دولت فدرال به گروه توسعه سادبری 930 هزار دلار برای مبارزه با بحران مواد مخدر می دهد

خبر

یک گروه اطلاع رسانی در سادبری در حال دریافت پول از دولت فدرال برای کمک به افرادی است که با مصرف مواد دست و پنجه نرم می کنند.

روز دوشنبه، ویوین لاپونت، نماینده سادبری، به نمایندگی از کارولین بنت، وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت، اعلام کرد که پروژه Go Give 930000 دلار دریافت خواهد کرد. این پول از برنامه مصرف مواد و اعتیاد دولت فدرال است.

لاپوینت گفت: “هر روز در کانادا، از جمله اینجا در سادبری، اعضای خانواده، همکاران و همسایگان از همه طبقات زندگی، فقدان غم انگیز از دست دادن یکی از عزیزان خود را به دلیل مصرف بیش از حد مصرف می کنند.”

“پروژه هایی مانند برنامه Go Give Mobile Outreach برای افرادی در جامعه ما که با مصرف مواد در حال مبارزه هستند تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند و به آنها کمک می کند تا کمک و حمایت مورد نیاز و شایسته را دریافت کنند.”

در گزارش اخیر دفتر پزشکی قانونی انتاریو، پنج شهر در شمال انتاریو آمده است: سادبری بزرگ، تاندر بی، سالت است. Marie، Timmins و North Bay – بالاترین میزان مرگ و میر مواد افیونی را در هر 100000 نفر در سال گذشته داشتند.

دفتر پزشکی قانونی همچنین اعلام کرد که 106 مورد مرگ ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی در سادبری در سال 2022 وجود داشته است که نسبت به سال قبل از آن 98 مورد افزایش داشته است.

او گفت: “خیلی مهم است که ما از سازمان هایی مانند Go Give که مستقیماً در جامعه خدمات ارائه می دهند، حمایت کنیم.”

“این در مورد راه حل یک اندازه نیست. بنابراین وقتی می توانید سازمان هایی را پیدا کنید که کار خوبی انجام می دهند و در کاری که انجام می دهند موفقیت کسب می کنند، باید از آنها حمایت کنیم.”

پول برنامه Go Give برای افزایش ظرفیت آن و گسترش ساعات خدمات رسانی استفاده خواهد شد.

شانون اسکودنیک، مشارکت اجتماعی: «در طول چند سال گذشته، ما توانسته‌ایم زندگی بسیاری را در حین ارائه خدمات نجات بخش، لمس کنیم، و فقط می‌دانیم که در حال حاضر، می‌توانیم به چیزهای بیشتری دست یابیم.» هماهنگ کننده با Go Give گفت.

“تیم ما به ارائه خدمات کاهش آسیب و اعتیاد متعهد است و ما از راه اندازی برنامه های جدید و گسترش دسترسی خود به کسانی که بیشتر به ما نیاز دارند، هیجان زده هستیم.”