خطر! میزبان الکس تربک در 80 سالگی درگذشت

خبر

الکس تربک ، پخش کننده سابق CBC که در نهایت میزبان نمایش مسابقه محبوب ایالات متحده بود خطر! این نمایش که روز یکشنبه اعلام شد ، برای بیش از سه دهه در 80 سالگی درگذشت.

در مارس 2019 ، تربك در يك پيام تصويري اعلام كرد كه وي به سرطان لوزالمعده در مرحله 4 مبتلا شده است و قول داد كه “آمار كم بقا براي اين بيماري را پشت سر بگذارد”.

تربیک فرار می کند خطر! این نمایش در 10 سپتامبر سال 1984 آغاز شد. این نمایش مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گرفت و در دهه 1990 موفق به کسب شش جایزه روزانه Emmy شد.

Emmy در مجموع با 16 جایزه از این نمایش استقبال کرده است و تربک نیز شش بار برنده جایزه Emmy برای بازی برجسته نمایش شو شده است.

تربك سال گذشته در حالی كه چند هفته از درمان او گذشته بود ، به رزماری بارتون از CBC گفت كه از آرزوهای خوب طرفداران و بینندگان دلش گرفته است. وی گفت که حفظ یک نگرش مثبت تنها گزینه است.

وی گفت: “شما یک انتخاب دارید: می توانید بدبین باشید یا می توانید خوش بین باشید.” “خوش بین بودن بسیار بهتر است.”

تماشا کنید | تربک در مورد تشخیص سرطان بحث می کند ملی:

الکس تربک ، مجری مسابقه محبوب امریکا Jeopardy! این نمایش که روز یکشنبه اعلام شد ، برای بیش از سه دهه در 80 سالگی درگذشت. 3:31

تربیك بیش از یك دهه در CBC گذراند و در اوتاوا در سال 1960 این كار را آغاز كرد. وی سپس به تورنتو رفت و میزبان جوانان گرا بود. موسیقی هاپ و بردار و انتخاب کن، از جمله نمایش های دیگر.

تربک یک بار به دیوید لترمن ، مجری برنامه گفتگوی شو گفت که میزبان نمایش مسابقه دبیرستان است رسیدن به بالا “آموزش خوب برای خطر! زیرا مردم باید درخشان باشند. ”

تربك هر قسمت را نگه داشت خطر! در حال حرکت به روش نامعلوم و نامطلوب علامت تجاری وی است. او به نوبه خود به آرامی گوشزد می کرد ، شیطنت می کرد یا تند و تیز بود. خارج از هوا ، او می تواند در مورد مزایای این برنامه برای بینندگان ابراز نظر کند ، و اصرار داشت که این برنامه به عنوان نمایش مسابقه شناخته شود ، نه یک نمایش بازی.

او در سال 2012 جایزه معتبر Peabody را دریافت کرد ، در سال 2018 به عنوان افسر سفارش کانادا منصوب شد و در پیاده روی مشاهیر در تورنتو و هالیوود ستاره دریافت کرد.

تربك يك بار با اشاره به فعاليت اوليه اش در پخش گفت: “من دقيقاً از شانس و علاقه خود در شوبيز كم نبودم.” “اما هیچ سوالی در این مورد وجود ندارد: خطر! واقعاً باعث شده است که من در معرض دید میلیون ها نفر بیشتر از آنچه قبلاً بود ، داشته باشم. “

جیب تمام معاملات CBC

جورج الكساندر تربك در 22 ژوئیه 1940 متولد شد ، بزرگترین فرزند از دو فرزند مهاجر در اوكراين و همسر فرانسوی-كانادایی او بود.

تربیک از پدرش ، جورج ، به عنوان مردی یاد می کرد که نگذاشته بود کمبود تحصیلات رسمی و انگلیسی شکسته او را عقب نگه دارد و گفت که آنها با هم رابطه نزدیک دارند.

الکس تربک در سال 1964 در مجموعه ای از اولین مواجهه خود با مخاطبان تلویزیون ملی در کانادا ، موسیقی هاپ سی بی سی به نمایش درآمد. (مجموعه عکسهای ثابت CBC / باری ویلسون)

مادرش ، لوسیل ، گفت كه در دوران كودكی ، تربك “خیلی از خود را حفظ می كرد. او روی پله ها می نشست و بازی بچه های دیگر را می دید.”

تربک درخشان به نظر می رسید ، اما اعتراف کرد که او گاهی اوقات در نوجوانی کلاس را قطع می کند. وی در سال 1961 با مدرک فلسفه از دانشگاه اتاوا فارغ التحصیل شد ، اما در آن زمان یک سال در مسیر حرفه ای خود بود.

او به عنوان گوینده امداد در CBC پذیرفته شده بود و گزارش می داد که برای کار در استودیوهای رادیویی پخش کننده در هتل Chateau Laurier اتاوا گزارش می دهد. مشخصات ملی وی به زودی به عنوان مجری برنامه تلویزیونی ارتقا یافت موسیقی هاپ، سهم سی بی سی در ژانر رو به رشد که هدف آن نوجوانان است.

در بررسی 1963 از موسیقی هاپ، یک منتقد در Ottawa Citizen اظهار داشت که بنظر می رسد که تربیک با ژاکت کش باف پشمی “همه چیز را متلاطم می کند اما حضور طبیعی او حاصل می شود بنابراین هر پدر و مادری که تماشا می کند می تواند احساس کند که آینده جهان چندان تلخ نیست.”

ورود به بازار آمریکا

Trebek دو زبانه سرانجام به تورنتو نقل مکان کرد ، جایی که CBC به او مجموعه ای از فرصت های میزبانی را ارائه داد. این لیست شامل نمایش های رادیویی بود فانتزی مرد جوان (یک سریال مبتنی بر موسیقی) و بیرون / داخل (که بیشتر به طراحی و معماری متمرکز بود) ، سی بی سی اسپورت برای کرلینگ و بازی های مشترک المنافع و همچنین رویدادهای خاص مانند Dominion Day و Miss Teen Canada پخش می شود.

او مانند اکثر شخصیت های موجود در هوا ، سهم خود را از مطبوعات گرفت.

“تجربه تربک از بازیگری به عنوان میزبان است دریاچه قو به مسابقات اسب دوانی مخالفان وی معمولاً می گویند که او به همان اندازه درمورد همه آنها جلیقه دارد “،” گلوب و مایل در 1972 نوشتند.

من نمی خواهم این کار را تمام زندگی ام انجام دهم. جهنم ، من حتی نمایش های بازی را تماشا نمی کنم.– تربک ، اوایل دهه 1970

تربك تصميم گرفت سال 1973 “سال شلوغي” باشد و از CBC براي سفر به هاليوود براي بازرسي ها مرخصي گرفت. او در نمایش بازی جدید مسیر داخلی را داشت جادوگر شانس، ساخته شده توسط دوست و همکار کانادایی ، آلن تیک ، سپس یک بازیگر / تهیه کننده تازه کار.

در یک بررسی ، یک منتقد آمریکایی تعجب کرد که تربک “اولین مجری برنامه بزرگ مسابقه است که موهای خود را نیمه بلند و بوته ای – و سبیل می پوشد”.

تربک از این فرصت سپاسگزار بود ، اما در آن زمان به خبرنگاری گفت: “من نمی خواهم این کار را تمام زندگی ام انجام دهم. جهنم ، من حتی نمایش های بازی را تماشا نمی کنم.”

تربک ، که در سال 1971 دیده شد ، در پایان کار CBC سبیل خود را رشد داد ، نگاهی که نزدیک به سه دهه حفظ می کرد. (Paul Smith / CBC Still Photo Collection)

جادوگر شانس فقط یک فصل به طول انجامید ، اما تربک در دهه های بعدی در نمایش های بازی مانند این تقاضا داشت غلتک های بالا، دو جرات، سوال 128000 دلاری و تله.

او به سی بی سی گفت: “در دو نوبت ، من در یک جایگاه مشابه با یک نمایش متفاوت جای خودم را گرفتم.” س نمایش رادیویی در سال 2008.

ریخته گری عالی ، زمان بندی مناسب

تربك در اوایل دهه 1980 ، وقتی پدرش درگذشت و اولین ازدواجش با الین كالی به پایان رسید ، وصله سختی را پشت سر گذاشت. او دهه ها بعد اعتراف کرد که در نتیجه ، در افسردگی که “حدود یک سال یا بیشتر” طول کشید ، در مصرف شراب و فست فود زیاده روی کرد.

وقتی مرو گریفین از حضور در تلویزیون خواستار راه اندازی مجدد یک مسابقه قدیمی مسابقه به نام خطر!

گریفین ، که در سال 2007 درگذشت ، گفت: “این انتخاب عالی بود.” او نوعی نگاه استادی در مورد او دارد ، بسیار فرمانده است.

خطر! این برنامه روز یکشنبه اعلام کرد ، الکس تربک ، مجری برنامه ، که در چهل و ششمین دوره جوایز Daytime Emmy در پاسادنا ، کالیفرنیا ارائه می شود ، درگذشت. او 80 ساله بود. (Chris Pizzello / Invision / AP)

جدید خطر! ماهیت اجرای اول این سریال را در دهه 1960 حفظ کرد ، اما چند تغییر کوچک به آن اضافه کرد – سرنخ های سودآورتر و یک جواب کامل باید قبل از شروع مسابقه خوانده شود. این باعث شد که یک تجربه ریتمیک و مشارکتی برای بیننده تلویزیون داشته باشد .

خطر! بیش از یک دهه نمایش مسابقه شماره 1 در ایالات متحده بود و هر هفته. به زودی بخشی از قلمرو فرهنگی بود و طرح های تقلیدی را الهام بخش می کرد شنبه شب زنده و این ساعت 22 دقیقه دارد و به عنوان یک وسیله طرح در اتاق نشیمن دهه 80 خدمت می کند به سلامتی و فیلم مرد بارانی.

شوکر سبیل

تربیک در دهه 1980 در صفحات مجله People مورد شایعات شایعاتی قرار می گرفت که ادعا می کرد او با Stefanie Powers بازیگر زن و ملاقات شایعات با Rona Barrett دیدار داشته است.

وی در مهمانی با همسر دوم خود ژان کوریوان آشنا شد. او از اختلاف سنی 26 ساله خود آگاه بود ، اما بعدا گفت ، “چیزی وجود دارد که فقط مرا به سمت خود می کشاند” ، خصوصاً حس شوخ طبعی او. این زوج در سال 1990 ازدواج کردند و طی چند سال از یک پسر ، پاتریک و یک دختر ، امیلی استقبال کردند.

کوریوان گفت: “من فکر می کنم مدت ها انتظار برای بچه دار شدن الکس هدیه ای برای زندگی او بود.” “فکر نمی کنم او هرگز انتظار داشته باشد 50 ساله شود و یک پسر تازه متولد شود.”

تربک در ژوئن 2011 در مراسم Daytime Emmy Awards در لاس وگاس همراه با ، از چپ به راست ، پسر پاتریک ، خندوانه نیکی و امیلی و همسر ژان نشان داده می شود. (دیوید بکر / گتی ایماژ)

در همین حال، خطر! رول کردن تربک در سال 1997 بینندگان را شوکه کرد که بطور تکان دهنده سبیل خود را تراشیدند. در همان سال ، او سوئیچ روز Fools Day آوریل را با پت ساجاک ، مجری برنامه دیگری که توسط گریفین ساخته شده بود ، کشید ، چرخ روزگار.

این دو نمایش باعث ایجاد یک مشت قدرتمند و متضاد در اتحادیه می شود و به طور منظم بیش از 30 میلیون بیننده را در اوج خود جذب می کند. در طول سال ها، خطر! تولید کنندگان با نسخه های ویژه دانش آموزان ، بزرگسالان ، افراد مشهور و مسابقات قهرمانان برندگان گذشته ، همه چیز را تازه نگه می داشتند.

خطر! مجبور شد برخی از نمایش های مسابقه را به کانون توجه پیشنهادات نخست وقت مانند چه کسی می خواهد میلیونر شود؟ و ضعیف ترین لینک، که در آغاز قرن محبوب شد.

تربك در مقايسه با ايستادن خاطر نشان كرد كه خطر! شبانه روز در اتحادیه بود او همچنین در برخی از سرگرم کردن میلیونرسوالات سافت بال.

وی به نیویورک تایمز گفت: “ما راحت هستیم ، مانند یک جفت کفش قدیمی ، با چلپ چلوپ نمی آییم.”

تربك فرصت های پخش دیگری را در صورت امكان از جمله نمایش های بازی های دیگر ، پخش تلویزیونی جوایز ورزشی ، میزبانی از National Spelling Bee ایالات متحده و حتی تعدیل یك بحث مربوط به فرمانداری پنسیلوانیا به دست آورد.

“من یک میزبان مسابقه نمایش بسیار خوبی هستم”

دور از مجموعه ، تربکس صاحب یک مزرعه اصیل بود ، و وی به عنوان یک بازسازی کننده و کارگر مشروب فروشی در خانه شناخته می شد. او وقت خود را به چندین هدف خیرخواهانه ، از جمله همکاری چند دهه ای با World Vision اهدا کرد.

تربیک حتی در حدود 70 سالگی ، 46 بار در سال وانت بار با وانت وانت خود را برای فیلمبرداری به محل استودیو می برد ، جایی که تهیه کنندگان هر روز 5 قسمت را در آنجا فیلمبرداری می کنند.

WATCH l یکی از آخرین حضورهای عمومی تربک:

مجری خطر ، الکس تربک در مورد تشخیص سرطان خود صحبت می کند ، چرا او هرگز بیمار را به کار دعوت نمی کند و صدای خوش بینانه ای برای سایر بیماران سرطانی است. ساعت 11:00

چند ساعت پس از صرف آشنایی با سرنخ ها و تلفظ ها و یک جلسه تولید ، تربک تغییر شکل می داد و شلوار جین و تی شرت را برای یک لباس کاملاً آراسته ، معمولاً آرمانی ، دور می کرد.

پس از مداحی با مخاطبان استودیو – زمانی که تربک شخصیت کامل خود را به نمایش می گذارد ، به گفته Jeopardy! قهرمان کن جنینگز – پخش فیلم های نمایشی آغاز شد.

تربک مانند یک ورزشکار حرفه ای که دارای رگه هایی از آهن آهنین است ، افتخار می کرد که برنامه تولید هرگز به تغییر جدی احتیاج ندارد – حتی در میان مشکلات سلامتی در سالهای بعد ، از جمله جراحی مغز برای لخته شدن خون ، بیماری قلبی ، حتی آسیب به آشیل ( که پس از تعقیب یک سارق احتمالی متحمل شد).

تنها امتیاز وی پس از تشخیص سرطان در سال 2019 کلاه گیس بود.

تربك خاطرات را منتشر كرد پاسخ این است: تأملاتی در مورد زندگی من اوایل امسال

تربک یک بار در مورد کاندیداتوری در دفتر و تلاش برای بازیگری بسیار فکر کرده بود ، اما بهتر فکر می کرد.

“من حدس می زنم که در بعضی از مواقع فراتر از مصالحه می روید و فقط می گویید ،” سلام ، من یک مجری برنامه مسابقه هستم. من یک مجری برنامه مسابقه ای بسیار خوبی هستم. و اوقات خوبی را برای انجام این کار دارم! “