خرید دریم کچر چگونه است ؟

خبر

خرید دریم کچر و کابوس گیر ها

شما چه به خرید دریم کچر برای خوابی بدون کابوس اعتقاد داشته باشید چه نداشته باشید ، به هر حال می توانید آن ها را تهیه کنید و سفارش دهید . دلیل این حرف هم این است که کابوس گیر ها عموما برای تزئین و یا بدلیجات استفاده میشوند تا برای خواب آسوده ! . برای اثبات این نظریه کافیست به فروشنده های خرید دریم کچر مراجعه کنید و از آن ها راجع به مشتریانی که میخرند سوال کنید . بیشتر این فروشنده ها به شما می گویند که خیلی از مشتریان ما هیچ اطلاعی راجع به فلسفه آن و اعتقادات سرخ پوستان ندارند . و گاهی بجای خرید دریم کچر گردنبند آن ها را درست می کنند و گاهی برای آویز دیواری . البته سرخ پوستان اینگونه نبودند . و بالای محل خواب کودکان و نوزادان تازه متولد شده همیشه از خرید دریم کچر استفاده می کردند .

خرید دریم کچر و کابوس گیر
خریداران دریم کچر ها را از کجا می خرند ؟

فلسفه وجودی کابوس گیر و خرید دریم کچر به سالیان قبل از میلاد مسیح باز می گردد . همانطور که میدانید بومیان قاره آمریکا که به آنان سرخ پوست نیز می گویند دارای اعتقادات عجیبی بودند . مثلا آن ها به خرافات و کابوس های شبانه بسیار معتقد بودند . اما راه حل ساده و غیر معقولی برای برطرف کردن آن ارائه می دادند . و آن چیزی نبود جز خرید دریم کچر ! برخی نیز احتیاط بیشتری در این زمینه می کردند و خود آن را می ساختند . بعد از مدتی که فهمیدند مشتریان بی شماری برای دریم کچر ها وجود دارد ، تصمیم گرفتند که آن ها را بفروش برسانند .در این روز ها نیز این فرهنگ ادامه پیدا کرده است . به طوری که لکسی گیفت به لینک فروشنده بزرگی از انواع گوناگون خرید دریم کچر شده است . و برای اطمینان خاطر مشتریانش ، تمامی کابوس گیر ها را به قیمت ارزان و عمده می فروشد . گاهی تخفیف های خوبی روی کابوس گیر ها میگذارد و گاهی نیز به قیمت بالا آن ها را می فروشد .

دریم کچر ها را چگونه می سازند ؟

دریم کچرها را در گارگاه های کوچک بافندگی و مهیا کردن خرید دریم کچر اقدام به ساخت می کنند . آن ها نخ ها و کلاف ها را به صورت عمده از بازار می خرند . و سپس آن ها را دور حلقه ای از جنس چوب می بافند . در مرکز حله نیز کلاف هایی از نخ ها را به دور هم تنیده می کنند تا به شکل یک تار عنکبوت درست شود . برخی ها کابوس گیر ها را به وسیله دانه های مروارید و یا پلاستیکی زیبا می کنند . و سپس در فروشگاه های سطح شهر و بازار به فروش و خرید دریم کچر می رسانند . البته نوع دیگری از تولید و خرید دریم کچر نیز وجود دارد که در آن مشتری طرح دلخواه را به بافنده داده و پس از چند روز محصول خود را با همان شکل و شمایلی که خواسته است دریافت می کند .