راننده اتوبوس مدرسه با “خنده عفونی” خانواده پس از تصادف مرگبار به یاد آوردند

خبر

خانواده‌اش می‌گویند دیوید جیمز استوارت، پدر و پدربزرگی بود که به همان اندازه با نوه‌هایش مهمانی چای می‌گرفت و با موتورهای کوچک با نوه‌هایش سروکله می‌زد و به صدای قدیمی‌ها گوش می‌داد که خنده‌های عفونی‌اش در گاراژش پیچید.

استوارت، 71 ساله، راننده اتوبوس مدرسه که روز دوشنبه در یک برخورد در خارج از وودستاک کشته شد، به عنوان یک مرد خانواده خوش اخلاق که یک شوهر، پدر، پدربزرگ و پدربزرگ مغرور بود به یاد می‌آید.

او بر اثر برخورد اتوبوس خط اتوبوس لانگز با یک رزمناو پلیس استان انتاریو (OPP) در تقاطع بزرگراه 59 و جاده 33 شهرستان آکسفورد در شرق زورا-تاویستوک تاونشیپ، کمی قبل از ساعت 7 صبح جان باخت.

انجمن پلیس استان انتاریو Det را شناسایی کرد. Const. استیون تورانژو، 35 ساله، به عنوان راننده رزمناو. او با واحد جرایم خیابانی جامعه هورون-پرث OPP و پنجمین افسر پلیس انتاریو بود که امسال جان باخت.

دختران استوارت می‌گویند که پدرشان در ووداستاک به دلیل کسب‌وکار کوچک تعمیر موتورش شناخته شده بود.

دخترانش در بیانیه ای به سی بی سی نیوز گفتند: «او عاشق تماشای فوتبال و نسکار، کمپینگ، قایق سواری و ماهیگیری بود. “او همیشه لبخند بر لب داشت و عاشق شوخی‌های عجیب و غریب بود. خنده‌اش مسری بود.”

خانواده استوارت با درخواست برای حفظ حریم خصوصی، گفتند که او همچنین دوست دارد با همسرش و همه بچه‌ها در اتوبوس مدرسه ای که سوار می‌شود، وقت بگذراند.

گلهای زرد روی یک قطب در تقاطع بزرگراه 59 و جاده آکسفورد 33 در شمال ووداستاک، اونت.
گل‌ها در تقاطع بزرگراه 59 و جاده آکسفورد 33، در شمال وودستاک، انترناسیونال قرار می‌گیرند، جایی که استیون تورانژو افسر OPP و راننده اتوبوس مدرسه دیوید جیمز استوارت در 29 مه 2023 در یک برخورد جان باختند. (Isha Bhargava/CBC)

خط اتوبوس لانگز نیز بیانیه ای منتشر کرد.

کوین لانگس، مالک این شرکت گفت: «ما عمیق‌ترین تسلیت خود را به خانواده‌ها و عزیزان کسانی که جانشان را از دست داده‌اند، ابراز می‌کنیم.

“دیو در چهار سال گذشته یک راننده اتوبوس مدرسه در منطقه هیکسون بوده است. تمام کسانی که زندگی او را لمس کرده اند، در اینجا در لنگز و در جوامع مدرسه ای که به آنها خدمت کرده است، بسیار دلتنگ او خواهند شد. افکار ما با خانواده و دوستانش است. و همکاران در این دوران بسیار دشوار.”

استوارت بر اساس یک آگهی درگذشت در خانه تشییع جنازه براک و ویسر، به طور حرفه ای یک موتورسیکلت و مکانیک موتورهای کوچک بود و قبل از بازنشستگی، مالک کانر لاون و مارین بود. او سپس به مدت 12 سال به عنوان راننده اتوبوس کار کرد.

در آگهی ترحیم گفت: “او عاشق NASCAR، NFL و ماهیگیری بود، اما خانواده همه چیز بود. او بسیار دوست داشت، و بسیار دلتنگ خواهد شد.”

خانواده استوارت می گویند که او علاقه زیادی به NASCAR، NFL، ماهیگیری، خانواده و رانندگی با اتوبوس مدرسه داشت.
خانواده استوارت می گویند که او علاقه زیادی به NASCAR، NFL، ماهیگیری، خانواده و رانندگی با اتوبوس مدرسه داشت. (GoFundMe)

محل برخورد “سالها مشکل ساز”: همسایگان

فیل شفر، شهردار شهرک شرقی زورا-تاویستوک، گفت که محل برخورد ماه آینده به یک ایستگاه همه جانبه تبدیل خواهد شد.

چندین همسایه که در نزدیکی تقاطع زندگی می کنند به سی بی سی نیوز گفتند که این منطقه سال ها خطرناک و مشکل ساز بوده است. آنها گفتند که وسایل نقلیه اغلب بدون توقف از علامت توقف عبور می کنند.

“[The intersection] یکی از ساکنینی که به یاد استوارت در محل گل می‌گذاشت، می‌گوید: «هر بار من را عصبی می‌کند، زیرا هر دو طرف با سرعت زیاد می‌آیند.

“من حتی قبل از رسیدن به تابلوی ایست گاهی اوقات خودم را در حال شکستن می بینم زیرا از توقف ماشین های دیگر مطمئن نیستم. این اولین تصادفی نیست که در اینجا اتفاق می افتد و من برای خانواده ها بسیار متاسفم. “

همسایه ها گفتند که ترافیک در پنج سال گذشته بدتر شده است زیرا خانه های بیشتری در جوامع مرزی مانند وودستاک ساخته می شود.

به‌روزرسانی‌های این تقاطع شامل علائم توقف برای رانندگان در بزرگراه 59، کاهش محدودیت سرعت به 60 کیلومتر در ساعت نزدیک شدن به تقاطع، نوارهای غوغایی و چراغ‌های قرمز چشمک زن خواهد بود.

مراسم تشییع جنازه استوارت برای 6 ژوئن در وودستاک برنامه ریزی شده است. هنوز جزئیاتی در مورد اینکه خانواده تورانژو چگونه زندگی او را رقم خواهند زد، وجود ندارد.

تحقیقات درباره سقوط این هواپیما ادامه دارد.

یک صلیب کوچک با گل و گل هایی با پرچم کانادا در محل تصادف مرگبار در شمال وودستاک، اونت.
یک صلیب و گل در تقاطع بزرگراه 59 و جاده آکسفورد 33، در شمال وودستاک، اونت.، جایی که افسر OPP استیون تورانژو و راننده اتوبوس مدرسه دیوید جیمز استوارت در 29 مه 2023 در یک برخورد جان خود را از دست دادند. (Isha Bhargava/CBC)