رانندگان لندنی از تاخیرهای ترافیکی و بسته شدن جاده ها ناراضی هستند

خبر

برای رانندگی در لندن می روید؟ خود را آماده کن

جنی دان، مدیر ساخت و ساز و خدمات زیربنایی شهر گفت: با افزایش ساخت و ساز در شهر، لندن بزرگترین فصل ساخت و ساز خود را تا به امروز با پروژه های کمی بیش از 200 میلیون دلار خواهد دید که رکورد سال گذشته را شکست.

او گفت: “ژوئن زمانی است که ما تمایل داریم اوج تاثیرات ترافیکی ساخت و ساز را ببینیم.” اکنون زمان آن فرا رسیده است که رانندگان شروع به برنامه ریزی مسیرهای خود کنند و به خود زمان بیشتری بدهند.»

هجوم به روز رسانی ها باعث شده است که برخی از رانندگان لندن به دلیل ازدحام ترافیک، بسته شدن جاده ها و تاخیرها با ناامیدی فزاینده ای مواجه شوند.

مرد عینکی در ماشین نشسته است
دانیل تجادا، یک راننده تحویل غذا در لندن، می‌گوید تأخیر در ساخت و ساز بر درآمد او تأثیر می‌گذارد. (میشل هر دو/سی بی سی)

دانیل تجادا، راننده تحویل غذا در لندن، گفت که رانندگی اخیراً به دلیل ساخت و ساز دشوار بوده است – و بر درآمد او تأثیر گذاشته است.

او گفت: “تحویل کالا به مردم زمان بیشتری می برد و گاهی اوقات مقداری از درآمد را از دست می دهید.” برای دریافت همان مقداری که معمولاً در یک روز معمولی انجام می دهید، باید زمان بیشتری را صرف کنید.»

او گفت که او در سراسر شهر برای تحویل خودرو رانندگی می کند و از برنامه هایی مانند Waze و Google Maps برای تشخیص ازدحام و تغییر مسیر استفاده می کند.

مردی در تاکسی
راننده تاکسی Ermiyas Asfere می گوید بسته شدن جاده ها و تاخیر در ساخت و ساز منجر به شکایت مشتریان می شود. (میشل هر دو/سی بی سی)

این چالشی است که ارمیاس آسفره لندنی نیز با آن مواجه است. به عنوان یک راننده تاکسی، او در شهر در یک جدول زمانی تنگ حرکت می کند – و تاخیرهای ترافیکی کمکی نمی کند.

او گفت: «در حال حاضر رانندگی بسیار سخت است. “این برای خدمات مشتری بسیار سخت است.”

گاهی اوقات مشتریان از اینکه چقدر طول می‌کشد تا به محل کار و قرار ملاقات‌ها برسند، شکایت می‌کنند، یا اگر در جاده‌ای بسته شد و نیاز به تغییر مسیر داشت، شکایت می‌کنند. آسفر گفت، وقتی هر جهتی در دست ساخت است، سخت است.

تیفانی دومونت اغلب برای قرار ملاقات از خانه‌اش در اینگرسول به لندن می‌رود و می‌گوید که این بر اضطراب او می‌افزاید.
تیفانی دومونت اغلب برای قرار ملاقات از خانه‌اش در اینگرسول به لندن می‌رود و می‌گوید که این بر اضطراب او می‌افزاید. (میشل هر دو/سی بی سی)

تیفانی دومونت برای قرار ملاقات از خانه خود در اینگرسول به لندن می رود. او گفت که از خارج از شهر آمده است، ساخت و ساز واقعاً سخت بوده است، او افزود که همه انحرافات منجر به افزایش اضطراب شده است.

“من مجبور شدم عقب نشینی کنم، زیرا متوجه شدم که خیلی اتفاق افتاده است.”

دومونت مجبور شده است دور بزند و چندین بلوک را از سر راه براند، بدون اینکه بداند جاده ای در راه است، و گفت که فکر می کند علائم هشدار دهنده بیشتری در مورد ساخت و ساز در پیش رو می تواند کمک کند.

“کار باید در مقطعی انجام شود”

دوستان جورج مابی و بیل ایگان سهم خود را از رانندگی در فصل ساخت و ساز در طول سال ها تجربه کرده اند. اما امسال، مابی گفت: “این بد است.”

او گفت: “شما می توانید یک جاده را انتخاب کنید و آن ساخت و ساز خواهد شد، بنابراین شما آن را دور می زنید – و با ساخت و ساز بیشتری مواجه می شوید، بنابراین فقط یک حرکت آهسته است.” “شما از یک مسیر انحرافی استفاده می کنید تا به انحرافی دیگر ضربه بزنید تا به انحرافی دیگر ضربه بزنید.”

دو مرد با پیراهن آبی لبخند می زنند
بیل ایگان (چپ) و جورج مابی (راست) توصیه هایی برای رانندگان در طول فصل ساخت و ساز دارند. Mabee می گوید وقت خود را بگیرید، مهربان باشید و اجازه دهید مردم وارد شوند. ایگان به رانندگان توصیه می کند که صبور باشند و ناراحت نشوند. (میشل هر دو/سی بی سی)

در حالی که او اذعان می کند که گاهی اوقات خسته کننده است، او می داند که کارهای زیادی برای انجام دادن در خیابان های شهر وجود دارد.

کار باید در مقطعی انجام شود، بنابراین من حدس می‌زنم که انجام آن را به متخصصان بسپارید.»

توصیه Mabee برای رانندگان: “وقت خود را صرف کنید. مهربان باشید. اجازه دهید مردم وارد شوند.”

“از قبل برای سفر برنامه ریزی کنید”

دان گفت: وقتی مدرسه تعطیل می شود و حجم جاده کم می شود، ازدحام جاده ها کاهش می یابد.

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ترافیک را در مسیرهای جایگزین حفظ کنیم تا مطمئن شویم مردم می‌توانند به جایی که می‌روند برسند.»

ماشین
مقامات شهری از رانندگان لندن می خواهند که از قبل برنامه ریزی کنند و زمان را برای رسیدن به مقصد بگذارند. (میشل هر دو/سی بی سی)

این شهر توصیه های بیشتری برای رانندگان در فصل ساخت و ساز دارد:

  • از قبل برای سفر برنامه ریزی کنید و زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد بگذارید.
  • زیپ را با هر دو خط ادغام کنید و با خیال راحت جایگزین کنید.
  • مسافرت خارج از ساعات اوج مصرف یا همراهی با اتومبیل را در نظر بگیرید.
  • در جاده ها مراقب یکدیگر باشید و صبور باشید.

از ارتقاء سیستم جاده و آب تا حمل و نقل سریع، این شهر نقشه تعاملی پروژه های ساختمانی را برای لندنی ها ساخته است تا پروژه های بزرگ را ردیابی کند.