ردیاب شخصی پرسنلی افراد – ایران رهیاب

خبر

همین طور این محصول دارای دکمه SOS می باشد ، که با استفاده از آن ، شخصی که ردیاب شخصی همراه اوست ، می تواند خیلی سریع با شماره های تنظیم شده بر روی اپلیکیشن ، تماس گرفته و وضعیت اضطراری خود را اطلاع دهد. جی پی اس K10 ( ردیاب شخصی K10 ) دارای اپلیکیشن اندروید و IOS اختصاصی است که روی گوشی همراه شما نصب می شود و با استفاده از آن می توانید ، در هر لحظه ای که اراده کردید بر روی نقشه ، مختصات و مکان جی پی اس را مشاهده کنید.

سیستمی که در ردیابی کودک بکار برده شده است، دقیقا مانند همان سیستم gps خودروها است. برخی از انواع آنها مانند ردیاب شخصی NG160 ، دارای میکروفن داخلی نیز هستند. برخی از آنها مانند ساعت بوده و به دور مچ دست کودک و یا فرد مورد نظر بسته خواهد شد. کافی است ردیاب را در کیف یا جیب آنها بگذارید و هر زمان که نیاز داشتید از مکان آنها با خبر شوید. در مینی جی پی اس K10 ( ردیاب شخصی K10 ) از باتری لیتیومی با ظرفیت مناسب استفاده شده است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ردیاب تا ۳ روز بدون شارژ شدن ، استفاده نماید.

این ردیاب نیاز به نصب و سیم کشی ندارد و دارای آنتن داخلی است. همین طور جالب است بدانید که جی پی اسK10 دارای ۳ مود کاری می باشد که می توانید بسته به نیاز خود هر یک از آن ها را فعال نمایید. جی پی اسK10 قابلیت مکالمه دو طرفه را نیز برای کاربران خود فراهم آورده است ، به این صورت که تنها شماره های ذخیره شده در دفترچه تلفن ردیاب ، می توانند با شماره سیم کارت داخل جی پی اس تماس گرفته و با فردی که جی پی اس همراه اوست ، تماس صوتی برقرار نمایند.

به همین خاطر والدینی که فرزندان محصل دارند برای کنترل مسیر رفتوآمد و پیشگیری از گم شدن آنها از جی پی اس کودکان یا ردیاب اشخاص استفاده میکنند. بدلیل زوال عقل این افراد امکان گم شدن و سرگردانی آنها بسیار زیاد است. البته اطلاع از موقعیت مکانی تنها یکی کاربردهای ردیاب کودکان است. ردیاب آهنربایی آریا جی پی اس یکی از قوی ترین ردیاب های آهنربایی روز دنیاست. شعار “پیام جی پی اس” تامین رضایت و پاسخگویی مناسب به مشتریان عزیز می باشد که توانسته است این شرکت را به یکی از تامین کنندگان امین و معتبر انواع ردیاب خودرو و شخصی تبدیل نماید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دستگاه gps شخصی لطفا به بازدید از وب سایت ما.