دبیرستان لندن پس از 2 تست مثبت برای COVID-19 بسته می شود

خبر

حدود 265 کارمند و دانش آموز در یک دبیرستان خصوصی در لندن ، انت. پس از مثبت بودن آزمایش دو عضو جامعه مدرسه برای COVID-19 ، برای یادگیری آنلاین به خانه فرستاده شده اند.

تیم بنتوم ، مدیر ارشد مسیحی لندن ، گفت که اواخر روز دوشنبه توسط واحد بهداشتی میدلکس-لندن به آنها در مورد یک مورد مثبت در ساختمان اطلاع داده شد.

وی گفت: “ما تصمیم گرفته ایم كه تمام یادگیری های خود را به صورت آنلاین انجام دهیم ، اساساً فقط به دلیل احتیاط فراوان برای دانش آموزان و جامعه مدرسه ای است.”

وی گفت ، آنها شروع به برقراری ارتباط با كارمندان و والدین در همان روز كرده اند و از روز چهارشنبه روز سه شنبه را می گذرانند تا “همه چیز را آنلاین كنند”.

بنتوم گفت که تیم رهبری مدرسه در عوض ارسال یک گروه کوهستانی را در نظر گرفتند ، اما منطقی نیست که آنها تمام مکانهایی را که افراد در آنجا بوده اند در نظر بگیرند و ممکن است “یک تکه عادلانه از دانش آموزان ما” نشان داده شود.

بنتوم گفت: “جامعه ما واقعاً خارق العاده بوده است ، آنها از نظر حمايت از اين تصميم درست پشت سر ما بوده اند.”

وی گفت ، این طرح این است که همه در 4 ژانویه به کلاسهای حضوری مراجعه کنند.

در هفته گذشته ، 23 مورد از COVID-19 در مدارس منطقه لندن گزارش شده است. به استثنای High Christian Christian London ، تمام مدارس دیگر باز هستند و اتوبوس ها به کار خود ادامه می دهند.