دانشگاه Science North و Laurentian میزبان جلسه اطلاعات واکسن COVID-19 است

خبر

Science North قصد دارد افسانه های مربوط به COVID-19 و به ویژه واکسن جدیدی را که قرار است هفته آینده وارد کانادا شود ، از بین ببرد.

این مرکز علمی در سودبری اخیراً جلسات اطلاعاتی با هدف استفاده از علم برای از بین بردن اطلاعات غلط پیرامون ویروس کرونا برگزار کرده است.

امی هنسون ، دانشمند ستادی در Science North ، می گوید جلسه چهارشنبه به بسیاری از سوالات مردم در مورد واکسن و راه پیشرفت از طریق بیماری همه گیر پاسخ خواهد داد.

هنسون گفت: “من فکر می کنم سوالات زیادی در مورد نحوه کار واکسن ها ، نحوه ساخت آنها ، ساخت آنها ، محل تولید ، ساخت آنها وجود دارد.”

وی گفت: “اطلاعات غلط زیادی در مورد ایمنی و اینکه آیا واکسن ها می توانند بیماری های خاصی ایجاد کنند یا نه وجود دارد.”

بخشی از جلسه اطلاعات فرایندی را شامل می شود که در آن آزمایشات بالینی برای تأیید واکسن انجام می شود.

هنسون گفت: “ما در مورد آن صحبت خواهیم كرد ، می دانید آیا نگرانی های ایمنی وجود دارد؟ آیا ما در این روند آزمایشی عجله می كنیم زیرا اطلاعات غلط زیادی درباره این جنبه ها وجود دارد.”

سخنرانان مهمان همچنین متخصصانی مانند آلن سیمارد ، دانشکده پزشکی شمال انتاریو ، که دانشیار علوم پزشکی و دانشگاه لورنتیان و فاروخ جابین ، استاد کمکی در گروه شیمی و بیوشیمی هستند ، خواهند بود.

هنسون گفت: “وقت آن است که به همه اکنون دانش واقعی و تحقیق واقعی در مورد واکسن ها را بدهیم.”

جلسه انگلیسی ساعت 9 صبح روز چهارشنبه آغاز می شود ، در حالی که جلسه فرانسوی برای ساعت 13 بعدازظهر برنامه ریزی شده است. هنسون خاطرنشان می کند که ضبط ها پس از آن در وب سایت Science North در دسترس خواهد بود.

داستان های بیشتر از CBC سودبری