در حالیکه هشدارهای محیط زیست کانادا نسبت به آسیب رساندن به باد ، در لندن از قطع برق گزارش شده است

خبر

هشدار باد برای لندن و بیشتر جنوب غربی انتاریو وجود دارد ، با محیط زیست کانادا انتظار یکشنبه و یک شب وزش باد خسارت آور است.

آژانس هواشناسی اعلام کرد ، پیش بینی می شود که یک سیستم فشار کم در شمال شرقی انتاریو ردیابی کند و در ساعات بعد از ظهر وزش باد بین 90 تا 110 کیلومتر در ساعت ایجاد کند.

محيط زيست کانادا اظهار داشت: قطع برق و آسيب رساندن به ساختمان امكان پذير است و ممكن است وزش باد اجسام سست را پرتاب كند يا شاخه هاي درخت را بشكند.

قطعی برق

طبق نقشه قطع برق لندن هیدرو ، یکشنبه بعد از ظهر تعداد انگشت شماری قطعی برق صورت گرفت.

کمتر از 50 مشتری تحت تأثیر خاموشی در جاده لانگ وودز ، غرب جاده سرهنگ تالبوت قرار دارند. همچنین در مناطق Wellington Road South و Exeter Road ، Wonderland Road North و Sarnia Road و در امتداد Road Western در نزدیکی دانشگاه Western ، خاموشی هایی گزارش شده است که برطرف شده است.

هشدار سیل در بندر استنلی

محیط کانادا اعلام کرد که شدیدترین وزش باد در سواحل دریاچه شرقی اری و دریاچه شرقی انتاریو پیش بینی می شود.

سازمان حفاظت از نهر کتل هشدار سیلاب را برای دریاچه اری صادر کرده است.

در بیانیه رسانه ای آمده است: “نگرانی اصلی پورت استنلی است.” “فعالیت طغیان موج می تواند مناطق کم ساحل و سواحل بندر استنلی را تحت تأثیر قرار دهد و همچنین می توان انتظار سیلاب مزاحم در مناطق کم ارتفاع مجاور کتل کریک در بندر را داشت.”

محیط کانادا به مردم هشدار می دهد که بادهای آسیب رسان می توانند درختان را سرنگون کنند ، مانند این مورد بین بندر استنلی و بندر بروس. (جیسون اونی / توییتر)

سازمان حفاظت از مردم از مردم می خواهد که از خط ساحلی و سواحل بندر استنلی دوری کنند.

انتظار می رود اوج وزش باد در حدود ساعت 4 بعدازظهر یکشنبه باشد که تا حدود نیمه شب ادامه داشته باشد.

به گزارش محیط زیست کانادا ، انتظار می رود که بامداد دوشنبه صبح آرام شود.