تالار سنت جوزف-اسکولارد North Bay از دانش آموزانی که در جنگ جهانی دوم خدمت کرده اند تجلیل می کند

خبر

روز یادبود برای یک دبیرستان North Bay مفهوم خاصی دارد.

سالن سنت جوزف-اسکولارد زمانی مدرسه ای کاملاً پسرانه بود و در طول جنگ جهانی دوم ، بیش از 350 نفر از دانش آموزان آن را به خدمت گرفتند.

در مجموع 31 نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

اکنون از آنها با اهدا pla لوح دائمی که در مدرسه به نمایش گذاشته شده است ، تقدیر می شود. دانش آموزان و کارمندان همچنین یک سخنرانی ویژه یادبود مجازی ویژه را برای جامعه مدرسه ترتیب داده اند.

در این مراسم دانش آموزان و کارکنان ادای احترام به همه پیشکسوتان گذشته و حال از جمله کمک های زنان ، مردم بومی و رنگین پوستان را به نمایش می گذارند.

https://www.youtube.com/watch؟v=SE_tce6Gwxk

دارک بلانگر ، مدیر مدرسه گفت: “SJSH با توجه به سابقه دیرینه آن در جامعه ، فرصت بی نظیری برای شناخت روز یادبود دارد.”

“ما خوشبختانه چنین جامعه ای درگیر در SJSH داریم که سخاوتمندانه داوطلبانه اطلاعات ، مصنوعات و عکس ها را برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره پیشکسوتان ارائه داده است.”

وی اظهار داشت: بسیار مهم است كه دانشجویان در این واقعیت تأمل كنند كه بسیاری از كسانی كه در جنگ خدمت كرده اند هم سن و سال دانش آموزان هستند.

یک پلاک جدید در سالن سنت جوزف-اسکولارد در شمال خلیج یادبود 352 دانش آموزی است که در جنگ جنگ 1939 ثبت نام کردند و از 31 جوانی که هرگز بازنگشتند تجلیل می شود. (تالار سنت جوزف-اسکولارد)

صبح شمال3:20پلاک جدید در مدرسه North Bay از دانش آموزان مدرسه ای که در جنگ جهانی دوم جان باختند به یادگار خواهد ماند

پلاک جدیدی در مدرسه North Bay به نمایش گذاشته شده است. این کتاب 31 دانش آموز آن مدرسه را که در جنگ جهانی دوم ثبت نام و کشته شدند ، به یادگار می گذارد. ما صوتی از یکی از دانش آموزان از سنت جوزف اسکولارد هال داریم که روی پلاک می خواند. 3:20