ردیاب مغناطیسی خودرو با قابلیت شنود – ایران رهیاب

خبر

ردیاب شنوددار IR180 دارای امکانات مناسبی است و داشتن امکانات خاص در افزایش قیمت ردیاب تاثیر قابل توجهی داشته است. این مدل ردیاب بوسیله آهن ربای قوی که دارد بدون نیاز به نصب و سیم کشی بر روی هر جایی از خودروهای سبک و سنگین چسپانده می شود و حتی در تصادفات و ضربات شدید قابل جداشدن نیست و شما می توانید به عنوان یک ردیاب مخفی بسیار قوی بدون اینکه راننده متوجه شود اقدام به ردیابی خودرو نموده و تا 10 الی 100 روز با توجه به نوع ردیاب، نیاز به شارژ مجدد ندارد و به دلیل اینکه ضد آب است، حتی در حالتی که خودرو در سیل و گل و لای گرفتار شده است مکان دقیق خودرو را نمایش می دهد.

این ردیاب قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، دارای باطری پرقدرت داخلی 10000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 40روز بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند, در حالت استندبای تا 3 ماه کار می کند. با وجود افزایش اهمیت امنیت خودرو، برند های بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند.

با وجود افزایش سرقت های خودرو، نیاز به لوازم افزایش امنیت خودرو نیز افزایش یافته است. این ردیاب را می توانید برای انواع خودرو، کامیون، سالمندان و … سینوترک ردیاب ها را در انواع گوناگون و کارایی مختلف به بازار جهانی ارائه کرده است. باتری های موجود در این ردیاب آهنربایی هستند. بوسیله ردیاب شارژی مگنتی HARMONY میتوانید محل دقیق لحظه ای خودرو و تمامی مسیرهای پیموده شده در یک سال اخیر را برروی موبایل و کامپیوتر مشاهده نمایید در صورت حادثه هرکدام از وقایع زیر از طریق موبایل و کامپیوتر به شما خبر میدهد.

این جی پی اس اطلاعات موردنظرتان را از طریق نرم افزار ارسال می کند. برای استفاده از این ویژگی می توانید هنگام خرید از کارشناس نیکان جی پی اس راهنمایی لازم را بگیرید. دستگاه ردیاب و شنود خودرو IR180 به عنوان یکی از پر فروش ترین جی پی اس هایی است که دارای آهنربای بسیار پرقدرت بوده و به راحتی زیر خودرو و یا درون خودرو و بدون نیاز به سیم کشی، نصب میشود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروش ردیاب آهنربایی لطفا از سایت ما دیدن کنید.