بودجه COVID-19 انتاریو همراه با رکورد هزینه و کسری بودجه ، برای کسب و کار است

خبر

دولت انتاریو آخرین بودجه خود را روز پنجشنبه به مرحله اجرا گذاشت ، طرحی که در حالی که استان با تجدید حیات COVID-19 می جنگد و تلاش می کند زمینه را برای بهبود اقتصادی فراهم کند ، شامل کسری رکورد است.

چشم انداز مالی مربوط به 187 میلیارد دلار در کل هزینه های امسال با کسری 38.5 میلیارد دلار است. هیچ راهی برای ایجاد توازن مانند بسیاری از بودجه های استانی معمول ارائه نمی دهد ، هرچند دولت می گوید این در بودجه سال آینده وارد می شود.

راد فیلیپس ، وزیر دارایی ، در ارائه طرح هزینه در مجلس قانونگذاری گفت که هدف از بودجه “تأمین هرچه بیشتر اطمینان در زمان نامشخص” است.

فیلیپس گفت: “هنوز عدم اطمینان زیادی در اقتصاد جهانی وجود دارد و این برای بودجه انتاریو به همان معناست که برای بودجه خانواده و تجارت نیز معنی دارد.”

“این بدان معنی است که میزان خطر بیشتری در پیش بینی ما بیش از حد طبیعی است.”

بودجه امسال در حالی است که موج دوم COVID-19 در حال انجام است ، و میانگین هفت روزه موارد جدید روزانه انتاریو به بیش از 980 مورد در صبح امروز رسیده است. این طرح شامل 45 میلیارد دلار هزینه مربوط به COVID-19 طی سه سال آینده است ، هرچند حدود دو سوم آن قبلاً هزینه شده است.

دولت محافظه کار پیشرو می گوید طی سه سال آینده 7.5 میلیارد دلار در بخش بهداشت و درمان جدید هزینه کرده است. همچنین امسال 2.5 میلیارد دلار بیشتر از سال گذشته برای بیمارستان ها هزینه خواهد شد ، از جمله 572 میلیون دلار اعلام شده با هدف جبران هزینه های COVID-19.

روی تجارت تمرکز کنید

فیلیپس در سخنرانی خود بر آنچه او رشد اقتصادی “قوی و پایدار” را علیرغم همه گیر اعلام کرد ، تأکید کرد. فیلیپس گفت ، بخشی از دستیابی به آن خلاص شدن از “موانع ساختاری” ایجاد اشتغال است.

یك یارانه پیشنهادی شامل یارانه دادن به برخی قبوض برق تجاری و صنعتی با مبلغ 1.3 میلیارد دلار از سال آینده با جذب هزینه هایی كه از طریق معاملات انرژی تجدیدپذیر امضا شده توسط دولت لیبرال قبلی به كاربران پرداخت شده است. وزارت دارایی تخمین می زند که یک کاربر متوسط ​​صنعتی 14 درصد و یک کاربر تجاری حدود 16 درصد هزینه قبض های آبی خود را پس انداز می کند.

فیلیپس در یک نشست خبری بعد از ظهر به خبرنگاران گفت: “این هزینه برای مشاغل برای ما شغل دارد.”

پیش بینی می شود هزینه های برنامه سالانه تا سال 2040 که تمام آنها منقضی شده است ، کاهش یابد.

در همین حال ، دولت می گوید با استاندارد سازی مالیات آموزش تجارت ، حدود 94 درصد مشاغل موجود در انتاریو شاهد کاهش مالیات بر دارایی خود خواهند بود. اینکه چه مشاغل در حال حاضر پرداخت می کنند بستگی به محل استقرار آنها دارد.

بعلاوه ، دولت می گوید از پرداخت مالیات بهداشت کارفرما معافیت دائمی خواهد داد. این اقدام به سود حدود 30،000 مشاغل کوچک با حقوق و دستمزد کمتر از 1 میلیون دلار در سال منجر می شود و هزینه ای در حدود 360 میلیون دلار برای استان دارد.

این کاهش بیش از 300 میلیون دلار است که قبلاً برای مشاغل مناطقی که ماه گذشته مجبور به بازگشت به مرحله 2 اصلاح شده بودند اعلام شده بود.

جزئیات فاقد وعده اصلی LTC است

به طور قابل توجهی که در بودجه 239 صفحه ای وجود ندارد ، هزینه یکی از بلندپروازانه ترین وعده های دولت برای سیستم مراقبت طولانی مدت است که امسال با شیوع COVID-19 تخریب شده و شاهد مرگ بیش از 2000 ساکن است.

دولت قبلاً اعلام کرده بود که برای دستیابی به چهار ساعت مراقبت مستقیم از هر ساکن مراقبت طولانی مدت در انتاریو تا سال 2025 تلاش خواهد کرد. اتحادیه های کارگری و طرفداران مراقبت های بهداشتی مدت هاست که چنین استانداردی را درخواست می کنند.

نخست وزیر داگ فورد در پاسخ به سوالی درباره حذف ، اصرار داشت كه استان “كاملاً به استاندارد جدید متعهد است” اما گفت كه قبل از ارائه جزئیات بیشتر نیاز به مشورت با ذینفعان دارد.

فیلیپس گفت دولت به زمان بیشتری احتیاج دارد زیرا فقط دو هفته پیش از کمیسیون مراقبت های طولانی مدت توصیه های موقت دریافت کرده است.

فیلیپس افزود: “بودجه موجود است و در دسترس قرار خواهد گرفت.”

یک مطالعه دولتی که در ماه ژوئیه منتشر شد نیز نیاز به افزایش کارکنان در خانه های مراقبت طولانی مدت را برجسته کرد.

آندره هوروات رهبر NDP در انتقاد از وعده های بودجه برای مراقبت های طولانی مدت جدی بود.

هوروث به خبرنگاران گفت: “هیچ بودجه ای در بودجه برای رسیدگی فوری به این بحران وجود ندارد و این شرم آور است.”

وی گفت: “این به من می گوید كه بار دیگر آقای فورد در مورد مردم انتاریو كاملاً صادق نیست.”

پول برای خانواده ها ، سالمندان

این بودجه شامل 200 دلار دیگر برای هر کودک زیر 12 سال یا 250 دلار برای کودکان با نیازهای ویژه زیر 21 سال برای کمک به هزینه های تحصیل است. همین پرداخت در بهار صادر شد.

همچنین برای بزرگسالان یا خانواده هایی که مادربزرگ و مادربزرگ در خانه دارند ، اعتبار مالیاتی نوسازی خانه در نظر گرفته شده است که به منظور کمک به سالخوردگان انتاریایی ها در خانه های خود برای مدت طولانی تری در نظر گرفته شده است.

اعتبار قابل استرداد 25 درصد از حداکثر 10 هزار دلار هزینه نوسازی را که دسترسی به خانه را برای سالمندان بیشتر می کند ، پوشش می دهد.

پیش بینی می شود هزینه این برنامه حدود 30 میلیون دلار باشد.

3 سناریوی ممکن

این بودجه سه سناریوی احتمالی برای بهبود اقتصادی استان طی دو سال آینده را تشریح می کند – پیش بینی رسمی مبتنی بر رشد متوسط ​​و دو گزینه دیگر ، یکی بر اساس چشم انداز رشد کند و دیگری با رشد سریع تر.

دولت پیش بینی کرده است که کسری کسری در سناریوی رشد متوسط ​​به 33.1 میلیارد دلار در سال 2021-2022 و سپس به 28.2 میلیارد دلار در سال بعد کاهش یابد.

مسیر رشد اقتصادی کندتر کسری 35.6 میلیارد دلار در سال 2021-2022 و 33.4 میلیارد دلار در سال آینده خواهد بود و کسری که رشد سریع تری داشته باشد به ترتیب 27.7 میلیارد دلار و 21.3 میلیارد دلار کسری کسری خواهد داشت.

دولت با ارائه عدم اطمینان اقتصادی ناشی از بحران جهانی بهداشت ، ارائه برنامه کامل مالی را در اوایل سال جاری به تعویق انداخت.

شما می توانید بودجه کامل سال 2020 دولت انتاریو را بخوانید: