در سن 11 سالگی، این پسر انتاریویی در حال چرخیدن یک تجارت شیرینی پنبه ای است

خبر

در حالی که بیشتر بچه‌ها تابستان‌هایشان را با آب‌نبات چوبی یا بازی با دوستانشان می‌گذرانند، یک کارآفرین جوان انتاریویی با فروش شیرینی‌هایش در یک شهر ساحلی محبوب، شکر می‌چرخاند و آب‌نبات – و پول نقد سرد – می‌چرخاند.

فین پیرسون راس، 11 ساله، تابستان گذشته Fin’s Spins را در گرند بند، اونت.

دانش‌آموز کلاس ششم گفت که کسب و کار پس از آن شروع شد که معلم پسر پروژه «ساعت نبوغ» را تعیین کرد.

او گفت: اساساً ساعت نابغه جایی است که شما چیزی را می گیرید که هیچ کس دیگری درباره آن نمی داند و در آن به یک نابغه تبدیل می شوید. فین گفت: “من آب نبات پنبه ای را انتخاب کردم و همه چیز اینطوری شد.”

او قبلاً امسال برای آزمایش بازار آب نبات پنبه بیرون آمده است. فین شنبه گذشته دستگاه آب نبات پنبه‌ای خود را برای چند ساعت راه‌اندازی کرد و حدود صد دلار از شیرینی صورتی رنگی را چرخاند.

فین گفت: “خیلی عالی بود.” “اما من متوجه شدم که ساعت 3 بعد از ظهر تا 4 بعد از ظهر بهترین ساعت برای آب نبات پنبه نیست. همه مردم قصد ندارند قبل از شام شیرینی پنبه ای بخرند.”

او احتمالاً بیشتر از من در حساب بانکی خود دارد. او واقعاً، واقعاً برای کسب سود کار می کند.– کندرا پیرسون، مادر فین

تابستان گذشته پس از پروژه مدرسه‌اش، دو مادر فین با خرید یک شیرینی‌ساز با قیمت 1000 دلار موافقت کردند – به یک شرط:

مادر کندرا پیرسون گفت: “ما به او گفتیم که اولین کاری که باید با سود خود انجام دهد پرداخت وام تجاری است که از مادرانش تهیه کرده بود.”

در دو هفته فروش تابستان گذشته، او به طور کامل به ما پس داد.

فین را تماشا کنید که آب نبات پنبه ای می چرخد:

پسر انتاریویی در حال آماده شدن برای فصل دیگری در حال فروش آب نبات پنبه ای

برای دومین تابستان، فین پیرسون راس، 11 ساله، آب نبات پنبه ای را در چند قدمی ساحل در گراند بند می فروشد. پس از اتمام مدرسه، او رسما شروع به کار خواهد کرد. به دلیل تورم، قیمت ها از 3 دلار در هر چرخش به 4 دلار افزایش یافته است.

فین شیرینی پنبه‌ای خود را در یک لباس کاملاً مناسب برای هالووین – یک پیراهن فشرده سفید و شلوار با یک جلیقه راه راه قرمز – درست بیرون رستورانی که خانواده‌اش دارند می‌چرخاند. مادر دیگر فین، تانیا راس، از زمانی که این زوج در سال 2017 مدیریت آن را از والدین خود گرفتند، با برادرش ناتان، محل قدیمی Dairy Dip and Pizza Place را اداره می کرد.

فین پیرسون راس، 11 ساله، تابستان گذشته کسب و کار آب نبات پنبه‌ای خود را به نام Fin's Spins در گرند بند، اونت.
فین پیرسون راس، 11 ساله، تابستان گذشته کسب و کار آب نبات پنبه‌ای خود را به نام Fin’s Spins در گرند بند، اونت. (ارسال شده توسط کندرا پیرسون)

افزایش قیمت ها با تورم

پیرسون گفت که انگیزه کارآفرینی فین تا حدی الهام گرفته از خواهر دوقلوی او بود که با ویولن خود پول در می آورد. اما، علاقه فین به پول تمام اوست.

پیرسون خندید: «او احتمالاً بیشتر از من در حساب بانکی خود دارد. او واقعاً برای کسب سود کار می کند.»

فین امسال به لطف تورم قیمت های خود را افزایش داده است. یک چرخش واحد اکنون 4 دلار قیمت دارد که از 3 دلار در سال گذشته افزایش یافته است.

فین پس از پرداخت پول به مادرش و خرید مواد اولیه، در تابستان گذشته حدود 1000 دلار به دست آورد.

او گفت: “امیدوارم در تابستان امسال کمی بیشتر بسازم زیرا قرار است بیشتر بیرون بروم.”

فین گفت امیدوار است تابستان امسال پنج روز در هفته در سایت حضور داشته باشد و ساعات کاری را بر اساس میزان شلوغی آن تعیین خواهد کرد.

پسر آب نبات پنبه ای را از دستگاه در گراند بند، اونت می چرخاند.
فین پیرسون راس در آخر هفته طولانی برای آزمایش بازار به گرند بند، اونت. (ارسال شده توسط کندرا پیرسون)