ردیاب شخصی + ردیاب قابل حمل (مقایسه انواع ردیاب اشخاص از لحاظ قیمت و کیفیت)

خبر

بله این ردیاب دارای حسگر صوتی است و می توانید با ارسال کد ۶۶۶ با افزایش شدت صورت محیط از ۴۰ دسی بل تماس از جانب ردیاب دریافت نمایید. در هر صورت شما می توانید دستگاه های ردیاب شخصی را مجدداً توسط برق شهری یا کابل مخصوص از طریق خودرو شارژ نمایید. شما می توانید دستگاه ردیاب را به کودک یا فرد مسن و ناتوان خانواده تان بدهید و از دلواپسی آن ها آسوده شوید. اینجا می توانید اطلاعات ضروری مربوط به ردیاب شخصی را به دست آورید. باید بدانید ردیاب شخصی کوچک یک دستگاه جی پی اس کوچک است که به همراه افراد، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی حمل می شود و مسیر حرکت و سرعت آن ها را به تلفن همراه شما یا سیستم کامپیوتر تان می فرستد و قابلیت ثبت اطلاعات حرکتی را تا چندین سال دارد.

ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) چیست؟ جی پی اس ماشین GM3000 با استفاده از آهنرباهای قدرتمند در هر نقطه از خودرو قابل نصب است. کدام ردیاب و جی پی اس خودرو برای من مناسب است؟ خرید GPS شخصی هم مثل خیلی از وسایل الکترونیکی نیازمند داشتن اطلاعات پیش زمینه ای داره، شما باید یکسری اطلاعات در خصوص جی پی اس ها داشته باشید و بر اساس مشخصات دستگاه و کاربردی و عملکردی که از اون میخواهید داشته باشید بتوانید یک دستگاه مناسب برای خودتون تهیه بکنید، اما ما براتون چند تا نکته میگیم که به شما کمک میکنه که بتونید آگاهانه ردیاب خودتون رو تهیه و خریداری بکنید.

ردیاب ها هم مثل گوشی های موبایل نیازمند داشتن سیم کارت هستند، پس ردیاب باید بصورت کاملا قانونی وارد کشور شده باشه و کد رجیستری داشته باشه و بشه توی سامانه همتا استعلام و ثبتش کرد. استفاده از ردیاب های شخصی مانند مینی ردیاب GF21 یک راه حل ساده و در عین حال حرفه ای برای این مراقبت می باشد. همچنین ردیاب شخصی برای حفاظت و نگهداری از کیف و چمدان ها در سفر یا اشیای قیمتی مانند تبلت، موبایل و لپ تاپ قابل استفاده است. همچنین بر روی دستگاه دکمه ای طراحی شده که در صورت فعال کردن آن توسط حامل ردیاب شخصی ، پیام SOS یا کمک اضطراری به شماره هایی که از پیش در حافظه ردیاب معرفی و تعریف شده اند ارسال میشود.

ردیاب شخصیQBIT، قابلیت ارتباط صوتی دوطرفه SOS و حتی شنود صداهای اطراف دستگاه از راه دور را داراست و همینطور به همراه آن (آداپتور -کابل شارژ (VPC/1A5)-گردن آویز ) موجود است. ردیاب شخصی ضد آب و ضد ضربه TK STAR از طریق سیمکارت قابلیت شنود صدای محیط از راه دور را داشته و نیز امکان ارسال مشخصات جغرافیایی محلی که آنجاست را دارد. اکنون به موضوع ردیاب شخصی باز می گردیم. قیمت GPS شخصی بسته به نوع ردیاب، برند تولید کننده ، کیفیت ساخت و امکانات و قابلیت های اون متفاوت هست، همچنین نوسانات قیمت ارز هم تاثیر بسیار زیادی در قیمت ردیاب ها دارد، هر چقدر امکانات و کیفیت ساخت ردیاب بالا باشه مسلما قیمت اون هم بالا خواهد بود، توان باطری یکی از مهمترین فاکتور های ردیاب های شخصی هست، و حتما هم توصیه میشه ردیابی تهیه بکنید که بتونه ماه ها براتون دوام شارژ داشته باشه تا مکررا نیاز به شارژ نداشته باشه.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب شخصی نی نی سایت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.