رئیس واحد بهداشت سودبری هشدار می دهد که ممکن است قفل شود

خبر

افسر پزشکی سودبری و نواحی می گوید این منطقه “به طور ناگهانی” وارد موج دوم بیماری همه گیر COVID-19 شده است.

دکتر پنی ساتکلیف عصر دیروز با شورای شهر سودبری صحبت کرد و در مورد وضعیت محلی و همچنین کارهایی که توسط بهداشت عمومی انجام می شود ، به روز رسانی کرد.

واحد بهداشت از ماه مارس 186 مورد COVID-19 را گزارش کرده است – خاطرنشان می کند که تقریباً یک سوم این موارد در هفته گذشته گزارش شده است. ساتکلیف می گوید واحد بهداشت در حال مشاهده افراد جوان تر ، در سنین 20 سالگی است که آزمایش COVID-19 مثبت است.

“این غیرمنتظره یا غیرمعمول نیست. این در سایر مناطق استان دیده شده است. و من واقعاً بیانگر نیاز جوانان به اجتماعی بودن ، داشتن ارتباطات و همچنین اطمینان از آگاهی آنها است. چگونگی انجام این کار به روشی ایمن ، “او گفت.

وی خاطرنشان کرد: واحد بهداشت در حال کار برای توسعه آموزش اضافی و پیام رسانی دانش آموزان دبیرستان و متوسطه هدفمند و متوسطه است.

در حالی که تعداد موارد افزایش یافته است ، ساتکلیف می گوید که واحد بهداشت هنوز در حالت مهار است. اعضای کارکنان بهداشت عمومی در حال ردیابی تماس گسترده هستند.

ساتکلیف گفت: “ما واقعاً به اعتماد مردم به خود و صداقت و صراحت آنها اعتماد می کنیم و به ما اطلاع می دهیم که آنها چه کاری انجام داده اند.”

“بنابراین [the health unit] این امر را تا آنجا که ممکن است محرمانه نگه می دارد زیرا مردم باید به ما اعتماد کنند و بدانند آنچه را که با بهداشت عمومی به اشتراک می گذارند در سلامت عمومی حفظ خواهد شد ، مگر اینکه برای محافظت از مردم اقدام دیگری انجام شود. “

ساتکلیف می گوید که واحد بهداشت “تمام کارمندان موجود و مناسب را برای کار در همه این موارد اختصاص داده و دوباره اعزام کرده است” ، و سایر کارهای بهداشت عمومی را کنار می گذارد.

“این مهم است تا بتوانیم از انتقال گسترده جامعه جلوگیری کنیم.”

از منطقه سبز خارج می شوید؟

وی به شورا اشاره كرد كه ، در هفته گذشته ، این ناحیه شاهد میزان مثبت آزمون 1.3 درصد و میزان مورد بیش از 26 مورد در هر 100000 نفر است.

طبق چارچوب پاسخ COVID-19 استان ، در مناطقی که میزان ابتلا به آنها بین 10 تا 39.9 در هر 100000 نفر است یا میزان مثبت آن بین یک تا 2.5 درصد است ، منطقه باید به حالت پاسخ “منطقه زرد” در آید. چندین انجمن در GTA در حال حاضر در این منطقه قرار دارند ، که اجرای هدفمند افزایش یافته ، جریمه ها و آموزش افزایش یافته برای محدود کردن انتقال بیشتر ، همراه با اقدامات بهداشت عمومی برای محیط های پر خطر را تعیین می کند.

بهداشت عمومی سودبوری و منطقه در حال حاضر در “منطقه سبز” ذکر شده است

ساتکلیف گفت: در حالی که ردیاب های تماس با واحد بهداشتی هر مورد COVID-19 را بررسی می کنند ، تقریباً 12 نفر دیگر را نیز تحت تأثیر قرار می دهند.

“برخی بیشتر و برخی کمتر از حد متوسط ​​آن هستند … کارکنان بهداشت عمومی ، پرستاران و بازرسان حرفه ای ما به شدت پرونده ها و تماس ها و هر گونه بازرسی از هر مکانی را که ممکن است خطری داشته باشد ، پیگیری می کنند تا ما می توانیم بفهمیم چه اتفاقی می افتد و آن را مهار می کنیم. اگر در جامعه ما گسترش بیشتری پیدا کند ، تمایل داریم که شیوع بیشتری در جمعیت و محیط های آسیب پذیر خود (خانه های مراقبت طولانی مدت ، خانه های بازنشستگان ، مدارس) مشاهده کنیم. “

ساتکلیف به دو شیوع اخیر اشاره کرد – ناشی از یک مهمانی هالووین در New Sudbury و دیگری در یک خانه مراقبت طولانی مدت ، Pioneer Manor ، که در آن یکی از کارمندان آزمایش مثبت داشت.

وی با اشاره به اینکه این حوادث غیرقابل پیشگیری هستند ، گفت: “من مطمئناً می توانم به شورا و شهردار اطمینان دهم که این امر به خوبی کنترل شده و به خوبی مدیریت می شود ، اما این شاخصی از گسترش سرتاسر جمعیت آسیب پذیر ماست.”

ساتکلیف با بیان اینکه “با اقدامات احتیاطی بسیار ساده ای که طی هشت ماه گذشته در مورد آن صحبت کرده ایم و می توانیم تمرین کنیم قابل پیشگیری است” ، افزود: اگر این وضعیت را بهتر کنترل نکنیم ، قفل کردن “ضروری است”.

“من واقعاً می خواهم تأکید کنم که چگونه این موج خود تکامل می یابد و اقدامات و محدودیت هایی که برای کنترل آن ضروری خواهد بود ، واقعاً در دست ماست.”

صبح شمال5:43شورای شهر سودبری بزرگ یک به روزرسانی COVID را از مأمور محلی پزشکی بهداشت دریافت می کند

موارد COVID-19 در سودبری با بیش از 50 مورد در هفته گذشته در بالاترین حد خود قرار دارد. دکتر پنی ساتکلیف ، مسئول بهداشتی سودبری ، وضعیت را به شورای شهر اطلاع داد. این برخی از گفته های او است. 5:43