دو عابر پیاده برخورد کردند ، یکی در جاده های لندن کشته شد

خبر

عصر روز دوشنبه در تصادفات جداگانه دو عابر پیاده مورد اصابت قرار گرفتند و یک نفر نیز کشته شد ، زیرا مقامات روز سه شنبه پس از بارش برف بزرگ یک شبه خود را برای تصادفات بیشتر آماده کردند.

پلیس می گوید یک وسیله نقلیه که در شرق جاده همیلتون در حوالی خیابان رکتوری در حال حرکت به سمت شرق بود ساعت 6:15 بعد از ظهر دوشنبه به یک عابر پیاده برخورد کرد.

راننده در صحنه باقی مانده و امدادگران عابر پیاده را به بیمارستان منتقل کردند و در آنجا اعلام شد که وی فوت کرده است. همیلتون نزدیک رکتوری تا حدود ساعت 10 شب برای تحقیقات بسته بود.

اوایل عصر دوشنبه ، ساعت 5:45 بعد از ظهر ، نیروهای اورژانس به خیابان هورتون شرقی نزدیک خیابان ولینگتون فراخوانده شدند.

هنگامی که آنها وارد شدند ، مردی را پیدا کردند که ماشین به او ضربه زده بود. وی با جراحات تهدیدکننده حیات به بیمارستان منتقل شد و همچنان در شرایط بحرانی اما پایدار به سر می برد.

هر دو تصادف توسط واحد مدیریت ترافیک در دست بررسی است.

پلیس لیستی از نکات ایمنی برای عابران پیاده را منتشر کرده است ، از جمله یادآوری اینکه قبل از عبور از خیابان باید به هر دو طرف نگاه کنید ، فقط از معابر مشخص شده عبور کنید و پس از زرد شدن چراغ یا چشمک زدن سیگنال “راه نروید” از آن عبور نکنید.

پلیس گفت: “اطمینان حاصل کنید که رانندگان قبل از عبور و مرور شما را می بینند و عبور می کنند فقط زمانی که ترافیک کاملاً متوقف شده باشد.” “هنگام عبور از شرایط محیطی آگاه باشید. در هوای بد یا تاریک هوا به اندازه کافی قابل مشاهده نیستید. هنگام راه رفتن شبانه یا در شرایط کم نور لباس روشن یا بازتابنده بپوشید. اطمینان حاصل کنید که توسط رانندگان در همیشه.”

پلیس به رانندگان یادآوری کرد که از طریق تقاطع ها احتیاط کنند و به خصوص شب ، اوایل شب یا صبح زود احتیاط کنند.