تد هسو، نماینده پارلمان کینگستون، پیشنهاد رهبری لیبرال انتاریو را اعلام کرد

خبر

تد هسو، نماینده پارلمان کینگستون و جزایر، نام خود را به عنوان نامزد رهبری حزب لیبرال انتاریو معرفی می کند.

هسو در اوایل بعدازظهر یکشنبه در بندر المپیک پورتسموث در کینگستون برای جمعی از هواداران این خبر را اعلام کرد و راب بیکر گیتاریست Tragically Hip روی صحنه به او پیوست.

حزب لیبرال MPP گفت که به حزب لیبرال انتاریو “شروعی تازه” خواهد داد تا اعتماد رای دهندگان را بازگرداند.

او گفت: «ما با هزینه های زندگی، مسکن، مراقبت های بهداشتی، سلامت روان و اعتیاد، مراقبت از سالمندان، اختلال در آموزش، کمبود نیروی کار، بدهی و تغییرات آب و هوایی دست و پنجه نرم می کنیم.

هسو در سال 2022 به عنوان MPP برای کینگستون و جزایر انتخاب شد.

او از سال 2011 تا 2015 به عنوان نماینده فدرال کینگستون و جزایر خدمت کرد، اما او تصمیم گرفت برای انتخابات مجدد شرکت نکند در سال 2015 تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند.

یک مرد در حالی که در یک ساختمان تاریخی پشت تریبون صحبت می کند توسط دوربین فیلمبرداری می شود، در حالی که چندین نفر دیگر در نزدیکی او ایستاده اند.
هسو نشان داده می شود که در ماه می 2015 در سالن خانه عوام در اتاوا با رسانه ها صحبت می کند. (شان کیلپاتریک / مطبوعات کانادا)

رهبر جدید در ماه دسامبر

لیبرال های انتاریو در 2 دسامبر یک رهبر جدید را به جای استیون دل دوکا معرفی خواهند کرد، کسی که پس از آن که حزب در انتخابات استانی سال گذشته کرسی های کافی را برای حفظ موقعیت رسمی حزب به دست نیاورد، استعفا داد – دومین کمپین متوالی که نتیجه آن این بود. .

نیت ارسکین اسمیت، نماینده لیبرال در تورنتو سوار بر سواحل-ایست یورک، تنها نامزد دیگری است که به طور رسمی پیشنهاد رهبری را اعلام کرده است.

یاسر نقوی، نماینده مرکز اتاوا، پیش از پیشنهاد احتمالی خود، از سمت خود به عنوان دبیر پارلمان کناره‌گیری کرده است، در حالی که بانی کروبی، شهردار میسیساگا، یک کمیته اکتشافی را قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا او به دنبال رهبری است، تشکیل داده است.

دو تن از همکاران لیبرال هسو در کوئینز پارک، استفانی بومن و عادل شمجی نیز در حال بررسی یک رهبری هستند.

آخرین مهلت ثبت نام برای مسابقه رهبری 5 سپتامبر است. نامزدها باید مبلغ 100000 دلار و مبلغ 25000 دلار ودیعه قابل استرداد پرداخت کنند.