رهنمودهای جدید برای دارندگان مجوز مسیرهای اسکلت برفی سودبری در سال 2021

خبر

فروش مجوزهای دنباله دار امسال افزایش یافته و دستورالعمل های جدیدی برای ایمن نگه داشتن سواران وجود دارد.

جوئل بروسو ، رئیس انجمن طرح سودبری ، می گوید این افزایش پیش بینی شده بود. تاکنون فروش نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

“ما به نوعی پیش بینی می کردیم این احتمال وجود ندارد که مرغهای برفی به جنوب سفر نکنند. و ، می دانید ، مردم در زمستان به کارهایی نیاز دارند که انجام شود ، و در حال حاضر کارهای زیادی وجود ندارد که در شرایطی قرار داریم که “

او می گوید ، همه گیری ، البته ، در فصل آینده در حال بررسی است. او می گوید اطلاعات بهداشتی دیگری در اختیار دارندگان پروانه قرار خواهد گرفت. مردم برای اقامت در مناطق خود تشویق می شوند و می توانند به اطلاعات مربوط به مکان امن سفر در وب سایت Sudbury Trail Plan دسترسی پیدا کنند.

بروسو گفت: “بنابراین آنچه که ما می خواهیم انجام دهیم این است که سواران را ترغیب کنیم تا در موارد کمتر ابتلا به COVID بمانند.” “و سعی کنید مطمئن شوید که مسیرهای منطقه ای برای سوار شدن در همه جا وجود دارد.” وی می گوید این گروه همچنین اطلاعات مربوط به واحدهای بهداشت عمومی محلی را به نقشه های خود اضافه می كنند.

با نزدیک شدن سریع فصل زمستان ، لباسهای ورزشی در فضای باز مشغول کار تجاری هستند زیرا افراد بیشتری به دنبال فعالیتهای بیشتر در فضای باز هستند تا به دلیل محدودیت های COVID-19 از همکاری در داخل منزل جلوگیری کنند. 1:46

او می گوید در صورت وجود امکانات رفاهی کمتر ، سواران نیز باید آماده باشند.

“از قبل برنامه ریزی کنید. به شرطی که تعداد پمپ بنزین ها و رستوران های کمتری در دسترس باشد ، سوخت و غذا اضافی و مواردی از این دست به همراه داشته باشید.”

او می گوید سودلبری تریل پلن همچنین داوطلبان آنها را برای امنیت در هنگام نظافت مسیرها آماده کرده است. “ما داوطلبان را تشویق می کنیم که اغلب وسایل خود را تمیز کنند و آنها را به اشتراک نگذارند. بدیهی است که ماسک ، دستکش ، این موارد. ما واقعاً امیدواریم که همه در آماده سازی سفرهای خود در زمستان ایمن باشند.”

Brosseau می گوید به نظر می رسد امسال همه بخشهای صنعت نیروگاه های ورزشی شاهد رشد هستند ، زیرا مردم سعی می کنند کارهایی را برای انجام در خارج پیدا کنند. “و ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم.”

فصل اتومبیل برفی به طور معمول در ژانویه در منطقه سودبری آغاز می شود.