در برنامه بازدید تحت نظارت Merrymount، خانواده‌ها با زمان کمتری در کنار هم منتظر می‌مانند

خبر

خانواده هایی که نیاز به بازدیدهای نظارتی بین فرزندان و والدین دارند، مدت بیشتری منتظر زمان با هم هستند زیرا بزرگترین مرکز بحران منطقه از طریق مسائل مربوط به کارکنان و فضای باقیمانده از همه گیری همه گیر کار می کند.

علاوه بر این، زمانی که خانواده ها اجازه دارند با هم در مکان لندن بگذرانند از دو ساعت به یک ساعت در هر بازدید کاهش یافته است.

یک روانشناس برجسته کودک می گوید، این ترکیبی است که می تواند تأثیر مخربی بر کودکان و والدینی که قبلاً از طریق تجربیات آسیب زا زندگی می کنند داشته باشد.

آلن لشید، روانشناس رشدی در لندن و محقق در زمینه سلامت روان کودکان، گفت: «این یک برنامه واقعاً حیاتی در جامعه ما است و دارای سابقه طولانی در ارائه خدمات واقعاً باورنکردنی است.

لیست انتظار برای برنامه دسترسی تحت نظارت Merrymount چندین ماه برای اولین بازدید حضوری است. هر دو والدین باید ابتدا مدارک خود را برای یک دوره یک ماهه ارسال کنند.

پل هاوارث، مدیر اجرایی Merrymount گفت: «ما تعداد زیادی از خانواده‌ها داریم که به خدمات ما نیاز دارند، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا به آنها برسیم.

ما کمبود کارکنان را به دلیل کووید تجربه کرده‌ایم که تأثیر منفی بر زمان‌بندی ما برای وارد کردن مهمانی‌ها به برنامه داشته است.»

تاثیر بر رشد کودک

برنامه دسترسی تحت نظارت برای کودکانی است که در شرایط طلاق یا جدایی بسیار مشاجره‌آمیز قرار دارند و به آن‌ها اجازه می‌دهد والدین غیرحضوری را در محیطی بی‌طرف و امن ببینند. ملاقات می تواند توسط دادگاه اجباری شود یا والدین می توانند خود مراجعه کنند. هاوارث گفت که لندن، بزرگترین مکان از سه مکان مری‌مونت، می‌تواند حداکثر 25 خانواده را در یک زمان در خود جای دهد.

این تنها برنامه با بودجه عمومی در نوع خود در منطقه است.

لشید گفت: «در مواردی که به والدین غیر حضانت اعتمادی وجود ندارد یا اگر سابقه بدرفتاری وجود داشته باشد، اما کودکان همچنان باید با آن والدین رابطه داشته باشند، Merrymount مکان امنی را برای آن بچه‌ها فراهم می‌کند.»

“آنها می توانند این رابطه را با والدین غیرمراقبتی تحت نظارت کارکنان آموزش دیده ادامه دهند. برخی از این موقعیت ها می توانند بسیار پرتنش باشند و Merrymount منابعی برای کمک به آن کودکان پس از ملاقات دارد، به عنوان مثال، این تجربه تا حد امکان مثبت است.”

او افزود که تأخیر در ملاقات با والدین غیر حضانت، یا دیدن آنها فقط برای یک ساعت، می تواند برای پیوندهایی که کودک می تواند ایجاد کند مضر باشد.

لشید گفت: “از نظر آنچه ما در مورد رشد کودک می دانیم، دوره های حساس دلبستگی وجود دارد که کودکان باید به آن ارائه دهنده مراقبت های اولیه دسترسی داشته باشند تا نوعی دلبستگی ایمن را تضمین کنند.”

“هر چه مدت زمان بیشتری به تعویق بیفتد یا زمان بیشتری بین ملاقات ها بگذرد یا ملاقات ها کوتاه باشد – این می تواند تأثیر واقعی بر توانایی کودک در احساس راحتی یا تعامل با آن والدین به روشی عادی داشته باشد. مواردی که دسترسی متناوب است، معمولاً هر دو هفته یا ماهانه، بنابراین می تواند برای آن کودک بسیار آسیب زا باشد.”

کارکنان بیشتری استخدام شدند

او اضافه می کند که Merrymount اخیراً کارکنان جدیدی استخدام کرده است که باید به کاهش زمان انتظار والدین کمک کند. هاوارث گفت، اما این نرخ اشغال در داخل تأسیسات است که توسط استان اجباری شده و دستورالعمل‌های همه‌گیر اطلاع‌رسانی می‌کند، همچنان یک مسئله است.

قبل از همه‌گیری، مرکز لندن می‌توانست همزمان پنج خانواده را در یک اتاق در خود جای دهد، اما هاوارث گفت در حال حاضر تنها سه خانواده با هم اجازه ورود دارند.

وضعیت مشابهی در محل وودستاک است که در آن سه خانواده، به جای چهار خانواده معمولی، می توانند با هم دیدار کنند.

“من می خواهم واضح بگویم که حتی زمانی که نمی توانیم بازدیدهای حضوری ارائه دهیم، به شرکت کنندگان پیشنهاد داده ایم از مکان جایگزین خود استفاده کنند. اگر فضایی در لندن وجود ندارد، ما به آنها آکسفورد یا سنت توماس را پیشنهاد می کنیم. ما همچنین خدمات مجازی ارائه می دهیم. هاوارث گفت که تا زمانی که یک مکان فیزیکی باز شود می توانند از آن استفاده کنند.

در مصاحبه ای در CBC صبح لندن روز جمعه، هاوارث گفت که استان اوایل این ماه دستورالعمل‌های همه‌گیری جدیدی را صادر کرد که کارکنان Merrymount در حال حاضر در حال بررسی هستند. او گفت امیدوار است که این امر منجر به باز شدن فضای بیشتری برای کمک به کاهش عقب ماندگی شود.

برای جزئیات بیشتر اینجا گوش کنید:

صبح لندن6:53چالش‌های مرکز بحران حمایت از خانواده به معنای ملاقات کوتاه‌تر خانواده است

برای والدینی که حضانت فرزندان خود را از دست داده اند، ملاقات های تحت نظارت می تواند تنها راه ملاقات رو در رو با فرزندشان باشد. مرکز پشتیبانی و بحران خانواده Merrymount این خدمات را در منطقه ارائه می دهد. پل هاوارث، مدیر اجرایی Marymount به لندن صبح می‌گوید که چگونه محدودیت‌های اخیر باعث می‌شود تا زمان ملاقات خانواده را کوتاه کنند.