دلارهای بزرگ در بسته های کوچک عرضه می شوند – اخبار فناوری ، Firstpost

خبر

تلفن های همراه را در دهه 90 به یاد دارید؟ آنها مدام کوچکتر و کوچکتر می شدند ، تا جایی که تبدیل به یک الگوی رفتاری می شدند (که در دهه 90 وجود نداشت). شما همچنین برای آن نوع کوچک سازی حق بیمه پرداخت کرده اید و کوچکترها نیز در مواد دارای حق بیمه بیشتری هستند. دور از فبلت های امروزی که به عنوان تلفن شناخته می شوند. برای مثال ، من با یک تلفن کوچک و زیبا مانند آیفون مینی قدری از بازگشت را تحسین خواهم کرد ، حتی اگر بینایی من دیگر مطابق خواسته های آن نباشد.

  اولین بررسی درایو آئودی Q2 40 TFSI: دلارهای بزرگ در بسته های کوچک عرضه می شوند

آئودی Q2. تصویر: Overdrive

خوشبختانه ، دوران میانسالی در بخش میانی من کم کاری کرده است و من همچنان بدن یک دختر 14 ساله را حفظ می کنم. این بدان معناست که اتومبیل های کوچک با موتور قدرتمند قطعاً مربا من هستند. این دقیقاً همان چیزی است که آئودی Q2 جدید (؟) دارد – جمع و جور ، سرگرم کننده با یک موتور چهار سیلندر 190PS که آن را با حساسیت حرکت می دهد. در صورتی که از علامت سوال تعجب می کردید ، به این دلیل است که آئودی Q2 “جدید” از قبل دارای لیفت صورت به بازار بین المللی است. این هیچ لطفی برای فروش هند این ماشین بسیار زیبا در حال حاضر ندارد.

چیه؟

یک سوال عالی برای پاسخ دادن ، اگر نظرات خیرخواهانه کمتر در اینستاگرام من نشانه ای است. آئودی Q2 یک کراس اوور کوچک با طول 4.2 متر است که واقعاً شباهت زیادی به هاچ بک با کمی بالابر دارد. این همانطور که از نامش پیداست در زیر Q3 قرار می گیرد و کاملاً متفاوت از سری SUV است که این شرکت در هند می فروشد. اگر به دنبال معادل آن هستید ، خود را اذیت نکنید: حداقل تا آنجا که این بخش می رود هیچ موردی وجود ندارد. احتمالاً این مورد را در برابر Mini Coopers خریداری کرده اید.

من به Q2 یک چیز می دهم: به طور پیش فرض بی نظیر است. از نظر جایی که در ترکیب است ، با چه چیزی همراه است (یا نمی آید) و شکل ظاهری آن چیست. این یک زبان طراحی زاویه دار و مجسمه سازی است که من واقعاً آن را دوست دارم ، اما واقعاً جلب توجه نمی کند. از لحاظ نمای کلی کاملاً محافظه کارانه است – نکته دیگری که ممکن است مورد پسند خریداران بالقوه قرار نگیرد.

این کوچک بودن ، مبتنی بر پلتفرم MQB است که در خودروهای گروه VW مانند Octavia ، Polo ، Karoq و بسیاری دیگر به اشتراک گذاشته شده است. همچنین این کوچکترین راهی است که می توانید چهار چرخ متحرک کواترو را در یک وسیله نقلیه داشته باشید. طبیعتاً فضا برای سرنشینان عقب بسیار مناسب است ، اگرچه صندوق عقب با 405 لیتر مناسب است. به نظر می رسد همکاران من فکر می کنند اتاق زانوی عقب خوب است ، اما برای موقعیت رانندگی من آنچنان به نظر نمی رسید.

یک کلمه در مورد تجهیزات

آئودی نسل آخر بودن ، ممکن است با فضای داخلی کمی غافلگیر شوید. مطمئناً احساس خوبی دارد و مواد هم خوب است. اما احساس پراکندگی می کند. سیستم سرگرمی و سرگرمی واحد MMI آئودی است که شما با چرخ دنده کنترل می کنید. در اینجا صفحه لمسی وجود ندارد صفحه کابین خلبان مجازی برای راننده وجود دارد ، اما مانند آئودی های اخیر نیست. در مورد تنها چیزی که توانستم از آن سپاسگزار شارژر بی سیم در قسمت ذخیره سازی زیربغل باشم. اما فقط Apple CarPlay / Android Auto سیمی وجود دارد ، بنابراین این نیز دقیقاً زیبا نیست. در جلو پورت های USB-A وجود دارد اما برای سرنشینان عقب USB-C وجود دارد که گیج کننده است.

آئودی نسل آخر بودن ، ممکن است با فضای داخلی کمی غافلگیر شوید.  تصویر: Tech2 / Tushar Burman

آئودی نسل آخر بودن ، ممکن است با فضای داخلی کمی غافلگیر شوید. تصویر: Overdrive

شاید فاحش ترین حذفی صندلی های مجهز به موتور باشد. من اینجا حتی تهویه نمی خواهم ، اما واقعاً؟ یک دسته فنری را بگیرید و خودم را بکشم تا راحت شوم؟ برای 60 لاک؟

برای چه کسی است؟

نه همه ، این مطمئناً حتی در فضای تصفیه شده خریدار اتومبیل لوکس ، این یک خرید بسیار دشوار است به عنوان دومین یا سومین اجرا شدن فلش. تقریباً با 60 روپیه لاکچری در جاده برای مدل بالاتری که از آن استفاده کردیم ، چیز زیادی در آن وجود ندارد. اصلاً اینطور نیست که شما مجبور باشید اینجا و آنجا دو بهانه بیاورید. نه ، برای این نوع پول واقعا خالی از لطف نیست.

تصویر: Tech2 / Tushar Burman

تقریباً با 60 روپیه لاکچری در جاده برای مدل بالاتری که از آن استفاده کردیم ، چیز زیادی در آن وجود ندارد. اصلاً تصویر: Overdrive

بهترین حدس من این است که آئودی Q2 برای جمعیت جوانتری است که به عملی بودن یک ماشین کوچک / کراس اوور ، اعتبار یک نشان لوکس آلمانی ، قدرت یک دریچه داغ احتیاج دارند و دارای تمام حق ثبت اختراعات COVID-19 آینده است واکسن ها. و دارای یک وسیله نقلیه پشتیبان برای حمل بیش از شش دوز است.

در حال حرکت: مهم نیست ، این کار انجام می شود

اگر تمام احساس رانندگی را دارید ، از هر آنچه تاکنون خوانده اید چشم پوشی کنید. رانندگی آئودی Q2 سرگرم کننده است ، از طریق ترافیک فشرده می شود ، پارک راحت است و پارک کردن در خیابان بسیار عصبی نیست. بدیهی است که تناسب اندام من در آخرین باری که آئودی برای کمتر از 24 ساعت برایم ماشین فرستاد ، تأثیر داشت. در این مدت ، من دو شب Q2 داشتم. کافی است تا کمی از شهر به خودم و برخی از مسافران خوش شانس نشان دهم.

تصویر: Tech2 / Tushar Burman

رانندگی آئودی Q2 سرگرم کننده است ، از طریق ترافیک فشرده می شود ، پارک راحت است و پارک کردن در خیابان بسیار عصبی نیست. تصویر: Overdrive

برای راننده و سرنشین جلو ، Q2 مناسب است. فقط این احساس بزرگتری از پولو من ندارد که هزینه آن کمتر از یک دهم است. اما این فقط مال من است طراحی شروع به کار ذهنیت. صندلی های جلو راحت هستند ، دید خوب است و من رانندگی با یک آئودی کوچک را کمی لگدم کردم. من در مورد فضای سر برای کسانی که دارای نیم تنه طولانی تر بودند شک داشتم ، اما این معلوم شد که جای نابجا است. فضای زیادی وجود دارد مگر اینکه خیلی قد بلندی داشته باشید.

تصویر: Tech2 / Tushar Burman

به طور خلاصه ، من آن را دوست دارم. من این موتور را دوست دارم. من احتمالاً یک ریکشاو با این موتور دوست دارم. من فکر می کنم من فقط یک ایده داشتم. تصویر: Overdrive

موتور بنزینی Q2 آشنا و مورد استفاده در چندین خودروی دیگر فروخته شده در هند است. با گیربکس 7 سرعته S Tronic DSG که ارائه می شود بسیار روان ، خطی و جفت است. شیفت کاری فوق العاده سریع نیست اما قابل قبول است. حالت های رانندگی در دسترس هستند که پاسخ ها را سریعتر می کنند و گیربکس را در حالت “S” قرار می دهند ، مزایا را بیشتر می کند.

تصویر: Tech2 / Tushar Burman

حالت های رانندگی در دسترس هستند که پاسخ ها را سریعتر می کنند و گیربکس را در حالت “S” قرار می دهند ، مزایا را بیشتر می کند. تصویر: Overdrive

ماهیت Q2 بیشتر از SUV است ، همه چیز بسیار تنگ و کنترل شده است. در مسیرهای منحصر به فرد شهر ما ، هیچ شکایتی از نحوه احساس خم شدن در آن پیدا نکردیم. من مطمئن هستم که کواترو جای این ماشین را به خوبی حفظ خواهد کرد گات بخشها وقتی سعی می کردم رفتار بدی داشته باشم متوجه هیچ هدایت کننده گشتاور نمی شدم ، بنابراین پیشرانه تمام چرخ حتما کار خودش را می کرد. تعلیق برای من نکته دردناکی است. من نمی فهمم که چرا گروه VW اصرار دارد به ما تعلیق استاندارد یورو را برای جاده های منظره ماه بدهد. Q2 بیش از همه چیز بجز بکرترین تارما غر می زند. من می دانم که همیشه بین ورزش و راحتی یک معامله است ، اما این احساس پیچیده ای نیست و وقتی فکر می کنم ممکن است یک سنگ ریزه باعث تغییر خط شود ، هرگز راحت نیستم که ماشین را فشار دهم.

تصویر: Tech2 / Tushar Burman

فضا برای سرنشینان عقب بسیار مناسب است ، اگرچه صندوق عقب با 405 لیتر مشکلی ندارد. تصویر: Overdrive

با وزن سبک (1.4 تن) و موتور قدرتمند 190PSPS / 320Nm ، انتظار کمی بیشتر دارم چاپری در این کودک آئودی. متأسفانه ، Q2 بیشتر مواقع آماده است و من فقط موفق شدم یک همکار را که کمی تجربه کار با ماشین های سریع را دارد ، بترسانم. بقیه مسافرانم به هر حال سکوت دیپلماتیک را حفظ کردند ، وقتی به آنها گفتم ماشین چه هزینه ای دارد. فشار کافی برای حرکت با قدرت به جلو وجود دارد و احساس کافی وجود دارد که بدون توجه به سرعت مجاز سرعت را از بین نمی برید.

به طور خلاصه ، من آن را دوست دارم. من این موتور را دوست دارم. من احتمالاً یک ریکشاو با این موتور دوست دارم. من فکر می کنم من فقط یک ایده داشتم.

آیا باید آن را بخرید؟

آئودی Q2 دارای سوئیچ کافی برای یک لطیف نسبتاً پیشرفته ، اندازه کوچک و کاربردی برای کسانی است که به این چیزها اهمیت می دهند ، اما با شروع 35 دلار لاک و تا نمایشگاه 49 لاک پشتی ، فروش بسیار خوبی است. با پرداخت این پول ، شما یک اتومبیل لوکس کاملاً سطح اول وارداتی دریافت می کنید که هم ردیف ندارد و نه از نظر تجهیزات. آیا می توانید این را در مقابل چیز دیگری ویترین کنید؟ هک بله ، مقدار زیادی! Skoda Kodiaq ، مینی کوپر ، حتی مرسدس C کلاس ، در گازوئیل کمتر نیست.

اما من نوعی ادم احمق هستم که احتمالاً یک لگد زدن به مردم می گوید که من 60 روپیه لاک برای یک هاچ بک خرج کردم. و فضای کافی برای حمل واکسن COVID-19 برای هر مسافر وجود دارد ، بنابراین در آنجا وجود دارد.