خرید تجهیزات ورزشی در اصفهان – تسمه انواع دوچرخه ثابت

خبر

همچنین اگر به دنبال قابلیتهای بیشتری هستید، میتوانید در زیرعنوان بعدی سایر مشخصات و امکانات جانبی کاربردی و ارزشمند برای دوچرخههای ثابت را مطالعه نمایید. و همچنین افرادی که از مشکلات کمر و پشت رنج می برند، توصیه می شود. بسیاری از افراد متوجه می شوند که پدال زدن با دوچرخه پشتی دار بسیار راحت است، به ویژه برای کسانی که دچار درد کمر هستند و می خواهند تمرین هایی با شدت پایین را انجام دهند. اگر شما تنها خواهان انجام ورزش های معمولی و مرتب میباشید و تمایل دارید در منزلتان حین ورزش به تماشای تلویزیون و یا خواندن کتاب بپردازید، خرید دوچرخه ثابت نشسته و یا نشسته پشتی دار پیشنهاد میشود، اما اگر میخواهید شرایط واقعی دوچرخه سواری را تجربه کنید و به تمرین های سخت تر بپردازید و قیمت دوچرخه ثابت برای شما در اولویت نیست، استفاده از دوچرخه ثابت اسپینینگ میتواند به شما تجربه های لذت بخش تر و خوشایندتری را بدهد. دوچرخهسواری استفاده از دوچرخه برای حمل و نقل، تفریح، تمرینات ورزشی یا ورزش بهطور مستقل است. نوع عملکرد دستگاه باید به نحوی باشد که امکان تمرینات حرفه ای با آن فراهم باشد. عملکرد دوچرخه های ثابت نشسته، بیشتر شبیه به دوچرخه های معمولی است.

تمرین با دوچرخه ثابت علاوه بر کاهش وزن و از بین بردن چربی اضافی بدن به خصوص در نواحی شکم , پهلو و باسن , خرید دوچرخه ثابت پروتئوس تاثیر به سزایی در کاهش فشار خون و بهبود عملکرد سیستم قلب – عروق بسیار موثر است. دوچرخه ثابت الکترومگنتی: مقاومت دستگاه یا همان شل و سفت شدن رکاب در این مدل به وسیله الکتریکی تغییر می کند و شما می توانید با فشار دادن یک دکمه به صورت خیلی ساده رکاب را شل یا سفت کنید همچنین تغییرات را می توانید درون مانیتور مشاهده کنید. بسیاری از دوچرخههای جاده ای، در کنار دوچرخههای کوهستان، شامل پدالهای بدون گیره با کفشهای ویژه ضمیمه هستند، که از طریق یک گوه، دوچرخهسواران را قادر میسازند تا پدالها را همزمان که فشار میدهد بطرف خود بکشد. نمایشگر دوچرخه، سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرفی، و تعداد ضربان قلب (دارای کمربند ضربان قلب وایرلس)، توان مصرفی (Watt) و دور بر دقیقه را نشان میدهد. فروشگاه هایپرجیم با توجه به رواج خرید آنلاین و نیز سهولت در روند خرید ، فروشگاه اینترنتی دوچرخه ثابت خانگی پشتی دار را در سایت هایپرجیم راه اندازی نموده است.

دوچرخه ثابت پشتی دار EMHFitness 6300 دستگاه با کیفیت ساخت خوب بوده، این دوچرخه ثابت مبله دارای 120 کیلوگرم تحمل وزن بوده و برای استفاده خانگی مناسب است، همچنین دارای صندلی راحت و قابل تنظیم به صورت افقی بوده، دوچرخه دارای سیستم مگنتی با 8 درجه سختی میباشد و صفحه نمایش آن پارامتر های تمرینی را نشان میدهد. همچنین این محصول دارای استانداردهای CE/ROHS/EN957 است. این محصول دارای سیستم الکترومگنتی است که به کاربر اجازه میدهد که میزان شل یا سفت بودن دوچرخه را در 16 مرحله سختی مختلف از روی مانیتور تنظیم کند. دوچرخه ثابت به انواع مختلف دوچرخه نشسته، دوچرخه نشسته پشتی دار و دوچرخه اسپنینگ تقسیم بندی میشنود. فروشگاه کورش اسپرت، بهترین فروشگاه در زمینه فروش انواع دوچرخه ثابت می باشد. این فروشگاه در سراسر ایران نمایندگی فروش دارد. فروش دوچرخه ثابت خانگی در سایت هایپرجیم حتی میتواند بر اساس قیمت باشد و اگر قیمت خاصی مورد نظر شما است، گزینه گرانترین یا ارزانترین را برای نمایش آنها انتخاب کنید.

ضمن این که با خرید دوچرخه ثابت خانگی، علاوه بر شما بقیه اعضای خانواده تان نیز میتوانند هر موقع بخواهند با این وسیله ورزش کنند و به طور کلی نشاط و سلامت جسمی کل اعضای خانواده بالاتر رود. این دوچرخه ثابت حمل و نقل را برای کاربران خود آسان تر می کند و کاربر به راحتی میتواند در هر مکانی که اراده کند، از این وسیله استفاده کرده و ورزش خود را انجام دهد. حمل و نقل دستگاه مورد نظر نیز مورد مهمی است. با نصب قفسه دوچرخه در جلوی اتوبوس، سازمانهای حمل و نقل بهطور قابل توجهی میتوانند پوشش مناطق خدمت خود را افزایش دهند. امکانات راحتی همچون فن خنک کننده، سیستم صوتی، نگهدارنده بطری آب و لوازم شخصی همچون گوشی و تبلت نیز میتوانند لذت ورزش با دوچرخه ثابت در خانه را به طور قابل ملاحظهای افزایش دهند. دوچرخه های اسپینینگ یکی از بهترین انواع دوچرخه برای ورزش شدید و کالری سوزی محسوب می شوند. ورزش با انواع دستگاههای ورزشی هوازی، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. دوچرخه اسپینینگ دارای ویژگی های منحصر به فرد برای انجام انواع تمرین با شدت بالا، متوسط و پایین می باشد. پدال این نوع دوچرخه ها در جلوی زین قرار دارد که باعث می شود تمرین های قدرتی با شدت بالا را محدود کند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید لوازم یدکی دوچرخه ثابت.