoosib Inninuwug First Nation به نام “صدای ما” به ما گفت. 0:00

به گفته موسس آن نوح چاپمن ، كه به عنوان مدیر اجرایی پرواز اول ملت ، دو برابر مسئولیت دارد ، هدف از این مسابقه “دیدن برخی از این افراد به سوپراستار شدن” است.

این رقابت در واقع حدود سه تابستان پیش آغاز شده است ، اما چشم انداز آن به عقب برمی گردد.

چپمن گفت: “من سالها در مورد این ایده فكر كرده ام ، اما به دلیل فشارهای مالی كه می دانستم آنجا وجود خواهد داشت ترسیدم كه این كار را انجام دهم. اما سرانجام من به نوعی وارد آن شدم و واقعاً از بین رفت.”

قبل از COVID-19 ، این مسابقه به صورت زنده برگزار می شد و خوانندگان از سراسر کشور تست های خود را به چاپمن ارائه می دادند. اگر آنها انتخاب می شدند ، خوانندگان به اولین ملت پرواز می کردند تا در مقابل کل جامعه ، با جوایز نقدی ، برنامه اجرا کنند.

مگی گیگناک ، 22 ساله ، از Mattagami First Nation ، در آگوست 2019 در مسابقات KI Our Voices به اجرای زنده می پردازد ، جایی که او در میان ده نفر برتر قرار گرفت. (ارائه شده توسط مگی گیگناک)

بسیاری از خوانندگان رقیب ، مانند Gignac ، از طریق دهان به دهان یا به طور تصادفی از این رقابت آگاهی یافته اند.

“دوست پسر من در فیس بوک به آن برخورد کرده بود ، کاملاً ناگهانی بود ، و او به من گفت که باید وارد شوم. بنابراین من آن را بررسی کردم و کمی طول کشید تا تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم زیرا من خیلی خجالتی هستم. اما بله ، من تصمیم گرفتم که امتحان کنم و وارد شدم ، “گفت جیگناک.

این تابستان سال 2019 بود و Gignac گفت که فقط برای گذراندن وقت در Kitchenuhmaykoosib Inninuwug این یک تجربه شگفت انگیز است.

“من واقعاً نمی دانستم چه انتظاری داشته باشم زیرا ذخیره من واقعاً اندک است و یک انجمن پرواز نیست ، اینجا فقط خارج از بزرگراه است [near Timmins]. اما بله ، آنجا یک جامعه پرواز بود و بسیار بزرگ بود. شما فقط برای تهیه مکان نیاز به حمل و نقل داشتید ، در حالی که با ذخیره من می توانید همه جا قدم بزنید. “

جمعیت برای تماشای مسابقات KI Our Voices در سال 2019 ، زمانی که این رقابت هنوز می تواند به صورت زنده در Kitchenuhmaykoosib Inninuwug First Nation برگزار شود ، دور هم جمع می شوند. (ارائه شده توسط نوح چاپمن)

در آن رقابت ، جیگناك در میان ده نفر برتر قرار گرفت. برای او مهمتر اینکه ، او دوستی های پایدار برقرار کرد و این باعث شد که به عنوان یک هنرمند رشد کند.

“من به نوعی کمی از پوسته ام بیرون می آیم و فقط اعتماد به نفس زیادی به من داده است ، از همه بازخورد گرفته ام. و من افراد زیادی را حمایت می کنم ، بنابراین واقعاً دلگرم کننده است.”

COVID-19 KI’s Voices ما را مجبور می کند مجازی شود

سپس همه گیر شد ، و چپمن را مجبور به مجازی کردن مسابقه کرد ، میزبانی آن را در فیس بوک انجام داد.

چپمن اولین مسابقه مجازی خود را در آگوست سال 2020 برگزار کرد و آنقدر موفق بود که تصمیم گرفت سالی چهار بار میزبان آنها باشد.

مسابقه بعدی از 19 تا 23 ژانویه برگزار می شود و 44 نامزد نهایی از ملل اول در سراسر کشور ، از جمله Gignac ، در 21 نوامبر معرفی شدند.

موسیقی مانند درمان است ، بنابراین این نوعی از راه من برای فرار از واقعیت ، آواز خواندن و گوش دادن به همه هنرمندان شگفت انگیز دیگر است.– دو بار رقیب KI’s Voices ما ، Cheynna Gardner از Migisi Sahgaigan

برای نامزد نهایی و رقیب دو بار چینا گاردنر ، از Migisi Sahgaigan در شمال غربی انتاریو ، او به خاطر حواس پرتی از افزایش موارد COVID-19 سپاسگزار است.

وی گفت: “با ابتلا به COVID ، همه چیز کاملاً دیوانه است … بنابراین یک فرار خوب از واقعیت است. و موسیقی مانند درمان است ، بنابراین این نوعی از راه من برای فرار از واقعیت ، آواز خواندن و گوش دادن به همه هنرمندان شگفت انگیز دیگر است ،” .

و برای رقیب اولین بار جاستین هارپر ، 17 ساله ، از سنت ترزا پوینت اول ملت در شمال مانیتوبا ، انتخاب شدن به عنوان فینالیست برای رقابت ژانویه ، امید و انگیزه او را بهبود می بخشد زیرا از COVID-19 بهبود می یابد.

در ماه سپتامبر ، وی به بیماری تنفسی مبتلا شد و برای معالجه و قرنطینه به بیمارستان رفت. علائمش خیلی بد بود که اصلاً نمی توانست آواز بخواند.

وی گفت: “من کاملا صدایم را از دست دادم و واقعاً دوست داشتم آواز بخوانم زیرا آواز به من کمک می کند تا احساس خود را حفظ کنم و از این قبیل چیزها تمرکز کنم. این فقط بعضی اوقات به استرس کمک می کند و از این واقعیت که نمی توانم آواز بخوانم بسیار ناامید شدم.” هارپر

جاستین هارپر ، 17 ساله ، در خارج از خانه خود در St. Teresa Point First Nation ، در مانیتوبا ، گیتار می زند. هارپر در حال بازیابی از COVID-19 ، هر روز تمرین می کند تا برای مسابقات KI Our Voices در ژانویه آماده شود. (ارائه شده توسط جاستین هارپر)

مادر هارپر که در تخت بیمارستان خود دراز کشیده بود ، متنی را درباره این مسابقه برای او ارسال کرد و او را به درخواست تشویق کرد.

هنگامی که صدای او به اندازه کافی بهبود یافت ، او نوار تست را فرستاد – انتظار نداشت با صدای بهبود یافته خود وارد شود ، اما بیشتر سعی داشت مادر و خانواده اش را راضی کند.

حالا که او وارد است ، هارپر هر لحظه را با تمرین می گذراند.

“هر روز که می خوانم ، بهتر می شود ، مثل اینکه هر روز به نوعی بهتر می شود!”

برندگان در تاریخ 23 ژانویه اعلام می شوند

در 19 ژانویه ، دو اجرای ویدیویی از هر شرکت کننده در گروه فیس بوک بارگذاری می شود و ترکیبی از امتیازات داوران و واکنش اعضای گروه فیس بوک ، ده نامزد نهایی نهایی را مشخص می کند.

سپس برای این ده نفر دو نمایش ویدیویی اضافی ارسال و مورد قضاوت قرار خواهد گرفت و برندگان در 23 ژانویه اعلام می شوند.

و در حالی که چپمن تحت تأثیر رقبا در این فصل قرار دارد ، او از قبل منتظر مسابقات پس از COVID است.

“امید من فعلاً مجازی است ، با این حال ، وقتی COVID انجام شد ، می خواهم به برنامه های زنده ای که انجام داده ام برگردم ، اما همچنین بر این اساس دوست دارم بزرگتر شوم. دوست دارم یک نمایش را شاید در خلیج تندر اجرا کنم یا من می خواهم یک نمایش در دریدن یا حتی وینیپگ انجام دهم. این رویا است! “