خانواده کودکی که در “لیست پروازهای ممنوع” گیر کرده اند ، امیدوارند سیستم جبران خسارت جدید سفر را راحت کند

خبر

خانواده ای از لندن ، انتها امیدوارند که سفر هوایی پس از معرفی سیستم جدیدی برای شناسایی بهتر افراد آسیب دیده از “لیست پروازهای ممنوع” کانادا ، سفر هوایی به اندازه ای آسیب زا و وقت گیر نخواهد بود.

ضمیر خان که پسر او ، سباستین ، از زمان حضور در فرودگاه ها برای بررسی های امنیتی بیشتر در بند است ، گفت: “من خوشحالم که ما تأثیر مثبتی گذاشته ایم و دولت برای همکاری در این زمینه با ما همکاری کرد.” شش ماهه

چندین سال طول کشید تا خان و خانواده اش فهمید که پسر شش ساله او اکنون با موشکافی بیشتری روبرو است زیرا نام او با کسی در لیست پروازهای ممنوع کانادا مطابقت دارد.

روز چهارشنبه ، بیل بلر ، وزیر ایمنی عمومی گفت که طی روزهای آینده ، برخی از مسافران مانند سباستین خان می توانند برای شماره مسافرتی کانادا اقدام کنند ، یک شماره منحصر به فرد که می توانند هنگام رزرو پرواز از آنها استفاده کنند تا آنها را از هم متمایز کند. افرادی که در لیست هستند.

لیست پروازهای ممنوع که به طور رسمی تحت عنوان برنامه محافظت از مسافران شناخته می شود ، در سال 2007 معرفی شد ، به عنوان روشی برای متوقف کردن افرادی که تهدیدهای امنیتی بالقوه از سوار شدن به هواپیماهای تجاری هستند.

اما از آنجا که این بنا بر روی نام ها و نه شناسه های منحصر به فرد مانند تاریخ تولد یا شماره گذرنامه ساخته شده است ، صدها کانادایی بی گناه مانند سباستین خان به اشتباه به عنوان تهدید پرچم گذاری شده اند ، و باعث می شود سفر با بررسی های امنیتی اضافی و پرسش های تهاجمی بسیار استرس آورتر از حد معمول باشد.

خان که از تغییر در سایر والدین در یک گروه بدون پرواز لیست کودکان حمایت می کرد ، گفت: “ما به دلیل سن بسیار کم سباستین خوشبخت تر شده ایم.”

“برای ما ، آنچه به نظر می رسید این بود که ما هرگز قادر به بررسی پروازهای خود با روش های عادی نیستیم ، ما همیشه باید خیلی زود در اتاق چک حضور پیدا کنیم و بدون اینکه برای ما آشکار شود ، یک تماس تلفنی با یک نوع جدی از اعضای امنیتی انجام می شود [have to give the] خوب که سباستین اجازه ورود به پرواز را داشت. “

وی گفت: “ما خانواده های دیگری را نیز ملاقات كردیم كه دارای فرزندان بزرگتر و مردان جوانی بودند كه به همین دلیل بازداشت و تحت درمان با روشهای كمتر از حد قابل قبول قرار گرفتند و این امر برای آنها منجر به ایجاد لكه زیادی شد.”

خان امیدوار است که سیستم جبران خسارت سفر وی و دیگر خانواده های دارای کودک در این لیست را آسان کند.

“ما فعلاً به جایی پرواز نمی کنیم و نه برای آینده ای قابل پیش بینی ، اما اعتقاد داریم که وقتی این پرواز را انجام دهیم ، می توانیم با سباستین پرواز عادی داشته باشیم بدون اینکه در رویکرد خود تغییری ایجاد کنیم.”

طبق دولت فدرال ، درخواست آنلاین شماره مسافرتی کانادا طی دو هفته آینده ارائه می شود.

بعد از ظهر رانندگی8:22پدر لندن امیدوار است که تغییرات فدرال بتواند مسائل مربوط به “لیست پرواز ممنوع” کانادا را حل کند

یک مرد لندنی بدون ترس از بازجویی و بازداشت پسر خردسالش توسط مقامات ، منتظر سفر دوباره است. ضمیر خان واکنش خود را نسبت به تغییرات جدیدی که بر کسانی که نام آنها در لیست به اصطلاح “پرواز ممنوع” کانادا است مانند پسر شش ساله اش تأثیر بگذارد. 8:22